  • 11. Data: 2023-03-10 10:52:08
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 09.03.2023 o 22:33, K pisze:

    > Ale czemu ty to wszystko tak osobiscie odbierasz? Jak sie dobrze
    > zastanowic to faktycznie elektryka moze byc trudniej ukrasc. Przeciez
    > zlodziej nie przyjdzie na miejsce akcji z agregatem ani nie doleje pradu
    > za rogiem, a na publicznej ladowarce gotowka nie zaplaci. Maly zasieg,
    > ktory sie jeszcze zmniejsza czym wyzsza jest predkosc podrozowania
    > skutecznie skraca ewentualny poscig.

    A kto tu chciał kraść elektryka? Chyba elektrykiem chciał kraść. A to
    łatwiej, nie hałasuje i nie trzeba na stacji bo z każdego gniazdka się
    naładuje. Czyli te same argumenty co zwykle.

  • 12. Data: 2023-03-10 10:53:54
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    > On nie broni elektryka. On broni SWOJE zjebanie :)...pomijam śledzenie
    > elektryka/dane poroducenta.
    >
    > Kupił lelektryka i MUSI z tym żyć :D Przestawił sobie DNA (zmienił płeć)
    > i jest LGBT"E" :D

    Ojej, a Ty nie kupiłeś i musisz mu zazdrościć. To nie jest zjebanie.

  • 13. Data: 2023-03-10 11:06:42
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.03.2023 o 10:53, io pisze:

    > Ojej, a Ty nie kupiłeś i musisz mu zazdrościć. To nie jest zjebanie.

    Wielu rzeczy nie kupiłem i nie zadroszę tym co kupili. Pomimo, że mam
    warunki na elektryka i mnie stać, to kupię dopiero wtedy, jeśli będę
    musiał i nie będzie już wyboru.

    Podobnie jest z czymkolwiek co jest drogie, upierdliwe, ograniczone
    czyli w sumie gorsze od czegoś, co ma więcej funkcji, jest tanie i
    nieograniczone a tak samo (lub bardziej) solidne. Mogę tylko napisać, że
    nigdy nie kupię elektryka dokąd nie będzie przymusu, nawet jesli by
    kosztował pisiąt groszy.

    Tutaj właśnie dominuje to, że zjebanie umysłowe mnie nie sięga i nigdy
    nie sięgnie :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-03-10 11:15:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-03-2023 o 11:06, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Wielu rzeczy nie kupiłem

    I też o nich piszesz co kilka dni?

    > i nie zadroszę tym co kupili.

    A elektryków zazdrościsz.
    Inaczej byś nie hejtował tematu przy każdej okazji...

  • 15. Data: 2023-03-10 11:23:01
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.03.2023 o 11:15, Cavallino pisze:

    > I też o nich piszesz co kilka dni?

    Jakich co kilka dni? Jesli ktoś kupił jakiś bubel i się nim chwali, to
    też będę się nabijał...przymusu nie było, żeby kupował.

    > A elektryków zazdrościsz.

    Bynajmniej. Pisałem dlaczego nie kupię.

    > Inaczej byś nie hejtował tematu przy każdej okazji...

    Hejt to nienawiść. Ja się tylko nabijam z tych co dali się nabić w
    butelkę :]...problemem jest to, że się "źle zakochali" a przedewszystkim
    własnie TO, że to bateryjkowcy hejtują spaliniarzy :]

    Mylisz pojęcia ale manipulację łatwo idzie storpedować faktem :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-03-10 11:35:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-03-2023 o 11:23, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Bynajmniej.

    Ciężko się spodziewać, ze ktoś się dobrowolnie przyzna do czegoś złego....

    > Hejt to nienawiść.

    Między innym.
    Czyli dokładnie to co Ty i Tobie podobni robicie.

    Nie możecie się pogodzić z faktem, że ktoś patrzy szerzej i dalej niż
    czubek Waszego nosa, więc hejtujecie.

    Ale i tak nic to nie zmieni, ice jako produkt gorszy umrą śmiercią
    naturalną i to znacznie szybciej niż ktokolwiek zdąży ich zakazać.
    W środowiskach zacofanych, gdzie dominują klienci laweciarzy, może
    będzie to później, bo będzie stały dostęp do przywaletowanych za zachodu
    złomów, alew końcu i tak będzie.

    > a przedewszystkim
    > własnie TO, że to bateryjkowcy hejtują spaliniarzy :]

    LOL !!!!
    Tak - na pewno ten i inne tematy w których wypowiadałeś się o bev,
    założyli właściciele elektryków i pomstują w nich na właścicieli ice.....

    EOD

  • 17. Data: 2023-03-10 12:07:39
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.03.2023 o 11:35, Cavallino pisze:

    > Ciężko się spodziewać, ze ktoś się dobrowolnie przyzna do czegoś złego....

    I tak i nie. Ludzie się przyznają do złego, tym na przykład, ze kupili
    elektryka. Fakt, gdybym to ja kupił, to bym się nie przyznał publicznie :)

    > Między innym.
    > Czyli dokładnie to co Ty i Tobie podobni robicie.

    Bredzisz. Wyliczyłem wiele razy wady elektryka, których nie posiada
    spalinowiec. Nie pisz mi tylko o ekologii, bo to nie tyczy się samochodu
    stricte a otoczenia. Nie znalazłem dotąd żadnej przewagi elektryka nad
    spalinowcem...nie wiem jak to będzie za 10 lat, może się częściowo zmienić.

    > Nie możecie się pogodzić z faktem, że ktoś patrzy szerzej i dalej niż
    > czubek Waszego nosa, więc hejtujecie.

    Brednia. W obecnych czasach patrzenie szerzej, to własnie eksploatacja
    łatwo dostępnej i taniej technologii. Równie dobrze mógłbyś pisać, że
    kupiłeś sobie balon i nabijać się nawet z elektryków :D Drogi
    niepotrzebne, paliwo znikome, nie przeszkadzasz, nie zabijesz na
    pasach...same plusy :D

    > Ale i tak nic to nie zmieni, ice jako produkt gorszy umrą śmiercią
    > naturalną i to znacznie szybciej niż ktokolwiek zdąży ich zakazać.

    Bredzisz, prędzej ty umrzesz niż spalinowce.

    > W środowiskach zacofanych, gdzie dominują klienci laweciarzy, może
    > będzie to później, bo będzie stały dostęp do przywaletowanych za zachodu
    > złomów, alew końcu i tak będzie.

    To tak odległa projekcja, że mógłbym pisać iż czyste SF, która nieprędko
    się spełni.

    > LOL !!!!

    Sroll :D

    > Tak - na pewno ten i inne tematy w których wypowiadałeś się o bev,
    > założyli właściciele elektryków i pomstują w nich na właścicieli ice.....

    Nie interesuje mnie kto zakłada temat o elektrykach. Wskaż JEDEN, który
    zalożyłem. Zauważyłem tylko, że w w/w tematach zlatuje się promil
    batryjkarzy i rzygają na spalinowców...w sumie sami się stawiają w opcji
    kalek umysłowych i nikt ich do tego nie zmusza :)...jedynie później
    próbują udowodnić, że kaleki się nie bije albo bredzą, że są
    megarozwinięci...czyli zaprzeczają tym samym, co wcześniej podałem. To
    ich wybór ale przede wszystkim megahejt na spaliowców...tego promila
    powoduje to, że "obraża się ich uczucia religijne" :]

    Katole też tak robią i jest to znany schemat.

    > EOD

    Nono.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-03-10 12:24:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 10 Mar 2023 09:48:50 +0100, RadoslawF

    > A jak ty srałeś w kółko że elektryk ma wystarczyć każdemu

    I znowu, pokaż choć jeden wątek który otworzyłem i "srałem" tutaj na
    grupie, pewnie jeszcze z pistoletem przystawionym wam, biedakom spalinowym,
    do łba, że macie zmieniać na elektryki. JEDEN! Bo póki co to prostuję tylko
    brednie, które wy wypisujecie o jeździe elektrykami, o bateriach itd.

    > a potem okazała się że twojej małżonce nie wystarczył?
    > Masz swój świat ze swoimi wizjami których nawet twoja żona nie podziela.

    Nie podzielała też wizji montażu pompy ciepła, długo trwała przy paleniu
    wunglem -- teraz już wie że była w błędzie, bo w domu ogrzewanym pompą
    ciepła jest i taniej, i czyściej, i bezobsługowo, i przyjemniej z punktu
    komfortu cieplnego. No ale musiała doświadczyć na sobie. Do BEV też jest
    przekonana, jedyną barierą jest aktualnie kasa, szczególnie że teraz mamy
    inne wydatki, np. aktualnie robi się kostka pod domem za połowę wartości
    elektryka, a jeszcze basen ogrodowy trzeba skończyć na nadchodzące lato, a
    to druga, a może i trzecia połowa. :P

    Niestety z ludźmi tak już jest, że boją się tego czego nie znają, dodatkowo
    są pompowani opiniami dzbanów, dokładnie takich jak tutejsi specjaliści w
    temacie elektryków co koło danego rozwiązania nawet nie stali, nie
    rozumieją go, ale się mądralują, czyli im bzdury do głowy kładą, np. że jak
    se pompę ciepła zamontują to zamarzną w zimie, bo pompa ciepła grzeje tylko
    jak jest +7sC na zewnątrz, a poniżej to juz na grzałkach. Niedawno dzwonił
    do mnie poznany na biurowej robocie ELEKTRYK i podobne brednie o pompach
    ciepła kładł. Ja mu wyjaśniam że to nie prawda co mówi, a ten dalej swoje
    jak mantrę: on się obawia, waha czy to robić, bo wszyscy twierdzą że to nie
    działa, więc to musi być prawda. heh

    Dlatego tylko ogień kwa! Ludzie od wieków się ogrzewali ogniem, nawet
    jeszcze mieszkając w jaskiniach, i tak ma zostac kwa! Tak samo od wieku
    walą ogniem z pistonów i tak ma zostać kwa! A że sprawność W2W ICE vs BEV
    to w grubych porywach 50% to już mało istotne.

    > Z transportu odeszły konie więc kiedyś odejdą i spaliniaki,
    > elektryki też. :-)

    Zapomniałeś rzucić swojej typowej zadymionej demagogii, że zanim elektryki
    odejdą, to nas zniewolą, bo już nie będzie można ich mieć na własność. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2023-03-10 12:29:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 10 Mar 2023 09:44:16 +0100, RadoslawF

    > Ty też się mogłeś bardziej postarać, nam udowadniałeś że elektryk
    > wystarczy każdemu a swojej żony nie przekonałeś. Jej nie starczył.

    Jak bredziłeś kiedyś, tak bredzisz nadal. Moim "zadaniem" nie jest
    przekonywanie kogokolwiek, ja tylko prostuję oczywiste brednie które tutaj
    wypisujecie, dodatkowo korzystając z powszechnie dostępnych danych
    statystycznych, które wy notorycznie ignorujecie. A już takim skrajnym
    "argumentem" są właśnie takie posty jak ten, czyli elektryk jest do dupy,
    bo dzięki temu że musiał się zatrzymać i załadować (zupełnie jak musi to
    zrobić zwykły spaliniak) złodziei złapali. Logika u was na poziomie master.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2023-03-10 13:01:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Mar 2023 12:43:17 +0000, K wrote:
    > Napadli na sklep, a z miejsca napadu probowali uciec Tesla... w ktorej
    > skonczyl sie prad :D Tak, ja wiem ze paliwo tez im sie moglo skonczyc.
    >
    > https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostk
    i/news-napadli-na-sklep-i-uciekali-tesla-po-15-minut
    ach-skonczyl-im,nId,6641987

    No, Tesla to ma prądu na jakies poł godziny pełnej mocy.

    Ale przecietny przestepca raczej nie chce sie rzucac w oczy po
    napadzie, wiec powinno na 300km starczyc.

    Czyli ... paliwo tez by im sie skonczyło :-)

    A dalej idąc ... policjantom tez sie skonczy prąd w radiowozie i
    helikopterze :-)

    J.