  • 11. Data: 2021-08-30 01:06:51
    Temat: Re: HP PSC 1350
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał:

    > U mnie pod adresem -
    > <https://support.hp.com/pl-pl/drivers/selfservice/hp
    -psc-1310-all-in-one-printer-series/360489/model/374
    585>
    > pokazuje też zgodność z Win 7 54-bit (wykrywa system).

    Już to ćwiczyłem. Jest kilka drukarek i problemów. Sterownik
    AIO_CDB_NonNet_Full_Win_WW_130_141 nawet pod Win XP (dedykowany) wykrywa
    tylko jedna drukarkę 1317. Żadnej innej z tej serii nie widzi.
    Zainstalowanie daje możliwość drukowania, ale nie ma skanowania z poziomu
    komputera.

    Natomiast sterownik z linku podanego przez Ciebie zachowuje się dziwacznie.
    Przy próbie instalacji na XP stwierdza niezgodność systemu i mówi, że jest
    dedykowany dla Win 7 64 bit. Próba instalacji na Win 7 daje komunikat o
    niezgodności systemu i twierdzenie, że oprogramowanie jest przeznaczone pod
    XP, Vista i 2000. To jakaś paranoja. System mam legalny, aktywowany i
    czysty.

    Upewnię się. Instalowałeś ten sterownik w Win 7, wykrył drukarkę (jaką),
    wszystko się zainstalowało i masz pełna funkcjonalność?

    Ppzdr