  • 31. Data: 2021-05-22 11:08:52
    Temat: Re: InspectAR
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/05/2021 10:49, Marek wrote:
    > To przestaw się i nie marudź :)

    Traci się róznież steoroskopowe widzenie.

    Powiem tak: pracowałem z visualizerem (za namową tej grupy swoją drogą)
    i mikroskopem (po obejrzeniu co ludzie używają), podczas
    debugowania/serwisowania pcb.

    Gdymym miał porównać komfort pracy mikroskupu vs visualizera, to
    wychodzi mi dzielenie przez zero.

    Wskazane urządzenie to wizualizer, ze wszyskimi jego wadami.

  • 32. Data: 2021-05-22 15:36:52
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup

    >Traci się róznież steoroskopowe widzenie.

    No i loda też ten program nie robi.

  • 33. Data: 2021-05-23 08:24:59
    Od: <Ghost>

    ada.pl...

    On Fri, 21 May 2021 11:32:32 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > mikroskpu (widziany w okularze) to było by użyteczne. Obecnie to jest

    A co to za różnica okular czy monitor? Mózg się łatwo przestawia,
    można się nauczyć gmerać patrząc w monitor zamiast w okular.

    Wlasnie w sobote debuggowalem moja mala plytke (dzisiaj ciag dalszy) i ja
    bym byl zadowlony nawet gdyby mi ktos sprawdzal schematy i dokumentacje i
    odpowiadal na pytania o sciezki itp. To jest ten moment kiedy czlowiek
    docenia takie "male rzeczy" jak inspectar. Projekt hobbystyczny wiec
    tragedii nie ma, ale gdyby to bylo w firmie gdzie ludziom projektujacym
    placi sie odpowiednio duzo, to ten program znaczaco obnizy koszt produkcji.
    Oczywiscie, ze najfajniej byloby miec ten obraz na czyms a la google glass,
    no ale to tak jakby narzekac, ze samochody jezdza zbyt wolno, poczekam na
    odrzutowe, a do tego czasu bede uwazal, ze chodzenie piechota jest zawsze
    szybsze.

  • 34. Data: 2021-05-23 11:47:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/05/2021 08:24, Ghost wrote:
    > A co to za różnica okular czy monitor?

    Stereoskopia. Użyj mikroskopu serwisowego, to zrozumiesz dlaczego
    wizualizer to pistolet na wodę.

  • 35. Data: 2021-05-23 11:52:23
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup

    >Stereoskopia. Użyj mikroskopu serwisowego, to zrozumiesz dlaczego
    >wizualizer to pistolet na wodę.

    Do mojego dzisiejszego debuggowania jest mi ona zbedna.

  • 36. Data: 2021-05-23 12:31:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/05/2021 11:52, Ghost wrote:
    > Do mojego

    Cieszę się, że dajesz szansę na różnicę zdań wyniakjącą z różnych potrzeb.

  • 37. Data: 2021-05-23 16:55:28
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup

    >Cieszę się, że dajesz szansę na różnicę zdań wyniakjącą z różnych potrzeb.

    Acha, znów wracamy do wmawiania innym tego, czego nie pisali. Nie
    zaskakujesz.

  • 38. Data: 2021-07-26 23:35:43
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 2021-05-20 21:25, Kaczin wrote:
    (ciap)

    >Dzięki,
    >poprawiliście mi humor na koniec smutnego dnia.

    >:-))

    Ktoś Ci umarł?