  • 1. Data: 2022-06-17 00:04:54
    Temat: inny ekran blaszany
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ja potrzebuję coś malutkiego, najlepiej takie jak to :

    https://pl.farnell.com/wurth-elektronik/3671230/shie
    ld-cabinet-cover-23-6mm-x/dp/3653320

    Ja się pytam - czy ich pojebało, żeby kawałek blaszki sprzedawać za 8zł?
    Nie ma tego gdzieś taniej ? Jakieś 100 szt. potrzebuję na razie co
    najmniej. Jakby było w rozsądnej cenie to np. 300.

  • 2. Data: 2022-06-17 01:22:57
    Temat: Re: inny ekran blaszany
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 16/06/2022 23:04, sundayman wrote:
> [...]
    > Nie ma tego gdzieś taniej ? Jakieś 100 szt. potrzebuję na razie co
    > najmniej. Jakby było w rozsądnej cenie to np. 300.

    ali?

    https://www.aliexpress.com/item/1005003739742155.htm
    https://www.aliexpress.com/store/group/EMI-shield-co
    ver/5478227_517077241.html

    Nie wiem czy rozmiar podpasujesz...

    c.

  • 3. Data: 2022-06-17 02:20:48
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy rozmiar podpasujesz...

    no właśnie nie ma rozmiaru. Oczywiście można zamówić na wymiar 1000
    szt., ale ja to potrzebuję na wczoraj i to jest problem.

  • 4. Data: 2022-06-17 08:48:13
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2022-06-17 o 00:04, sundayman pisze:
> [...]
    > Nie ma tego gdzieś taniej ? Jakieś 100 szt. potrzebuję na razie co
    > najmniej. Jakby było w rozsądnej cenie to np. 300.

    Taka polityka firmy. Lepiej zapytaj u źródła. Jak nie masz kontaktu to
    się odezwij na priv (bez podkreśleń i zamień com na pl).

    Pozdrawiam

    DD

  • 5. Data: 2022-06-17 10:44:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 17 czerwca 2022 o 00:05:16 UTC+2 sundayman napisał(a):
> [...]
    > Nie ma tego gdzieś taniej ? Jakieś 100 szt. potrzebuję na razie co
    > najmniej. Jakby było w rozsądnej cenie to np. 300.

    Albo 8zł albo brytfanka. Takie czasy.
    Ciekawe ile kosztuje brytfanka?
    I czy w ogóle można kupić?
    Bo tego, co chcesz, to mają 76 sztuk ("tych ATmeg, co pan chciał, to nie ma, PICe
    mogą być?").
    Więcej może w lipcu, ale w Szanghaju tyle statków w kolejce, że morza spod nich nie
    widać.
    A to jest i tak tylko pokrywka, jeszcze ramki potrzebujesz, chyba że po taniości
    chcesz lutować pokrywkę do plytki.

  • 6. Data: 2022-06-18 02:24:57
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    widać.
    > A to jest i tak tylko pokrywka, jeszcze ramki potrzebujesz, chyba że po taniości

    Wystarczą mi pokrywki, będę lutować do PCB bo chcę zrobić szczelną
    puszkę. Poza tym z ramką byłoby za wysokie.

    Jak potrzebowałem duże ekrany to zamawiałem wycięcie z blachy na
    laserze. To były skomplikowane puszki, z otworami itp. I płaciłem za
    jedną około 10zł. A tutaj takie gówienko...

  • 7. Data: 2022-06-18 02:27:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Taka polityka firmy. Lepiej zapytaj u źródła.

    Jest to pomysł. Zobaczymy...