    From: K <...@l...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Gogle wylogowało mnie z konta dla mojego bezpieczeństwa
    Date: Tue, 24 Jan 2023 09:46:11 +0000

    On 23/01/2023 22:38, LordBluzg(R)?? wrote:

    > ...Lub tych, co korzystają z RBL'a :] a jest ich większość :]

    Codziennie wysylam/odbieram. Malo tego postawilem Mailcowa w kilku
    firmach, ktore dziennie przewalaja po kilka GB maili z klientami na
    Outlookach czy Gmailach. Nie ma zadnych problemow. To, ze nie masz
    pojecia jak to skonfigurowac, nie umiesz czytac ze zrozumieniem albo
    postawiles to na jakiejs Neostradzie na dynamicznym IP to tylko i
    wylacznie twoj problem.