  • 11. Data: 2021-01-22 20:11:07
    Temat: Re: Elektryczne przygody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:600b15d5$0$548$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2021-01-22 o 17:12, J.F. pisze:

    >Jakby prezent nie był niepełnowartościowy to by sam dojechał.

    No jakze tak - uzywane auto podarowac ? :-)

    Poza tym zobacz jaki zasieg potrzebuje obdarowany :-)

    >Szkoda że nie dostali elektrycznej. Może by to ich czegoś nauczyło.

    No tak :-)

    J.

  • 12. Data: 2021-01-22 20:14:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jan 2021 16:41:11 +0100, nadir

    > Myjk [...] czytacie?

    Przecież nadal nic ciekawego nie napisałeś, to co mam czytać?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2021-01-22 20:15:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jan 2021 18:47:20 +0100, J.F.

    > cd

    Ale masz sraczkę, jprd.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2021-01-22 20:18:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Fri, 22 Jan 2021 18:47:20 +0100, J.F.

    >Ale masz sraczkę, jprd.

    Ja ?
    Posluchaj raczej wypowiedzi fanboyow na filmach :-)

    J.

  • 15. Data: 2021-01-22 20:20:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 22-01-2021 o 16:41, nadir pisze:

    >Tak.
    >Ale Jarek nic napisał, więc nie ma co czytać.
    >Ani jednego słowa.

    No jak nie, przeciez bylo pare slow ode mnie :-P

    >A linki do filmów to sobie może głęboko wsadzić....

    A ogladaliscie ?

    to co mam jeszcze pisac :-P

    J.

  • 16. Data: 2021-01-22 21:09:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Jan 2021 20:18:12 +0100, J.F.

    > Ja ?

    No ty notorycznie obsrwasz grupę postami o EVach. :P

    > Posluchaj raczej wypowiedzi fanboyow na filmach :-)

    Jak tylko zobaczyłem Grzyba to wyłączyłem
    -- tego zjeba się nie daje słuchać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2021-01-22 22:24:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-01-2021 o 20:20, J.F. pisze:

    > A ogladaliscie ?

    Nie.
    To jest grupa dyskusyjna, a nie strona z linkami.
    Chcesz dyskutować, to napisz o czym.

  • 18. Data: 2021-01-22 23:19:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-01-2021 o 17:12, J.F. pisze:

    ładowarek jest w
> [...]

    Bo trzeba trochę dopłacić za ogólnoeuropejską kartę do ładowania, a nie
    żydzić na darmowe, promocyjne karty od operatorów poszczególnych sieci,
    w poszczególnych krajach.

    Pewnie jakieś stare odgrzewanie kotlety?
    Świat idzie do przodu....

    > No, jak sie wzorem Cavallino zaplanuje nocleg co 300km i zwiedzanie
    > lokalnych atrakcji, to moze nie :-)

    Dzisiaj zwiedzałem Wrocław, bo Orlen (wprowadzając opłaty) mocno
    utrudnił darmowe ładowanie u Was.
    Pozostały po drodze praktycznie tylko ładowarki PKP i to dość wolne (do
    tego tylko Type2).
    Niestety, poza Zoe i Teslą, innymi autami nie da się ich efektywnie
    wykorzystać podczas przerwy w podróży...

    Więc zapewne był to mój ostatni darmowy wyjazd do Wrocławia, bo Zoe
    zapewne już niedługo ze mną pozostanie.

  • 19. Data: 2021-01-22 23:38:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Jan 2021 22:24:14 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie.
    > To jest grupa dyskusyjna, a nie strona z linkami.
    > Chcesz dyskutować, to napisz o czym.

    No przeciez napisalem - o elektrycznych przygodach :-)

    Obejrzyj, podyskutujemy :-P

    J.

  • 20. Data: 2021-01-22 23:53:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.01.2021 o 20:11, Cavallino pisze:

    > Tak.
    > Ale Jarek nic napisał, więc nie ma co czytać.
    > Ani jednego słowa.

    Jak nic nie napisał? To ja nie chciałem cytować wszystkiego i wyciąłem.

    > A linki do filmów to sobie może głęboko wsadzić....

    No pewnie. Ale jak jakiś czas temu ktoś dawał linki do filmów jak to
    gość do Chorwacji popylał, zdaje się Teslą, to zachwytów o zasięgu i
    odpoczynkach po drodze było co niemiara.