  • Data: 2021-05-29 22:58:03
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:60b28144$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Zauważyłem że otoczenie ma telefony szybsze.
    > Mój coraz częściej mnie wkurwia. Drobne lagi a generalnie wszytko
    > chodzi wolniej.

    Mam w J5 z 2017 włączone oszczędzanie baterii (czyli proc zwalnia)
    bo oglądam non stop yotube w pracy a nie mam 230v i nic nie chodzi
    wolniej.

    Ostatnio wyp. najnowszego Vibera który zapychał dysk i telefon mulił.
    Zainstalowałem znowu starego, którego przez pomyłkę skasowałem i jest
    znowu pięknie.

    Podstawa to nigdy nie dopuszczać do aktualizacji systemu.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego