  • Data: 2021-05-30 15:29:53
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 May 2021 14:00:27 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Ale dobrze rozumiem że taki smartfon można używać jako "tablecik" bez sima?

    To zależy. Bo jeśli operator wgrał jakąś nakładkę na system to jednokrotne
    użycie tj. zalogowanie się do sieci z użyciem karty SIM, może spowodować
    zablokowanie systemu. Niewykluczone, że operator wgrywa odpowiednią
    nakładkę na system, która po pewnym czasie blokuje system, jak klient nie
    płaci i wcale nie musi telefon logować się do sieci. Możliwości jest wiele.

    Wówczas wgranie fabrycznego lub alternatywnego softu powinno rozwiązać ww.
    problem i jako "tablecik", bez SIM-a, pracować będzie. Z kartą SIM tegoż
    operatora pracował nie będzie (w zakresie wykonywanie połączeń oczywiście)
    no bo blokują po IMEI. Poza alarmowymi, ale tu SIM nie jest potrzebna.
    Z kartą SIM innego operatora będzie podobnie bo zapewne operatorzy "się
    wymieniają" nr-ami IMEI albo i nie...