  • 31. Data: 2023-05-31 08:44:37
    Temat: Re: Elektryki się wcale nie palą i są bezpieczne
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 May 2023 16:54:12 +0200, J.F

    > Albo przezornosc.

    Ta, ta przezorność to jak z pompami ciepła na propan. Nie można ich
    instalować jako split, bo mają 2-3kg propanu w sobie i jak się rozszczelnią
    to mogą stanowić zagrożenie wybuchowe. Ale jak się ma kocioł gazowy z
    otwartym ogniem, podpięty do sieci czy analogicznie do pompy na propan z
    butli w ogrodzie co ma 1300kg, i taki kocioł się rozszczelni wpompowując
    wielokrotnie więcej gazu niż wspomniana pompa na propan, to już jest cacy.

    > Ale ale - tych zakazów nie było, podziękuj producentom elektryków :-)

    Podziękować to trzeba głupim ludziom (albo rusko-turbańskim botom),
    m.in. takim jak na tej grupie, co sieją dezinformację
    i strach na temat elektryków.

    > Moze po prostu nie jezdzisz po centrum Londynu :-)

    To jeżdżący po centrum Londynu zwolnieni są z myślenia? Przecież na twoim
    filmiku jest mega hałasujący motocykl (nawet bez manetkowania) a ludzie i
    tak lizą jak im się podoba. Czyli co ma niby zmienić to "szumienie"
    elektryka które jest wielokrotnie cichsze niż ta pierdziawka z filmu?

    > Jak widac jest to jednak potrzebne.

    W wielu przypadkach było zwyczjnie zbyteczne, a mocno złośliwe
    i robione dla zabawy tudzież dla zaspokojenia kompleksów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 32. Data: 2023-05-31 09:57:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 31.05.2023 o 08:36, Myjk pisze:
    > Tue, 30 May 2023 10:30:26 +0200, Janusz

    > Dziobaka to se w majtach poszukaj.Wiesz gdzie mnie możesz pocałować?

    > Właśnie tak dokładnie działa statystyka.
    > No ale tobie oczywiście do tezy nie pasuje.
    Jasne, idź sie leczyć .

    > Oczywiście bredzisz jak typowy spalinowy oszołom. Zanim dojdzie do zapłonu
    Sam jesteś oszołom, nic nie mam przeciwko elektrykom ale ty tego nie
    zrozumiesz.

    > BATERII samochód o tym informuje na wiele sposobów, bo komputer sypie
    > błędami przy zwarciu celi, a sam widoczny zapłon może się odsunąć nawet o
    > godziny. Gówno wiesz o bateriach i ogólnie elektrykach a powielasz głupoty.
    Jasne a potem sie radośnie zapala.
    Widzisz jakie smętne gatki pleciesz.

    --
    Janusz

  • 33. Data: 2023-05-31 10:00:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 31.05.2023 o 08:44, Myjk pisze:
> [...]
    > wielokrotnie więcej gazu niż wspomniana pompa na propan, to już jest cacy.
    Znowu pleciesz głupoty, przy kotle jest obowiązek posiadania kratki
    wentylacyjnej, przy PC nie, ale skąd ty masz to wiedzieć.

    > Podziękować to trzeba głupim ludziom (albo rusko-turbańskim botom),
    > m.in. takim jak na tej grupie, co sieją dezinformację
    > i strach na temat elektryków.
    Znowu pierdolisz, strach w tym wypadku to rozsądek, tobie go brakuje.

    --
    Janusz

  • 34. Data: 2023-05-31 12:12:13
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > filmiku jest mega hałasujący motocykl (nawet bez manetkowania) a ludzie i

    Jest głośny przy gwałtownym przyspieszaniu, ale normalnie to nie.

    > Czyli co ma niby zmienić to "szumienie"
    > elektryka które jest wielokrotnie cichsze niż ta pierdziawka z filmu?

    No właśnie nie zadziała. Ja nieraz kiedy jadę po drodze gdzie piesi
    chodzą to załączam sygnalizator dźwiękowy, by nie było żalu jak wlezie.

    > W wielu przypadkach było zwyczjnie zbyteczne, a mocno złośliwe
    > i robione dla zabawy tudzież dla zaspokojenia kompleksów.

    Jak to kolega nie zdał prawka bo nacisnął klakson. Potem w telewizji
    tłumaczył, że jak nie użyje klaksonu to ktoś po prostu nie będzie
    wiedział, że źle zrobił. Tak i tutaj raczej edukacyjne to jest. Zobacz
    inne jego filmiki.

  • 35. Data: 2023-05-31 12:30:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 May 2023 10:00:45 +0200, Janusz

    > Znowu pleciesz głupoty, przy kotle jest obowiązek posiadania
    > kratki wentylacyjnej, przy PC nie,

    No tak! Kratka rozwiązuje wszelkie problemy. Tak, przy PC nie ma obowiązku
    jej posiadania, bo nikt przepisów nie zmienił aby te przepisy pompy
    uwzględniały, a o czym właśnie pisałem, ignorancie.

    > ale skąd ty masz to wiedzieć.

    Stąd, że własnoręcznie zamontowałem już 6 szt. pomp ciepła na... R290.
    Ty ile zamontowałeś że pleciesz te swoje głupoty?

    > Znowu pierdolisz, strach w tym wypadku to rozsądek, tobie go brakuje.

    Napisał gość co się boi pożarów samochodów spalinowych (których przypomnę
    jest większy odsetek niż elektryków i które palą się bardziej gwałtownie,
    szczególnie jak dojdzie do wycieku paliwa), ale zakazy postuluje tylko dla
    elektryków. To mi przypomina średniowieczne polowanie na czarownice --
    tylko śmiech, i strach jednocześnie, mnie ogarnia że są jeszcze takie
    dzbany w XXI wieku.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2023-05-31 12:38:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 May 2023 12:12:13 +0200, io

    > Jest głośny przy gwałtownym przyspieszaniu, ale normalnie to nie.

    Włącz sobie ten filmik i posluchaj, pierdzi to na jałowym wielokrotnie
    głośniej niż zwykły samochód spalinowy a jeszcze bardziej wielokrotnie niż
    "hum" elektryka.

    > No właśnie nie zadziała. Ja nieraz kiedy jadę po drodze gdzie piesi
    > chodzą to załączam sygnalizator dźwiękowy, by nie było żalu jak wlezie.

    Jak widać hałasowanie nie jest rozwiązaniem i trzeba po prostu przestać
    robić z pieszych święte krowy i ich mocniej przyzwyczajać do elektryków.

> [...]
    > tłumaczył, że jak nie użyje klaksonu to ktoś po prostu nie będzie
    > wiedział, że źle zrobił. Tak i tutaj raczej edukacyjne to jest. Zobacz

    Wystarczy mi to co już widziałem. Na żywo też mam nieprzyjemność takich
    spotykać -- stanie czasem taki i pierdzi jakby przeszkadzające królewiczowi
    w przejeździe auto miało się teleportować.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2023-05-31 13:31:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 31.05.2023 o 12:38, Myjk pisze:
    > Wed, 31 May 2023 12:12:13 +0200, io

    > Włącz sobie ten filmik i posluchaj, pierdzi to na jałowym wielokrotnie
    > głośniej niż zwykły samochód spalinowy a jeszcze bardziej wielokrotnie niż
    > "hum" elektryka.

    E tam, miejska jazda pyr pyr pyr poza momentami gdy odkręca manetkę.
    Może kogoś wk... ale generalnie nie o tym teraz mowa przecież.

    > Jak widać hałasowanie nie jest rozwiązaniem i trzeba po prostu przestać
    > robić z pieszych święte krowy i ich mocniej przyzwyczajać do elektryków.

    Czyli co konkretnie chcesz robić? Moim zdaniem sygnalizator dźwiękowy
    jest adekwatny. http://niusy.pl/@youtube.com/a66 .

    > Wystarczy mi to co już widziałem. Na żywo też mam nieprzyjemność takich
    > spotykać -- stanie czasem taki i pierdzi jakby przeszkadzające królewiczowi
    > w przejeździe auto miało się teleportować.

    E tam, jw. daje Ci znać o swojej obecności. Mógłbyś mu nawet podziękować
    za to.

    --
    (Prince Polo są tak niedobre, że wybieram Teatralne :-) )

  • 38. Data: 2023-05-31 14:38:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 31.05.2023 o 12:30, Myjk pisze:
> [...]
    > jej posiadania, bo nikt przepisów nie zmienił aby te przepisy pompy
    > uwzględniały, a o czym właśnie pisałem, ignorancie.
    To po co to pisałeś, ignorancie? sam nie wiesz do czego się doczpić.

    > Stąd, że własnoręcznie zamontowałem już 6 szt. pomp ciepła na... R290.
    > Ty ile zamontowałeś że pleciesz te swoje głupoty?
    No i co z tego? dalej masz o nich blade pojecie.
    Poza tym poczekamy na 'efekty' ich rozszczelnienia.

    > Napisał gość co się boi pożarów samochodów spalinowych (których przypomnę
    Pożyjemy zobaczymy. Na razie nie widzę sensu dalszej dyskusji z tobą.

    --
    Janusz

  • 39. Data: 2023-05-31 15:18:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 May 2023 08:44:37 +0200, Myjk wrote:
> [...]
    >
    > Podziękować to trzeba głupim ludziom (albo rusko-turbańskim botom),
    > m.in. takim jak na tej grupie, co sieją dezinformację

    Jakby sie zaden samochod nie zapalił, to by zakazu nie było :-)

> [...]
    > tak lizą jak im się podoba. Czyli co ma niby zmienić to "szumienie"
    > elektryka które jest wielokrotnie cichsze niż ta pierdziawka z filmu?

    Ale widac piesi w Londynie są zwolnieni z myślenia.

    Siebie testowałeś w Londynie, czy tylko w Polsce?

    Po prawdzie - ja mieszczuch, troche uważam na samochody, jak idę
    pieszo.
    Ale jak jestem w jakiejś wsi czy miescinie wczasowej,
    pieszo, to cała ulica moja. Ruch tam przeciez niewielki :-)

    > W wielu przypadkach było zwyczjnie zbyteczne, a mocno złośliwe
    > i robione dla zabawy tudzież dla zaspokojenia kompleksów.

    Ale widać jak chodzą. Zupełnie nie zwracają uwagi.

    J.

  • 40. Data: 2023-05-31 16:32:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 31 May 2023 14:38:21 +0200, Janusz

    > To po co to pisałeś, ignorancie? sam nie wiesz do czego się doczpić.

    Jak nie rozumiesz po co, to się nie mieszaj do dyskusji.

    > No i co z tego? dalej masz o nich blade pojecie.
    > Poza tym poczekamy na 'efekty' ich rozszczelnienia.

    Oczywiście, wiecej ma do powiedzenia januszek co ma zero
    doświadczenia w temacie. Masz chociaż SEP, o f-gazach nie
    wspomnę, że strugasz specjalistę od pomp ciepła?

    > Pożyjemy zobaczymy. Na razie nie widzę sensu dalszej dyskusji z tobą.

    Typowe dla takiego ciemnogrodu jak ty,
    czyli polowania na czarownice ciąg dalszy.

    --
    Pozdor
    Myjk