  • 21. Data: 2020-06-26 19:42:12
    Temat: Re: Handlarz płakał jak spawał
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 Jun 2020 19:17:51 +0200, w <5ef62e42$0$540$65785112@news.neostrada.pl>,
    RadoslawF <r...@g...com> napisał(-a):

    > Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
    > Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?

    Dalej bzdurzysz.

  • 22. Data: 2020-06-26 20:44:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 19:41, r...@k...pl pisze:
    > Ale nigdy już nie będzie takie sztywne jak oryginał i nie złoży się tak podczas
    > wypadku jak producent zakładał.

    A myślisz że producent przewidział jak ma się złożyć we wszystkich
    możliwych układach zderzenia. Producent zrobił tak żeby przeszedł testy.

    A w amerykańskich DUPA. Więc...

  • 23. Data: 2020-06-26 21:36:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 Jun 2020 20:44:09 +0200, w
    <5ef641f9$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > A myślisz że producent przewidział jak ma się złożyć we wszystkich
    > możliwych układach zderzenia. Producent zrobił tak żeby przeszedł testy.

    Taki spawak żadnych testów nie przejdzie.

  • 24. Data: 2020-06-26 22:17:36
    Od: K <e...@s...com>

    On 26/06/2020 18:17, RadoslawF wrote:
> [...]
    lna-tyl-prawa-blotnik-8239751126?bi_s=ads&bi_m=listi
    ng%3Adesktop%3Aquery&bi_c=YjJhY2UxYTQtMTljZC00ZjZmLW
    IwYTEtMDc0ZDJkNzk0YWI5AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emi
    ssion_unit_id=08c0f044-fcb4-4434-890c-48d24bff1540

    > Więc poprawnie będzie nie pół podłogi a wymiana całej.
    > Podobnie z dachem. Jakiś jeszcze problem?
    >

    > Pozdrawiam

    Tak, nadal nie bardzo rozumiesz, ze niektorych szkod nie da sie naprawic
    i pozniej bezpiecznie uzytkowac samochod.

  • 25. Data: 2020-06-26 22:24:49
    Od: K <e...@s...com>

    On 26/06/2020 18:27, z wrote:
    > Odpowiedz na pytanie czy ten naprawiany samochód ma lecieć w kosmos?
    > Czy ma jeździć 200 km/h kiedy w Polsce można 140?
    >
    > Jak chcesz zakazać i wyegzekwować ten zakaz naprawiania samochodów?
    >
    > Jak chcesz namówić Kowalskiego żeby kupił nowy zadłużając się na 20 lat?
    >
    > Strasząc?

    Ten samochod ma sie nie rozpasc na kilka czesci podczas byle jakiej
    kolizji. Chuj z samym Kowalskim, ale jak zacznie tym wozic rodzine to
    moze kogos zabic. Wiec jak Kowalskiego nie stac to niech nie kupuje.
    Kupi taki Kowalski szrot, a pozniej bedzie musial wziac kolejny kredyt
    zeby to doprowadzic do stanu uzywalnosci (zakladajac, ze sie da).

  • 26. Data: 2020-06-26 22:26:54
    Od: K <e...@s...com>

    On 26/06/2020 17:42, WS wrote:

    > Kilka lat temu bylem na wyjezdzie z gosciem, ktory programuje/ustawia roboty do
    spawania karoserii w fabrykach, w wolnym czasie troche o tym opowiadal. Twierdzil, ze
    w obecnych pojazdach nie da sie takich rzeczy porzadnie naprawic, tzn. nie ma to
    zadnego sensu ekonomicznego. Tam jest zazwyczaj cienka blacha + jakies tworzywa
    (czyli tak na prawde material kompozytowy), fabrycznie jest toto po spawaniu
    nakladane gdzies od srodka i laduje w piecu, gdzie sie podgrzewa i twardnieje...
    Blacharz jak pospawa prawidlowo blachy, to polaczenie ma ulamek wytrzymalosci
    oryginalnej. Uzycie takiego samego materialu nie wchodzi w gre, bo pomijajac
    wydlupanie starego wymaga wygrzania, czyli na poczatek wymontowania praktycznie
    wszystkiego w okolicy... Wg niego przekoszony dach, zlamany slupek itp to oznacza
    pojazd na zlom...

    Wez to tlumacz Januszowi, ktory przeciez sie wstydzi jezdzic Oplem Astra
    czy Golfem. Janusz musi miec Audi, BMW albo Mercedesa na ktorego go nie
    stac wiec kupuje okazyjny szrot.

  • 27. Data: 2020-06-26 22:28:47
    Od: K <e...@s...com>

    On 26/06/2020 15:06, z wrote:
    > Nowy "pikaczento" prosto z fabryki Spełniający wszystkie normy i mający
    > wszystkie papiery wyglądałby lepiej i lepiej ochronił pasażerów?

    Na pewno sie nie dezintegrowal na kilka czesci w miejscach gdzie go
    Janusz pospawal.

  • 28. Data: 2020-06-27 00:44:03
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-26 o 19:27, z pisze:
> [...]
    >
    > Jak chcesz zakazać i wyegzekwować ten zakaz naprawiania samochodów?
    >
    > Jak chcesz namówić Kowalskiego żeby kupił nowy zadłużając się na 20 lat?

    Jak Kowlaskiego nie stać na samochód, to może kupić bilet miesięczny.
    Jednak niejeden Kowlaski decyduje się Audi w cenie dwunastu biletów
    miesięcznych i zapierdalać.

  • 29. Data: 2020-06-27 06:44:10
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-26 o 19:42, r...@k...pl pisze:

    > Dalej bzdurzysz.

    Brak twojego argumentu potwierdza że mam rację.
    Dziękuje.

    pozdrawiam

  • 30. Data: 2020-06-27 06:45:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-26 o 22:17, K pisze:

> [...]
    >
    > Tak, nadal nie bardzo rozumiesz, ze niektorych szkod nie da sie naprawic
    > i pozniej bezpiecznie uzytkowac samochod.

    Rozumiem.
    Ty nie rozumiesz że jak nie da się naprawić to się wymienia.
    Element, nie cały samochód.