  • 21. Data: 2021-05-31 19:46:08
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.05.2021 o 20:15, _Master_ pisze:
> [...]
    > i myslałem że różnica bedzie kolosalna, niestety nie zauwazylem
    > praktycznie żadnej różnicy. Płynność pracy taka sama, oba się nie
    > wieszają. Lepszy aparat, ale S7 tez mial niczego sobie. Niewytłumaczalną
    > tragedią w tym telefonie jest bateria, gdzie przy zwykłym sporadycznyn
    > użytkowaniu bateria wytrzymuje max 2 dni ! Nowa S7 wytrzymywala nawet 6
    > dni, a po 3 latach 3 dni. S10e po 2 latach to chyba pol dnia nawet nie
    > wytrzyma. Wolałbym zakupić jeszcze raz nowego S7. Kupując ten telefon
    > wiedzcie, że przepłacicie! Można lepiej wydać 3000zł. NIE POLECAM.

    Ja się przesiadłem z mi5. z jednej strony mogę powiedzieć że jedyną
    zaletą s10e jest szybkość. Nawet aparatowi nie dałbym plusa, bo
    beznadziejnie sobie radzi z czymś cieńkim na pierwszym planie. znaczy
    hustawka, rower słup - jest pomijany, fotografowane jest tło. żaden hdr
    nie pomaga.
    Dwuklik na odbokowanie i zablokowanie - wymaga dodatkowego softu. w
    telefonie jest pierdylion programów kórych nie bardzo można się pozbyć.
    Nawet aktualizacji nie potrafię powstrzymać. płaski ekran, niby większy
    (mi5) to ściema. bo przy normalnych materiałach z yt, albo pozostają
    paski, albo ryje są naciągnięte w poziomie.
    Mimo to nie wrócę do mojego starego, ukochanego mi5. właśnie przez
    szybkość, której staruszek już nie miał. i nie mówię tu o grach, tylko o
    prostym: Nawiguj do domu. s10e potrzebuje sekundę i mówi - dobra,
    jedziemy. mi5 potrzebował sekundy na kapnięcie się ze mówi sie do niego,
    otwarcie programu, pokapowanie się że ma coś wyświetlić, że nie londyn
    tylko bytom. potem wyświetlał tasę i zadowolony czekał nie wiadomo na
    co. po chwili jabkby otrząsał sie z letargu i nawigował. te parę sekund,
    gdy stoję na skrzyżowaniu i nie wiem w którą stronę - to wieki.
    Tak że... jak nie wiesz co wybrać, s10e będzie dobrym wyborem, albo naj
    mniej złym. do mojego wgrałbym lineage, ale się boję co z bankowością.
    wypierdzieliłbym bloatware, ale już wiem że bixbi jest potrzebny do
    skanowania kodów qr.
    uczę się z s10tką żyć.
    ToMasz

    PS
    jak ktoś wgrał, wgra soft azjatycki do nagrywania rózmów - prosze o
    informacje jak telefon działa, jak banki i czy są jakieś wady

  • 22. Data: 2021-05-31 20:48:29
    Temat: Re: Galaxy S7 Chyba dojrzałem do ZMIANY na Pixel 3a?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I tu wchodzi na scenę Pixel 3a ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=o8sWYECuvvE

    Nie spodziewałem się że jakiś ajfoniarz tak rzetelnie podejdzie do
    tematu ;-)

    Do tej pory nie używałem asystentów. Brzydziłem się nimi

    Ale po tym filmie...

    Cena około tysiaka za używany Pixel czy S10e ?????

  • 23. Data: 2021-05-31 21:24:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.05.2021 o 20:48, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > Do tej pory nie używałem asystentów. Brzydziłem się nimi
    >
    > Ale po tym filmie...
    >

    > Cena około tysiaka za używany Pixel czy S10e ?????

    eeeee.....
    sam sprawdzaj i porównuj.
    pixel jest większy, i zdecydowanie wolniejszy. chyba nawet od s7.
    Najnowszy android też nie jest zaletą, bo często program kótrego
    używałeś, nie zadziała bo jeszcze nie jest dostosowany do nowej wersji
    a jak chcesz mieć zajebisty soft, zainstaluj lineage

    ToMasz

  • 24. Data: 2021-05-31 21:32:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Do tej pory nie używałem asystentów. Brzydziłem się nimi
    > Ale po tym filmie...
    jakoś wcześniej to zdanie mi umknęło. ja astystena używam od zawsze. np:
    nowe wydarzenie - szczepienie 1czerwca godzina 11:00
    Albo
    obudź mnie o 6:30
    tyle że starszy asystent, robił to i basta
    nowy głośno wymaga potwierdzenia. i to jeszcze słowem tak. nie rozumie
    naturalnie, owszem, oczywiście. nie ma też klawisza "tak" za to opowiada
    dowcipy.
    wolałem starszego, i jak się dowiem jak to przestawić - zrobię to
    Ta funkcjonalność, zdolność wydawania poleceń głosowych jest w każdym
    telefonie z androidem, chyba że zostały usunięte funkcje googla. (patrz
    lineage, tam sam decydujesz co ma być, a co nie. ciekawostka - dodatki
    googla to więcej megabajtów niż sam system operacyjny)
    ToMasz

  • 25. Data: 2021-05-31 21:35:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 12:56, PiteR pisze:

    > chyba że masz szybsze wymagania od czasu zakupu S7
    > subiektywnie ci się zmieniło.

    Robiłem test.
    Na tablecie z androidem 4.4.4 miałem zainstalowaną aplikację UPC
    Działała parę lat.
    Nastąpiła jej aktualizacja i dalej działała. Nie było żadnego większego
    zużycia procesora czy zacięć. Trwało to chyba z miesiąc.
    Ale nowa apka po pewnym terminie (zakładam od górnie założonym) Po
    uruchomieniu się i nawet rozpoczęciu odtwarzania wywaliła ekran że już
    nie będzie działać na tej wersji Androida i wyłączyła aplikację.
    Od tego czasu nie mogę/nie wolno mi jej odpalać ;-)

    Także ten.

    Mam inny przykład [OT] z modułami UPC CI+

    Przez pół roku działał z moim nowym tv Samsunga.

    Ale nastąpiła aktualizacja softu i teraz (wiem to od serwisanta) soft
    CI+ sprawdza w necie czy tv jest na specjalnej liście obsługiwanych tv.
    Pech chciał że mój tv jest mało popularny bo ma matrycę 43"
    Inne rozmiary tej serii tv są na liście i działają

    Także ten... Głupota i celowe postarzanie produktów/systemów/usług
    ISTNIEJĄ ;-)

  • 26. Data: 2021-05-31 21:47:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.05.2021 o 21:35, _Master_ pisze:

    > Także ten... Głupota i celowe postarzanie produktów/systemów/usług
    > ISTNIEJĄ ;-)

    Nie, głupia kurwo lubelska i zatwardziały PiSiorze. Twój hardware jest
    stary i nie obsługuje nowych rozkazów/aplikacji. Podobnie jak ty. Pomimo
    że masz 40+ to nie dociera do ciebie cywilizacja. W obu przypadkach jest
    to ZŁOM i należy go zmielić :)

    Żebyś zrozumiał: Masz TV analog i za chuja nie odbierzesz DVB-T samym TV.

    Masz starą Nokię i za chuja nie odpalisz Yanosika.

    Masz zjebany mózg i za chuja nie odpalisz go na IQ >120 :)

    Kup sobie Sjajomi z GSM 5G. Ten parametr "5G" zapewni ci to co chcesz w
    całej reszcie (bateria, pamięć, grafika, ekran, procek).

    Wypierdalaj.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 27. Data: 2021-05-31 21:56:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 21:47, LordBluzg(R) pisze:
    > Nie, głupia kurwo lubelska i zatwardziały PiSiorze. Twój hardware jest
    > stary i nie obsługuje nowych rozkazów/aplikacji.

    O i nam się "gwiazda" przedstawiła ;-)

    Gdybyś doczytał to może zrozumiałbyś że to że apka już nie działa
    spowodowała polityka firmy a nie przestarzały sprzęt. Ten stary sprzęt
    nadal odtwarza inne strimy bez zająknięcia jak przed laty

    Dowodem jest blokada po czasie a nie po aktualizacji

    W obu przypadkach jest
    > to ZŁOM i należy go zmielić :)

    3-l3tni telewizor Samsunga 4K. Dość śmiała teza ;-)

    > Żebyś zrozumiał: Masz TV analog i za chuja nie odbierzesz DVB-T samym TV.

    Ostatnio dużo czegoś zażywasz.
    Skutkuje to zdziecinnieniem w Twoich postach.
    Ale dziś... Ewidentnie MAJACZYSZ

  • 28. Data: 2021-05-31 22:07:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 21:24, ToMasz pisze:

    > pixel jest większy, i zdecydowanie wolniejszy. chyba nawet od s7.

    Odrobinkę ;)
    151.30 x 70.10 x 8.20 mm

    Pixel 3
    145.60 x 68.20 x 7.90 mm

    S7
    142.40 x 69.60 x 7.90 mm

    S10e
    142.20 x 69.90 x 7.90 mm

    Ale jest AOD i nie jest wolny

  • 29. Data: 2021-05-31 22:28:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.05.2021 o 21:56, _Master_ pisze:

> [...]
    > spowodowała polityka firmy a nie przestarzały sprzęt. Ten stary sprzęt
    > nadal odtwarza inne strimy bez zająknięcia jak przed laty

    Nie rozumiesz głupia kurwo. Apka Ci nie działa. Na innym sprzęcie działa
    wszystko :)

    > Dowodem jest blokada po czasie a nie po aktualizacji

    Nie głupia kurwo :)

    > W obu przypadkach jest
    >
    > 3-l3tni telewizor Samsunga 4K. Dość śmiała teza ;-)

    Oczywiście. Zawsze tak było. Doczytaj w necie.

    > Ostatnio dużo czegoś zażywasz.

    Mózgu.

    > Skutkuje to zdziecinnieniem w Twoich postach.

    Nie, niezrozumieniem, coraz większym u ciebie.

    > Ale dziś... Ewidentnie MAJACZYSZ

    Odpływaszszszs :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 30. Data: 2021-05-31 22:34:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-maja-2021 o 22:07, _Master_ pisze:

    > Odrobinkę ;)
    > 151.30 x 70.10 x 8.20 mm
    >
    > Pixel 3
    > 145.60 x 68.20 x 7.90 mm