  • 51. Data: 2010-02-26 16:15:59
    Temat: Re: Interfejs diagnostyczny
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    B.Z. pisze:

    > Sam przechodziłem coś takie dla warsztatu kilka lat temu i tak naprawdę
    > nie ma alternatywy. Kupisz coś za 100-200 zł i tak naprawdę to kasa
    > wywalona w błoto.

    Dla warsztatu moze i tak, hobbystycznie nie.
    Sam mam, uzywam to raczej wiem :>

    --
    Karolek

  • 52. Data: 2010-02-26 17:28:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    B.Z. wrote:

    > Czyli kwestia interfacu jaki używasz (okablowania). Widzisz możesz mieć
    > jeden kable w którym masz zmienianie przez elektronikę piny lub kilka
    > kabli osobno (pod sterownik silnika, abs, poduszki, itp.). Czyli program
    > pozwala robić wszystko, a reszta zależy od peryferii - niestety jak na
    > razie tylko w kilku markach (coś ptaszki ćwierkały, ale nie wydaje mi
    > się, że to szło w seryjnych) masz możliwość skanowania przez BT lub
    > WIFI. Oznacza to, że samym softem nic nie zrobisz ;-).

    Gdzie to wyczytałeś? Opis dotyczy ScanXL w wersji do ELM-a. Jak będziecie
    tak marudzić to w końcu pójdę i zrobię fotkę, że działa, a niespecjalnie
    mi się chce, bo zimno, a ELM-a akurat rozkręciłem. ;-)

    --
    cokolwiek