    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Subject: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Date: Sat, 29 May 2021 20:00:36 +0200

    Zauważyłem że otoczenie ma telefony szybsze.
    Mój coraz częściej mnie wkurwia. Drobne lagi a generalnie wszytko chodzi
    wolniej. Ale najbardziej wkurwiająca jest niemoc połączenia a to wifi a
    to bt a to apka UPC nie pamięta hasła (chociaż to może być wina
    gównianego softu UPC) Po restarcie urządzenia przechodzi ale nie zawsze.
    Od kilku lat mam dokładnie ten sam zestaw aplikacji bez fejsbuków i
    całego tego gówna.
    Przywracanie do ustawień fabrycznych dupy nie urywa.

    Zmienić tylko na co?. Najbardziej rozmiarowo mi pasuje Z3 compact ;-)
    Ale wiem że mam o tym zapomnieć ;-)
    Warunek konieczny AlwaysOnDisplay (czyli ekran amoled)
    Ajfon SE choć gabarytowo jest OK ale chyba nie ma AOD
    Wszystko inne jest za duże ale może się przyzwyczaję bo wzrok już siada ;-)

    Budżet? Przełamię się i standardową kwotę 500 zł mogę podwoić, potroić? ;-)