  • 11. Data: 2020-09-30 13:07:15
    Temat: Re: Grot elwik, warstwa na grocie do pobielania cyną
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 29.09.2020 o 23:05, Stefania Harper pisze:

    > //moze na poczatek uzyj 'Polopiryny', albo jakichs starych proszkow od
    > bolu glowy z krzyzykiem, jako 'aktywatora grotow'...?

    Izauro, sprawdzałeś czy piszesz tak aby pisać?

    P.P.

  • 12. Data: 2021-04-15 18:15:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W ciężkich czasach używałem Fosolu (płyn do odrdzewiania) jako aktywatora.

    -----

  • 13. Data: 2021-04-15 18:18:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do transformatorówki 75W/50W też używałbyś 1.5 mm2, czy może mniej?

    -----
    > Nie to co prosty grot miedziany od transformatorowej lutownicy z drutu fi 1,5mm, 3x
    ruszysz drobnym papierkiem ściernym i bieli

  • 14. Data: 2021-05-12 18:28:16
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    > Do transformatorówki 75W/50W też używałbyś 1.5 mm2, czy może mniej?

    Grot do transformatorowej 45W/75W ZDZ Łódź robię z drutu 1,5mm.