  • 11. Data: 2010-01-14 18:35:08
    Temat: Re: GPS śledzenie pracownika :)
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 14.01.2010 Kazek <k...@n...pl> napisał/a:
    > Nie wiem czy to NTG ale spróbuje:
    >
    > Mała firma, kilka samochodów, chciałbym w łatwy sposób skontrolować gdzie
    > pracownicy sobie pomykają (kontrola wyrywcza) - nie chodzi o urządzenie
    > które trzeba na stałe zamontować
    > tylko o małe "coś" z własnym zasilaniem przyklejane łatwo i okresowo (np na
    > 1 dzień).

    Półśrodek, zainstaluj normalne do tego przeznaczone sprzęty samochodowe,
    wróci się po 2-3 miesiącu na _każdym_ firmowym aucie. Jak auto stanie w
    piątek wieczorem, tak ruszy w poniedziałek rano, a tak to wiesz ;) po
    co swój eksploatować? Paliwo na 1 auto/mc mniej o 200-300zł to standard,
    jak kierowca wie że widać gdzie auto jeździło.

    > Liczy się też łatwość obsługi.
    >
    > Pytania:
    > 1.Czy ktoś mógłby wskazać konkretne urządzenia/ceny?
    > 2.Czy instalowanie takiego szpeja jest legalne i czy trzeba informować
    > pracownika?

    Jest legalne, sprzęt ma homologację.
    Dobrze żeby wiedziali, szybciej się wróci, po co Ci niewygodne rozmowy?
    Ale póki nie ma tam kamery to nie musisz.

    > 3.Czy są jakieś opłaty za użytkowanie urządzenia?

    Offline nie - tylko sprzęt i soft jednorazowo, online tak - za transmisję i
    obsługę.

    > 4.Czy ma ktos praktyczne doświadczenie z takimi urządzeniami?

    Zawodowo. Nie będę robił reklamy, jakby co pisz na email.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 12. Data: 2010-01-14 18:45:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    go! w <news:hinjbd$c3v$1@inews.gazeta.pl>:

    > "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote

    > A niby dlaczego?
    > PS. Tylko nie odpowiadaj : "zgadnij", juz probowalem

    Co próbowałeś? Wylecieć z roboty wrzucając zagłuszacz?
    Są prostsze metody.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2010-01-14 18:52:00
    Od: "go!" <g...@g...us>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote
    > za cokolwiek.

    w Polszy niestety jest cos takiego jak prawo pracy. Pracodawca nie moze
    wyrzucic sobie pracownika "za cokolwiek", bo ten zaraz poleci do sadu.

  • 14. Data: 2010-01-14 18:54:01
    Od: "go!" <g...@g...us>

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote

    > Co próbowałeś? Wylecieć z roboty wrzucając zagłuszacz?

    Probowalem sie ubawic z twojego chujowego dowcipu, ale mi nie idzie...

  • 15. Data: 2010-01-14 19:01:39
    Od: "Kazek" <k...@n...pl>

    > Wrzucasz do samochodu takie coś:
    > http://www.allegro.pl/item875780544_gps_pentagram_pa
    thfinder_logger_3106_25h_66satelit.html

    > Znając życie 25h jest przesadzone, niemniej 15-20 godzin pologuje.

    o to jest fajne i tanie na początek, tylko jak to się mocuje bo chyba nie na
    magnesach :(

    dzięki za informacje
    K.

  • 16. Data: 2010-01-14 19:08:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    go! w <news:hinlo3$llc$1@inews.gazeta.pl>:

    > ale mi nie idzie...

    Jak wszystko. Począwszy od konfiguracji czytnika.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2010-01-14 19:09:48
    Temat: Re: GPS ?ledzenie pracownika :)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...us> napisał w wiadomości

    > "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote
    >
    > w Polszy niestety jest cos takiego jak prawo pracy. Pracodawca nie moze
    > wyrzucic sobie pracownika "za cokolwiek", bo ten zaraz poleci do sadu.

    Eee tam. Paragaraf 53 zdaje się, "utrata zaufania do pracownika" czy jakoś
    tak. We wrocławsko-tarnowskiej firmie Transformers nikt chyba nie odszedł
    inaczej, jak za pośrednictwem tegoż paragrafu. Odpadają odprawy, układy
    zbiorowe i inne tego typu "pierdoły" - z punktu widzenia pracodawcy
    oczywiście.

    --
    Yogi(n)

  • 18. Data: 2010-01-14 19:36:41
    Od: "go!" <g...@g...us>

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote

    > Jak wszystko. Począwszy od konfiguracji czytnika.

    Jak juz taki z ciebie jinformatyk to dopatrz sie tez reszty i podpowiedz jak
    ustawic w moim przypadku
    charset="iso-8859-2"

  • 19. Data: 2010-01-14 19:40:07
    Od: "Kazek" <k...@n...pl>

> [...]
    > co swój eksploatować? Paliwo na 1 auto/mc mniej o 200-300zł to standard,
    > jak kierowca wie że widać gdzie auto jeździło.

    Niestety oficjalnie wyższe kierownictwo zrezygnowało z pełnego
    profesjonalnego systemu bo przeliczyli koszty i stwierdzili że się nie
    opłaca, ponadto wydać sporo kasy na drogi system a później i tak sprytni
    znajdą rozwiązanie na ominięcie tych wynalazków.

    dzięki i pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-01-14 19:44:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138