  • 31. Data: 2020-06-27 06:59:47
    Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Wbrew pozorom często jest.

    Ilu blacharzy bawi sie w spawanie profili według kazdego rantu?
    Z tym jest kupa roboty, trzeba wycinac jakies okienka rewizyjne etc.
    Ja znam jednego który robi to porzadnie i w zwiazku z tym grubszych
    napraw dla handlarzy nie robi, bo ci oczekuja tanio, szybko - pospawac
    po zewnetrznych rantach i do ludzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 32. Data: 2020-06-27 09:39:56
    Od: z <...@...pl>

    Uzasadnij dlaczego prawo do poruszania się po drogach mają wszelakiej
    maści "pokaczenta" trójkołowce a nawet rowerzyści.

    Dlaczego oni mogą jeździć i zagrażać wszelakiemu życiu a naprawiany
    (dobrze naprawiany) samochód NIE.

  • 33. Data: 2020-06-27 09:41:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-27 o 00:44, Poldek pisze:

    > Jak Kowlaskiego nie stać na samochód, to może kupić bilet miesięczny.
    > Jednak niejeden Kowlaski decyduje się Audi w cenie dwunastu biletów
    > miesięcznych i zapierdalać.

    Nie audi tylko bmw i nie kowalski tylko młody wściekły.

    Oni są bardziej niebezpieczni niz tysiące naprawianych aut.

    Dlaczego nikt im nie zabrania jeździć. TO SĄ MORDERCY ;-)

  • 34. Data: 2020-06-27 09:47:05
    Od: z <...@...pl>

    Wniosek z tego taki że na każdym takim aucie powinien być wielki napis
    ostrzegawczy.

    BLACHA TAK CIENKA ŻE URATUJE CIĘ TYLKO W OKREŚLONYCH SYTUACJACH
    POTRZEBNYCH DO DOPUSZCZENIA DO RUCHU.
    WE WSZYSTKICH INNYCH PRZYPADKACH _POMÓDL SIĘ_

    PS. Ten znajomy powiedział coś od jakich roczników spawa takie cienkie
    blachy (minimalizacja kosztów)
    10,15,20 lat temu też takie cienkie spawał?

  • 35. Data: 2020-06-27 10:39:58
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, June 27, 2020 at 6:47:45 AM UTC+2, RadoslawF wrote:

    > Rozumiem.
    > Ty nie rozumiesz że jak nie da się naprawić to się wymienia.
    > Element, nie cały samochód.

    problem w tym, ze praktycznie cala karoseria (taka niby klatka, dach, slupki do samej
    ziemi) to jeden element kompozytowy, nienaprawialny. Nie wystepuje jako czesc
    zamienna, bo kto by to chcial wymieniac? Toz to przekladka calości w nowa
    karoserie... dac sie da, ale taniej nowy kupic ;)
    A naprawa tego z wizualnego unktu widzenia jest prosta, ale z mechanicznego mozna
    zmienic solidny dach chroniacy w wypadku dachowania w cos ala ochrona przed sloncem w
    ursusie C-330 ;)

  • 36. Data: 2020-06-27 10:59:17
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-27 o 10:39, WS pisze:

> [...]
    zamienna, bo kto by to chcial wymieniac? Toz to przekladka calości w nowa
    karoserie... dac sie da, ale taniej nowy kupic ;)

    Skoro jeden to dlaczego sprzedają w kawałkach?
    Można kupić podłogę, dach, nadkola, słupki i klapy.
    Jest ku temu jakiś inny powód czy robią to na złość wieszczom
    głoszącym w internetach że karoseria jest jednym elementem?

    > A naprawa tego z wizualnego unktu widzenia jest prosta, ale z mechanicznego mozna
    zmienic solidny dach chroniacy w wypadku dachowania w cos ala ochrona przed sloncem w
    ursusie C-330 ;)

    Skoro jesteś specjalistą od traktorów to może nie siej zamieszania
    przez głoszenie nieprawdy na grupie samochodowej.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2020-06-27 13:35:25
    Od: z <...@...pl>

    Ale życie tak samo uratuje jak ta cieniutka blacha uderzona o kilka
    stopni inaczej niż w TEŚCIE.

    Jarasz się testami? Dyrektywami unijnymi? Praworządnością? ;-)

    Myślisz że to dla Twojego dobra i nic Ci dzięki nim nie grozi?

  • 38. Data: 2020-06-27 16:31:28
    Od: K <e...@s...com>

    On 27/06/2020 08:41, z wrote:

    > Nie audi tylko bmw i nie kowalski tylko młody wściekły.
    >
    > Oni są bardziej niebezpieczni niz tysiące naprawianych aut.
    >
    > Dlaczego nikt im  nie zabrania jeździć. TO SĄ MORDERCY ;-)

    To wlasnie glownie ci mlodzi wsciekli kupuja 200 konne BMW zespawane z
    trzech, a pozniej nim jezdza w 7 osob.

  • 39. Data: 2020-06-27 16:32:47
    Od: K <e...@s...com>

    On 27/06/2020 08:47, z wrote:
> [...]
    > blachy (minimalizacja kosztów)
    > 10,15,20 lat temu też takie cienkie spawał?

    Nie wiem czy trolujesz czy na prawde brak ci wyobrazni.

  • 40. Data: 2020-06-27 18:14:27

    Daj spokój nożowi. Za kratki wsadź nożownika ;-)