  • 21. Data: 2020-10-12 00:43:52
    Temat: Re: Elektrycznym na minuty
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 11.10.2020 o 22:46, heby napisał:

    > Troluje, choć w zasadzie przeszukuje przestrzeń fazową rozwiązań którą
    > przeszuka w praktyce suweren, prędzej czy później.

    Napisz sto razy "troll - trolluje" w przestrzeni fazowej,
    a potem przeszukaj w praktyce Thunderbirda i zaptaszkuj
    mu - "sprawdzaj pisownię w trakcie tworzenia wiadomości".
    Będzie jak znalazł, prędzej czy później.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 22. Data: 2020-10-12 06:22:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2020 o 21:44, Marcin N pisze:

    > Jeździj z pasażerką. Znajdziesz nowe zajęcie dla prawej ręki.

    Rada z pierwszej ręki?

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2020-10-12 06:27:48
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 12.10.2020 o 06:22, Shrek pisze:

    > Rada z pierwszej ręki?

    Pewnie z pierwszej niekonieczne, ale z prawej ;-)

    --
    Czarek

  • 24. Data: 2020-10-12 08:12:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-10-2020 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > No własnie tak sobie pomyslałem ze musze sobie takiego kiedys wziac na
    > godzinke czy dwie i pobawic sie troche. ;-D

    Do Warszawy musisz jechać.
    Na południu i północy są jeszcze Leafy.

  • 25. Data: 2020-10-12 10:23:47
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/10/2020 21:46, heby wrote:

    > Troluje, choć w zasadzie przeszukuje przestrzeń fazową rozwiązań którą
    > przeszuka w praktyce suweren, prędzej czy później.

    Suweren juz testuje mozliwosci. Jazda po pijaku, jazda pod prad (tez po
    pijaku), jazda na cudze PJ.

  • 26. Data: 2020-10-12 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Do Warszawy musisz jechać.

    To moze zacznę od elektrycznej hulajnogi... ;-DDD

    > Na południu i północy są jeszcze Leafy.

    Jak sa w innych duzych miastach to pewnie w Poznaniu tez beda niedługo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 27. Data: 2020-10-12 12:11:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-10-2020 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To moze zacznę od elektrycznej hulajnogi... ;-DDD

    > Jak sa w innych duzych miastach to pewnie w Poznaniu tez beda niedługo.

    Nie sądzę - to pozostałości z lepszych czasów.

    W tym roku Vozilla zakończyła we Wrocławiu działalność, a w czasie
    pandemii wypożyczenia kuleją, więc to się finansowo nie ma prawa spinać.
    Dla nas lepiej żeby miasto się w to nie angażowało i trwoniło kasy.

  • 28. Data: 2020-10-12 13:32:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    et...
> [...]
    >zdołałem odczytać gustowny napis na drzwiach: "Wypożycz elektrycznego
    >na minuty. Innogy go!". No, no - nowe idzie, a raczej jedzie. Po 1,29

    Ale gdzie idzie ?
    Bo we Wroclawiu to Vozilla zdazyla juz zwinac interes ... moze
    dlatego, ze to jednak drogo wychodzilo ...

    J.

  • 29. Data: 2020-10-12 13:35:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2020-10-11 o 10:40, collie pisze:

    >Takie płacenie za minuty a nie za odległość - prowokuje do szybkiej
    >jazdy. Powinni wymyślić coś lepszego.

    BMW ... miejmy nadzieje, ze potrafi szybko.
    Ale w miescie pojedziesz tyle co inni, a nie szybko :-)

    Mozna jeszcze ogranicznik na 60 ustawic :-)

    J.

  • 30. Data: 2020-10-12 13:37:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A jak się to ma do kosztów taksówki?
    >Pytam, bo już lata całe nie korzystałem z taxi, a jak korzystałem, to
    >nie zwracałem uwagi na koszty.

    W praktyce - podobnie, albo i drozej.
    Zalezy w jakie korki trafisz, gdzie jedziesz i ile bedziesz szukal
    miejsca do parkowania ... no wlasnie, we wroclawiu mialy wydzielone
    miejsca to jakas zaleta ... o ile nie bedzie zajete :-(

    J.