  • 1. Data: 2022-06-15 17:38:20
    Temat: Falownik 3x400V do silnika 3x380V
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Może temat nieco głupi ale ponoć nie ma głupich pytań ;)
    Czy jak podepnę stary silnik trójfazowy 380V do nowego falownika który
    ma na wyjściu 400V to coś mu się może złego stać czy niekoniecznie?

    L.

  • 2. Data: 2022-06-15 19:45:49
    Temat: Re: Falownik 3x400V do silnika 3x380V
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 15.06.2022 o 17:38, Lisciasty pisze:
> [...]
    > Czy jak podepnę stary silnik trójfazowy 380V do nowego falownika który
    > ma na wyjściu 400V to coś mu się może złego stać czy niekoniecznie?

    Jeden z parametrów falownika pozwala ustawić napięcie silnika.
    Inna sprawa że to jest i tak w granicach tolerancji zasilania silnika
    Tak więc... nic złego mu się nie stanie.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2022-06-15 20:04:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2022-06-15 o 19:45, Irokez pisze:
    > Jeden z parametrów falownika pozwala ustawić napięcie silnika.
    > Inna sprawa że to jest i tak w granicach tolerancji zasilania silnika
    > Tak więc... nic złego mu się nie stanie.

    Dzięki! Dawno temu grzebałem w falownikach i nie pamiętam właśnie czy
    tam się dawało ustawiać napięcie. No to brzmi dobrze :]

    L.

  • 4. Data: 2022-06-15 21:24:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Dzięki! Dawno temu grzebałem w falownikach i nie pamiętam właśnie czy
    > tam się dawało ustawiać napięcie. No to brzmi dobrze :]

    Też grzebałem dawno. Ale pamiętam, że w jednych się dawało, w innych nie.

    --
    Jarek