  • Data: 2021-05-30 17:33:05
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-30 13:56, _Master_ wrote:
    > Czy podczas testu czujnika wystarczy do tego miejsca zbliżać palec (jak
    > w S7) czy całą dłoń i a najlepiej płaski obiekt.
    > Jak wiadomo ucho ludzkie takie płaskie nie jest dlatego długotrwałe
    > rozmowy (żona ;-) ) mogą być problematycznee ;-)

    używam już ponad dwa lata i złego słowa nie mogę powiedzieć

    jedyne czego może bym chciał w 2021 to więcej Hz wyświetlacza, ale nie
    jest to dla mnie żaden powód do zmiany, wszystko inne działa ok

    ale pomyślałem uczciwie i mam:

    ostatnia aktualizacja zepsuła nagrywanie w cube acr a że jest to dla
    mnie drobny problem to prawdopodobnie będę wgrywał csc z azji żeby mieć
    je natywnie