  • 1. Data: 2009-07-24 22:48:29
    Temat: Gdzie kupic przetwornik C/A Rs232/485 na 0-10V ?
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Witam
    Gdzie mozna zakupic przetwornik C/A sterowany poprzez RS232 lub RS485 z
    wyjsciem napieciowym 0-10V ? W innym watku doradzono mi firme elmark ale te
    przetworniki sa dosc drogie - okol 600 zl za jeden kanal lub 1000 zl za 4
    kanaly. Czy moze mi ktos doradzic gdzie mozna zakupic takie przetworniki
    taniej ?

    // Patryk Jakóbiak \\