  • 11. Data: 2010-03-14 16:20:25
    Temat: Re: FAP MAZDA 6 2.0 - czy ma?
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:g...@l...institute.com..
    .

    > i każdy mechanik bez problemu wyreguluje tak, żeby palił tyle samo co
    > benzyny, miał taką samą albo wyższą moc oraz nie robił w tym samym czasie
    > szkody silnikowi.

    Dokładnie tak.

  • 12. Data: 2010-03-14 16:24:26
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hniugn$cmm$...@n...news.atman.pl...

    > Bo? Nie do konca sie zgadzam. Mamy dwa samochody z DPFem i jesli uzywasz
    > samochodu w miare sensownie (czasem trasa, czasem miasto) to nie ma
    > zadnych problemow. Natomiast jesli kulasz sie tylko po miescie to predzej
    > czy pozniej problem zapchanego DPF wystapi.

    Bo:
    "predzej czy pozniej problem zapchanego DPF wystapi."

  • 13. Data: 2010-03-14 16:51:03
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    atman pisze:

    > Bo:
    > "predzej czy pozniej problem zapchanego DPF wystapi."

    Tak ale pod warunkiem, ze jezdzisz po miescie tylko. Jednak nie ma co
    demonizowac zbytnio. Wystapi problem to pojedziesz do lokalnego tunera,
    ktory zna sie na rzeczy, wytniesz DPFa, zrobi program, zaplacisz pewnie
    troche mniej niz za filtr i masz spokoj na reszte czasu.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 14. Data: 2010-03-14 17:05:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 16:51:03 +0100, Maciej Browarczyk napisał(a):

> [...]
    > ktory zna sie na rzeczy, wytniesz DPFa, zrobi program, zaplacisz pewnie
    > troche mniej niz za filtr i masz spokoj na reszte czasu.

    a po co wycinać? a jak się silnik zepsuje, to też go wyrzucasz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-03-14 18:15:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > a po co wycinać? a jak się silnik zepsuje, to też go wyrzucasz?

    Pewnie dlatego, że serwisy krzyczą sobie za taki filtr ok. 3 kPLN.

    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2010-03-14 18:17:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Yogi(n) pisze:

    > Pewnie dlatego, że serwisy krzyczą sobie za taki filtr ok. 3 kPLN.

    Raz na 200-240kkm mozna zainwestowac.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 17. Data: 2010-03-14 18:21:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 18:15:23 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Pewnie dlatego, że serwisy krzyczą sobie za taki filtr ok. 3 kPLN.

    a po co ci drugi?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2010-03-14 18:48:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Raz na 200-240kkm mozna zainwestowac.

    Jasne, że można. Ale 200-240 to raczej optymistyczna ilość kilometrów,
    bardziej prawdopodobne 40-45. Zresztą:
    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48134
    --
    Yogi(n)

  • 19. Data: 2010-03-14 18:52:25
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > a po co ci drugi?

    Mnie? Nie mam nawet pierwszego. Ale może nie wszyscy lubią jeździć ze
    świecącą kontrolką "check engine".

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2010-03-14 18:55:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Mar 2010 18:17:30 +0100, DoQ wrote:

    >Raz na 200-240kkm mozna zainwestowac.

    Ale to moze byc polowe wartosci pojazdu :-)

    J.