-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: [ INTERIA] nie wiem, czy było.
Date: Sun, 06 May 2012 11:20:44 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 20
Message-ID: <jo5fpa$vla$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1336296042 32426 79.187.111.26 (6 May 2012 09:20:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 6 May 2012 09:20:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
X-Antivirus: avast! (VPS 120505-1, 2012-05-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2447566
[ ukryj nagłówki ]http://facet.interia.pl/obyczaje/styl-zycia/news-zap
rojektowane-by-umrzec-mlodo,nId,602900
Napisali:
W latach 80. i 90. XX wieku samochody i motocykle były jeszcze
produkowane pod kątem jakości i wytrzymałości. Silniki w starych
mercedesach wytrzymywały nawet milion kilometrów. Po takim przebiegu
przewidywany był remont, który gwarantował przywrócenie samochodu do
dalszej, bezpiecznej jazdy. Dzisiejsze przeglądy są zmorą dla wszystkich
kierowców. Autoryzowane stacje obsługi podają fałszywe informacje i
niemal za każdym razem wyszukują mnóstwo usterek do rzekomej naprawy.
Co więcej, współczesne samochody wytrzymują niekiedy 200-300 tys. km, po
czym kwalifikują się do generalnego remontu, a ten staje się całkowicie
nieopłacalny. Żarówki w lampach aut zastąpiono diodami, by zużywały
mniej energii. Nikt nie mówi jednak o tym, że jeśli spali się dioda, to
trzeba wymienić od razu całą lampę. Podobnie jest z częściami do
motocykli. Kiedyś poszczególne podzespoły można było rozebrać i
zregenerować. Dziś uszkodzony element kwalifikuje się tylko do wymiany
na nowy.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.05.12 11:35 Arbiter
- 06.05.12 11:40 anacron
- 06.05.12 12:22 szufla
- 06.05.12 12:30 Dysiek
- 06.05.12 12:44 szufla
- 06.05.12 13:04 J.F.
- 06.05.12 13:14 Liwiusz
- 06.05.12 14:19 neoniusz
- 06.05.12 16:30 Dysiek
- 06.05.12 19:21 szufla
- 07.05.12 16:16 Marek Dyjor
- 07.05.12 16:24 Kajetan Malkontowicz
- 07.05.12 16:26 anacron
- 07.05.12 16:59 Marek Dyjor
- 07.05.12 17:04 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław