  • Data: 2021-05-30 20:15:15
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Opinia jak opinia: ;-)

    "Niestety jestem zawiedziony tym zakupem. Przesiadlem sie z Samsunga S7
    i myslałem że różnica bedzie kolosalna, niestety nie zauwazylem
    praktycznie żadnej różnicy. Płynność pracy taka sama, oba się nie
    wieszają. Lepszy aparat, ale S7 tez mial niczego sobie. Niewytłumaczalną
    tragedią w tym telefonie jest bateria, gdzie przy zwykłym sporadycznyn
    użytkowaniu bateria wytrzymuje max 2 dni ! Nowa S7 wytrzymywala nawet 6
    dni, a po 3 latach 3 dni. S10e po 2 latach to chyba pol dnia nawet nie
    wytrzyma. Wolałbym zakupić jeszcze raz nowego S7. Kupując ten telefon
    wiedzcie, że przepłacicie! Można lepiej wydać 3000zł. NIE POLECAM.
    +Aparat
    -Tragicznie słaba bateria"