  • 31. Data: 2011-07-05 21:21:30
    Temat: Re: HOT DOGi
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 21:13, masti pisze:

    > cienias

    A skacz sobie po tych drzewkach, jak się wyprostujesz to może sam
    zejdziesz. Lepiej tak niż spaść przedwcześnie...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 32. Data: 2011-07-05 21:29:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-05 19:51, DoQ pisze:

    > Współczuje ;-)

    Skąd zatem założenie, że to "klasyczny grójcok" ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 33. Data: 2011-07-05 21:30:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Skąd zatem założenie, że to "klasyczny grójcok" ?

    Bo klasyczni tak się właśnie zachowują :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 34. Data: 2011-07-05 21:32:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 21:21:30 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    sorki biedaku, ale dałeś ciała

  • 35. Data: 2011-07-05 21:33:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 21:20:29 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Podsumowując. Jesteś nudnym trollem, który czyta wybiórczo i jeszcze
    > chce narzucać innym o czym wolno tu pisać.

    podsumowując nie umiesz gadac z ludźmi. i usiłujesz sobie to
    rekompensować trollingiem

  • 36. Data: 2011-07-05 21:34:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 21:32, masti pisze:

    > sorki biedaku, ale dałeś ciała

    Nie, daję leszczom trochę frajdy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 37. Data: 2011-07-05 21:37:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 21:33, masti pisze:

    > podsumowując nie umiesz gadac z ludźmi. i usiłujesz sobie to
    > rekompensować trollingiem

    Podsumowując. Zamiast się zastanowić nad ZA i PRZECIW, postanowiłeś
    zgrywać mądralińskiego - proszę bardzo, mi tam rybka. Głupi się cieszy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 38. Data: 2011-07-05 21:39:20
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-07-05 21:20, DoQ pisze:
    > Podsumowując. Jesteś nudnym trollem, który czyta wybiórczo i jeszcze
    > chce narzucać innym o czym wolno tu pisać.

    To czy On jest trolem to nie jestem pewny, ale, że ty nie masz jaj to
    nawet sam udowadniasz z uporem godnym lepszej sprawy.

  • 39. Data: 2011-07-05 21:42:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 21:39, PH pisze:

    > To czy On jest trolem to nie jestem pewny, ale, że ty nie masz jaj to
    > nawet sam udowadniasz z uporem godnym lepszej sprawy.

    No no, powstaje kolejny mit dzięki! :)
    Nie dość, że sami mistrzowie ogarniania kierownicy - to teraz sami spece
    w perswazji dla dobra ogółu.

    Wątek 10/10 o to chodziło :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 40. Data: 2011-07-05 21:43:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 21:34:42 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    nie pochlebiaj sobie