  • 61. Data: 2023-05-16 09:58:13
    Temat: Re: Elektryki się palą?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-05-2023 o 09:46, J.F pisze:

    > Albo zwyklego zwarcia i pozaru plastików.

    I dokładnie to samo dotyczy przyczyn w elektrykach zapewne.
    W ciemno można zakładać, że awarie wewnętrzne baterii skutkujące
    pożarami to margines.

  • 62. Data: 2023-05-16 09:59:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 May 2023 19:57:46 +0200, Janusz wrote:
    > W dniu 15.05.2023 o 18:21, Shrek pisze:
    > s - choć niektórzy twierdzą że palą się tak dobrze i szybko że poza
    >>
    > Noo piekny pożar, i wygląda to na Teslę a nie jakąś chińską popierdółkę.

    Tesla czy inne - jak baterie są w podłodze, i jak cisnienie wzrosnie,
    to wszytkie mogą podobne jęzory ognia dawać.

    J.

  • 63. Data: 2023-05-16 10:03:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 May 2023 18:06:06 -0000 (UTC), Jacek wrote:
    > Owszem, wrzucono. Należy się spodziewać że uwzględnienie w puli PHEV z BEV
    > pogorszyło statystykę dla BEV, bo hybrydy mają dwa powody by się palić a
    > BEV tylko jeden :) A poza tym, jaka różnica? I tu bateria i tu bateria.

    Moze hybrydy lepsi producenci robią i sie nie palą, a dzieki temu
    zabiegowi, doliczyles 600 tys samochodów do rachunku.

    Moze mniejsze baterie lepsze, moze mają ładowarki małej mocy,
    moze nie są ładowane z gniazdka ...

    > A co, sądzisz że w Szwecji kilku facetów postanowiło popsuć statystykę dla
    > BEV i jeżdżą po kraju i podpalają ICE?

    > Bo Szwecja to taki dziwny kraj? Co tam na prąd działa to zwarcia dostaje
    > rzadziej?
    >
    > Przyznaj że twoje wątpliwości są małej mocy.

    Dlatego po poprosze o lepsze statystyki.

    J.

  • 64. Data: 2023-05-16 11:30:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 May 2023 09:58:13 +0200, Cavallino wrote:

    > I dokładnie to samo dotyczy przyczyn w elektrykach zapewne.
    > W ciemno można zakładać, że awarie wewnętrzne baterii skutkujące
    > pożarami to margines.

    Ale są widowiskowe.
    I jakby sporo filmów z tym ...

    J.

  • 65. Data: 2023-05-16 11:38:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-05-2023 o 11:30, J.F pisze:

    > Ale są widowiskowe.
    > I jakby sporo filmów z tym ...

    Zwłaszcza jak ktoś w ramach hejtu zechce sobie poszukiwać takowych...
    A inni hejterzy chętnie powielać te same filmy.
    Oczywiście bez późniejszych sprostowań, że przyczyna pożaru była inna i
    że mogła się zdarzyć w każdym aucie, z tych samych powodów.
    Albo wręcz zewnętrzna.

  • 66. Data: 2023-05-16 11:40:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 May 2023 09:49:40 +0200, Cavallino wrote:

    > A ile razy klikałeś w film o takowych, albo ich szukałeś?
    > Jakbyś to zrobił, to byś widział.

    No ale wiesz - pelno jest spalinowych.
    Czyli bardzo rzadko sie palą.

    > I jak myślisz, co jest nie tak?
    >
    > Odpowiedź jest prosta - to samo co robienie afery z nikomu
    > niepotrzebnego zasięgu (de facto wystarcyz połowa dzisiejszych
    > zasięgów),

    Co, Leafa nie mozesz sprzedac i namawiasz dyskretnie ? :-)

    > ceny (niższej od porównywalnych nowych ice) itp straszaków na
    > jeleni......
    >
    > To coś się nazywa hejt - zjawisko nagminne wobec nowości.
    > W tym przypadku dodatkowo wspomagany petrodolarami.

    To sie nazywa zdrowy rozsądek.
    Jak sobie pomyslę, ze mam ładowac co godzinę, długo,
    bo superchargery dopiero będą, i oglądam te płonące samochody ...

    J.

  • 67. Data: 2023-05-16 11:47:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-05-2023 o 11:40, J.F pisze:

    > No ale wiesz - pelno jest spalinowych.
    > Czyli bardzo rzadko sie palą.

    Statystyki dowodzą że jest dokładnie odwrotnie.
    Po prostu ich pożary nie wzbudzają zainteresowania hejterów.

    > Co, Leafa nie mozesz sprzedac i namawiasz dyskretnie ? :-)

    Leafa akurat 3 lata temu sprzedałem bez problemu, kupujący się
    licytowali kto da mi lepsze warunki....

    > To sie nazywa zdrowy rozsądek.

    Hejt to hejt, z rozsądkiem nie ma nic wspólnego.
    Jak każda inna fobia.

    > Jak sobie pomyslę, ze mam ładowac co godzinę, długo,
    > bo superchargery dopiero będą, i oglądam te płonące samochody ...

    To wróć do powozów konnych.

  • 68. Data: 2023-05-16 12:45:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 May 2023 11:47:09 +0200, Cavallino wrote:

    > Statystyki dowodzą że jest dokładnie odwrotnie.

    To statystyki są do d*, wiem co widzę :-)

    0.08% ... jak to rozumiec - rocznie?
    To zakladając, ze Wroclawiu jest 100k pojazdow,
    powinno byc 80 pożarow ... co 5 dni jeden.
    Moze i jest ale żeby, tak żadnego nie widział?

    A co z wrakiem robią - odwożą na policyjny parking, bo moze
    podpalenie?

    > Po prostu ich pożary nie wzbudzają zainteresowania hejterów.

    > Leafa akurat 3 lata temu sprzedałem bez problemu, kupujący się
    > licytowali kto da mi lepsze warunki....

    Widac tez uwazali, ze zasieg az za duzy ... ale o ile pamietam,
    to pisałes, ze sprzedałes, bo za mały?

    > Hejt to hejt, z rozsądkiem nie ma nic wspólnego.
    > Jak każda inna fobia.

    > To wróć do powozów konnych.

    Poczekamy, zobaczymy.
    Byc moze wrócimy, bo jak sie ropa i wegiel skonczy,
    samochody, wiatraki i PV będą za drogie ...

    J.

  • 69. Data: 2023-05-16 12:58:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-05-16 o 11:47, Cavallino pisze:
    > W dniu 16-05-2023 o 11:40, J.F pisze:

    > Leafa akurat 3 lata temu sprzedałem bez problemu, kupujący się
    > licytowali kto da mi lepsze warunki....

    A tę seledynową mydelniczkę popchnałeś czy
    Tesla wycofała zniżki i zostałeś z tym soulem?

  • 70. Data: 2023-05-16 13:01:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-05-2023 o 12:45, J.F pisze:

    > To statystyki są do d*, wiem co widzę :-)
    >
    > 0.08% ... jak to rozumiec - rocznie?
    > To zakladając, ze Wroclawiu jest 100k pojazdow,
    > powinno byc 80 pożarow ... co 5 dni jeden.
    > Moze i jest ale żeby, tak żadnego nie widział?

    Poważnie tak rozumujesz, że jak czegoś osobiście nie widzisz, to tego
    nie ma? ;-)
    HINT: Ile przestępstw codziennie widujesz osobiście we Wrocławiu?

    > Widac tez uwazali, ze zasieg az za duzy ... ale o ile pamietam,
    > to pisałes, ze sprzedałes, bo za mały?

    No tak, Leaf to na obecne czasy totalnie nieporozumienie, zwłaszcza w
    wersji 1.