  • 11. Data: 2021-12-02 15:13:36
    Temat: Re: Jak jździć autostradami w PL?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Dec 2021 08:37:20 +0000, K wrote:

    > https://etoll.gov.pl/

    Latwo odeslac, gorzej z trescia.

    Metoda 3 - e-bilet u partnerow.
    Jeszcze kilka dni temu listy partnerow nie bylo.
    teraz juz jest - czyli mozna zaplacic na stacji Orlen ... przed
    wjechaniem na autostrade.
    Choc cos jaskólki cwierkaja, ze mozna tez po.

    Metoda 2 - e-bilet w aplikacji "E-toll PL Bilet".
    Jeszcze 30 listopada nie znajdowal mi telefon tej aplikacji w sklepie
    google Play. Trzeba bylo wyszukac E-toll, a potem "inne aplikacje
    programisty". Bo sama apka dostepna od 19 listopada.
    Ktos sie domysla o co chodzilo?

    Na to sie naklada ten p* Google z Androidem - apki maja swoj kod
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gov
    .mf.ebilet&hl=pl&gl=US

    ale telefon kodu nie pokaze.
    nosz q*** ... wpisuje w sklepie na telefonie pl.gov.mf.ebilet - tez
    nie znajduje.

    A tego linku jeszcze 3 dni temu rzad nie podawal.

    no i tak profilaktycznie - aktualizowac przed wyjazdem?
    Czy absolutnie nie ?

    Metoda 1 - aplikacja E-toll. Mozna poczytac komentarze.

    No i metoda 4 - apki Autopay, mPay, Spark, Orlen Pay, mflota.

    Autopay wyglada sensownie, no i dziala nie tylko na dwoch
    "panstwowych" autostradach.
    A moze jednak lepiej pelny E-toll ?

    J.

  • 12. Data: 2021-12-02 16:57:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/12/2021 14:13, J.F wrote:

> [...]
    >
    > No i metoda 4 - apki Autopay, mPay, Spark, Orlen Pay, mflota.
    >
    > Autopay wyglada sensownie, no i dziala nie tylko na dwoch

    Pojecia nie mam, nie bylem w PL autem od grudnia 2019. W Polskim Radiu
    Kierowcow wczoraj chyba zachwalali tego e-tolla. Wiec pomyslalem, ze
    moze pomoc Adamowi :)

  • 13. Data: 2021-12-02 18:05:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Dec 2021 15:57:41 +0000, K wrote:

    > Pojecia nie mam, nie bylem w PL autem od grudnia 2019. W Polskim Radiu
    > Kierowcow wczoraj chyba zachwalali tego e-tolla. Wiec pomyslalem, ze
    > moze pomoc Adamowi :)

    kolejna ciekawostka googla

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gov
    .mf.etoll&hl=pl&gl=US

    srednia ocena 1.2 na 5 mozliwych.
    A na telefonie mi wyskakuje jeszcze
    "Nr 1 na liscie najlepsze aplikacje w kategorii dla firm" .

    J.

  • 14. Data: 2021-12-02 18:23:53
    Od: adam <a...@a...pl>

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gov
    .mf.etoll&hl=pl&gl=US

    > średnia ocena 1.2 na 5 możliwych.

    Jak wzrośnie liczba użytkowników, to szybko zjedzie do 1,0.
    Skąd się bierze niemoc naszej władzy, żeby tak można spieprzyć prostą rzecz?

  • 15. Data: 2021-12-02 18:30:18
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/12/2021 17:23, adam wrote:
    .mf.etoll&hl=pl&gl=US

    > Jak wzrośnie liczba użytkowników, to szybko zjedzie do 1,0.
    > Skąd się bierze niemoc naszej władzy, żeby tak można spieprzyć prostą
    > rzecz?

    To nie jest niemoc tylko brak kompetencji do czegokolwiek. Robila to
    pewnie firma kolegi z nart, a zlecenie dostala miesiac przed terminem
    oddania. Za trzy tygodnie bede jechal do PL ale na szczescie S6, a
    pozniej DK6.

  • 16. Data: 2021-12-02 18:33:14
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/12/2021 17:30, K wrote:

> [...]
    > pewnie firma kolegi z nart, a zlecenie dostala miesiac przed terminem
    > oddania. Za trzy tygodnie bede jechal do PL ale na szczescie S6, a

    "Ministerstwo Finansów, Warszawa, Polska28 czerwca 2021
    Dzień dobry! Dziękujemy za opinię. Wszystkie głosy użytkowników są dla
    nas bardzo cenne, bo dzięki nim możemy rozwijać nasz system. Minimalna
    kwota pierwszego doładowania została już obniżona do 20 zł. Pracujemy
    nad uproszczeniem procesu rejestracji, aby ułatwić korzystanie z naszej
    aplikacji. Pozdrawiamy, Ministerstwo Finansów"

  • 17. Data: 2021-12-02 22:28:08
    Od: adam <a...@a...pl>

    > To nie jest niemoc tylko brak kompetencji do czegokolwiek. Robila to
    > pewnie firma kolegi z nart, a zlecenie dostala miesiac przed terminem
    > oddania.
    Zgadza się brak kompetencji, brakło mi tego słowa.
    Wyrzucili Streżyńską i takie są skutki