  • 11. Data: 2021-05-30 13:56:53
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 13:16, ToMasz pisze:

    > mam właśnie s10e i jak mi powiesz co mam sprawdzić to Ci sprawdzę.
    > ToMasz

    Czy czujnik zbliżeniowy jest umieszczony w górnej części ekranu a nie w
    ramce?
    Czy podczas testu czujnika wystarczy do tego miejsca zbliżać palec (jak
    w S7) czy całą dłoń i a najlepiej płaski obiekt.
    Jak wiadomo ucho ludzkie takie płaskie nie jest dlatego długotrwałe
    rozmowy (żona ;-) ) mogą być problematycznee ;-)

  • 12. Data: 2021-05-30 14:00:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 13:25, dantes pisze:
    > Jeśli blokują, to po numerze IMEI telefonu, zatem wgranie "alternatywnego"
    > softu nie pomoże. Z kolei zmiana IMEI podpada pod paragraf,
    > tak jak w samochodzie VIN, który to samochód "narodził się z popiołów"...

    Ale dobrze rozumiem że taki smartfon można używać jako "tablecik" bez sima?

  • 13. Data: 2021-05-30 15:29:53
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 30 May 2021 14:00:27 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Ale dobrze rozumiem że taki smartfon można używać jako "tablecik" bez sima?

    To zależy. Bo jeśli operator wgrał jakąś nakładkę na system to jednokrotne
    użycie tj. zalogowanie się do sieci z użyciem karty SIM, może spowodować
    zablokowanie systemu. Niewykluczone, że operator wgrywa odpowiednią
    nakładkę na system, która po pewnym czasie blokuje system, jak klient nie
    płaci i wcale nie musi telefon logować się do sieci. Możliwości jest wiele.

    Wówczas wgranie fabrycznego lub alternatywnego softu powinno rozwiązać ww.
    problem i jako "tablecik", bez SIM-a, pracować będzie. Z kartą SIM tegoż
    operatora pracował nie będzie (w zakresie wykonywanie połączeń oczywiście)
    no bo blokują po IMEI. Poza alarmowymi, ale tu SIM nie jest potrzebna.
    Z kartą SIM innego operatora będzie podobnie bo zapewne operatorzy "się
    wymieniają" nr-ami IMEI albo i nie...

  • 14. Data: 2021-05-30 17:23:33
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-30 11:30, _Master_ wrote:
    > A jak tam sytuacja z czujnikami zbliżeniowymi?
    > Miałem nieprzyjemność używać przez 3 mies. A40 bodajże gdzie czujnik
    > zbliżeniowy jest NOWOCZESNY ukryty pod ekranem i działa 10 razy gorzej
    > niż właśnie S7 gdzie jest w ramce po bożemu ;-)

    jest pod ekranem, ale aż do tego momentu nigdy nawet o nim nie myślałem
    więc zaryzykuję twierdzenie że zrobili go dobrze

  • 15. Data: 2021-05-30 17:33:05
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-30 13:56, _Master_ wrote:
> [...]
    > Jak wiadomo ucho ludzkie takie płaskie nie jest dlatego długotrwałe
    > rozmowy (żona ;-) ) mogą być problematycznee ;-)

    używam już ponad dwa lata i złego słowa nie mogę powiedzieć

    jedyne czego może bym chciał w 2021 to więcej Hz wyświetlacza, ale nie
    jest to dla mnie żaden powód do zmiany, wszystko inne działa ok

    ale pomyślałem uczciwie i mam:

    ostatnia aktualizacja zepsuła nagrywanie w cube acr a że jest to dla
    mnie drobny problem to prawdopodobnie będę wgrywał csc z azji żeby mieć
    je natywnie

  • 16. Data: 2021-05-30 20:15:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Opinia jak opinia: ;-)

    "Niestety jestem zawiedziony tym zakupem. Przesiadlem sie z Samsunga S7
    i myslałem że różnica bedzie kolosalna, niestety nie zauwazylem
    praktycznie żadnej różnicy. Płynność pracy taka sama, oba się nie
    wieszają. Lepszy aparat, ale S7 tez mial niczego sobie. Niewytłumaczalną
    tragedią w tym telefonie jest bateria, gdzie przy zwykłym sporadycznyn
    użytkowaniu bateria wytrzymuje max 2 dni ! Nowa S7 wytrzymywala nawet 6
    dni, a po 3 latach 3 dni. S10e po 2 latach to chyba pol dnia nawet nie
    wytrzyma. Wolałbym zakupić jeszcze raz nowego S7. Kupując ten telefon
    wiedzcie, że przepłacicie! Można lepiej wydać 3000zł. NIE POLECAM.
    +Aparat
    -Tragicznie słaba bateria"

  • 17. Data: 2021-05-31 12:56:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60b3561b$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Walczyłem na kilku Androidach. Brak aktualizacji dużo nie pomaga.
    > Też ciągle ten sam zestaw aplikacji.

    ale nie wierzysz przecież, że hardware się zestarzał?
    chyba że masz szybsze wymagania od czasu zakupu S7
    subiektywnie ci się zmieniło.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 18. Data: 2021-05-31 13:07:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 May 2021 11:56:01 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:60b3561b$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>

    > ale nie wierzysz przecież, że hardware się zestarzał?
    > chyba że masz szybsze wymagania od czasu zakupu S7
    > subiektywnie ci się zmieniło.

    Gdzies tam sa jeszcze aplikacje.
    Moze sie rozrosly i teraz za duzo zasobow blokuja.

    Bo aktualizacje systemu ... Samsung dawniej byl niechetny, jedna czy
    dwie tak, a potem ... czas na nowy, lepszy model.

    Gdzies tam jeszcze moga byc apki nieaktualne, ktore teraz usilnie chca
    cos zrobic, a juz nie moga, bo serwer zamkneli.

    Bo miejmy nadzieje, ze Samsung nie nasladuje Apple i nie zwalnia
    systemu po latach celowo ... "zeby zuzyta bateria nadal starczala na
    dlugo" :-)

    J.

  • 19. Data: 2021-05-31 13:09:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 May 2021 17:23:33 +0200, m4rkiz wrote:

    > jest pod ekranem, ale aż do tego momentu nigdy nawet o nim nie myślałem
    > więc zaryzykuję twierdzenie że zrobili go dobrze

    albo wcale go nie ma, bo aktualna moda - wykorzystac ekran dotykowy
    aby wiedziec, czy telefon przylozony do policzka ... jak dobrze
    zrobione, to moze nawet i lepsze.

    J.

  • 20. Data: 2021-05-31 19:15:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-05-29 o 22:58, PiteR pisze:

    > Mam w J5 z 2017 włączone oszczędzanie baterii (czyli proc zwalnia)
    > bo oglądam non stop yotube w pracy a nie mam 230v i nic nie chodzi
    > wolniej.
    >
    > Ostatnio wyp. najnowszego Vibera który zapychał dysk i telefon mulił.
    > Zainstalowałem znowu starego, którego przez pomyłkę skasowałem i jest
    > znowu pięknie.

    Mam właśnie SAMSUNG Galaxy J5 2017 Dual SIM (SM-J530F/DS) + karta
    pamięci, na którą instaluję programy (oczywiście te, które pozwalają się
    instalować na zewnętrznej pamięci). Sam telefon działa znośnie, ale
    brakuje już mu pamięci wewnętrznej i wali komunikatami, że to, czy tamto
    już może nie działać prawidłowo. Nie mogę także zaktualizować aplikacji
    już zainstalowanych, bo system ma za mało pamięci, by je zaktualizować.
    Androida również nie aktualizowałem, bo mi ACR działa, a nowsze wersje
    blokowały nagrywanie rozmów telefonicznych. W Androidzie 10 i 11 już nie
    ma takiego problemu z blokowaniem przez system nagrywania rozmów za
    pomocą różnych aplikacji. Gdy zakupię jakiś nowszy sprzęt to temu
    SAMSUNG-u walnę hard reset i zaktualizuję wtedy system i aplikacje w
    standardzie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/