  • 21. Data: 2010-03-12 00:34:23
    Temat: Re: Fiat Doblo - opinie
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Icek pisze:

    > Ubrudzone na maksa. Jak trzeba to odkrecic trudno. Jak nie trzeba to ukrasc
    > latwo.

    No patrz, a mi jakoś nie ukradli, chociaż nie trzeba być Sherlockiem
    żeby je dostrzec.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 22. Data: 2010-03-12 11:09:53
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > z gustami sie raczej nie dyskutuje. W mojej ocenie kolo pod autem to
    > problem.
    >
    > Ubrudzone na maksa. Jak trzeba to odkrecic trudno. Jak nie trzeba to
    > ukrasc
    > latwo.

    U nas ciągle jeszcze panuje w każdym aspekcie podejście "zrób to sam".
    Jeżeli złapałbym gumę a byłbym zbyt dobrze ubrany, zbyt zmęczony, byłyby
    niekorzystne warunki lub po prostu nie chciałoby mi się go zmieniać to
    dzwonię po assistance. Przyjada, zmienią a ja w tym czasie odpocznę, wypiję
    kawę lub po prostu się przejdę. W końcu po coś tą składkę się opłaca,
    nieprawdaż ?
    Kiedyś dziwiłem się znajomemu Niemcowi że sam koła nie wymieniał gdy złapał
    gumę pod Sieradzem. Jechaliśmy razemi i mówię: "przecież to 10 minut i po
    wszystkim" a on na to: "płacę - wymagam" zadzwonił do ADAC, za godzinę
    przyjechała pomoc drogowa i wymienili mu koło. W tym czasie posiedzieliśmy w
    bardze, pogadaliśmy i było miło. Jakby nie było żadnej awarii. Ta sytuacja
    zmieniła moje podejście które do tej pory też bylo naturalnie skrzywione że
    ze wszsytkim sobie sam poradzę. Przecież to nie camel trophy.
    W większości przypadków assistance jest w komplecie z polisą OC, korzystanie
    nie wpływa na podwyższenie składek więc dlaczego nie korzystać? Sam się nie
    ubrudzę, dam zarobić pomocy drogowej i tak za to zapłaciłem.
    --
    Jackare

  • 23. Data: 2010-03-12 12:00:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-11, Icek <i...@d...pl> wrote:

    > z gustami sie raczej nie dyskutuje. W mojej ocenie kolo pod autem to
    > problem.
    >
    > Ubrudzone na maksa. Jak trzeba to odkrecic trudno. Jak nie trzeba to ukrasc
    > latwo.

    To które będziesz zdejmował będzie brudne, więc stan zapasu różnicy nie
    robi. Do wyboru zostaje czy jeszcze do kompletu będziesz miał brudne i
    przemoczone bagaże.

    Krzysiek Kiełczewski