  • 21. Data: 2022-04-22 19:42:02
    Temat: Re: Jak przechowac akumulator?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2022 18:44:02 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Że 80% naładowanie jest w jakiś sposób groźne dla akumulatora?

    Ciekawe skąd ci się zalęgła ta światła myśl? Krzywą rozładowania aku
    zna?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2022-04-22 22:27:27
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.04.2022 o 10:51, K pisze:

    > Wez go sprzedaj bo i tak z tego nic nie bedzie. Jak bedziesz go
    > potrzebowal to sie okaze, ze albo moc nie ta albo wymiary albo w ogole
    > nie dziala bo dostal zwarcia.

    Jak już to wykorzystać.

  • 23. Data: 2022-04-22 22:27:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.04.2022 o 11:30, K pisze:

    > ii ma problemy z akumulatorami w swoich bolidach, ja bym jemu probowal
    > sprzedac ;)

    a będzie pasował?

  • 24. Data: 2022-04-23 09:36:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.04.2022 19:42, Jacek Maciejewski wrote:
    > Ciekawe skąd ci się zalęgła ta światła myśl? Krzywą rozładowania aku
    > zna?

    Zna ale nie poda odnośnika tak samo jak Ty. Bo jeszcze by się wydało, że
    ktoś się pomylił a tak możemy obstawać przy swoim i na koniec się
    rozejść będąc przekonanymi że to "ja" mam rację.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2022-04-23 20:37:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie wylejesz całego kwasu. Musisz płukać wodą destylowaną. Co z
    > utylizacją kwasu i popłuczyn? A ile sobie ciuchów przy tym naniszczysz.
    > Wystarczy niezauważona kropka i po tygodniu masz śliczną dziurkę :)

    Dlaczego myslisz, że on będzie zakładał inne ciuchy
    do każdego płukania?

  • 26. Data: 2022-04-23 20:51:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2022 20:37:37 +0200, cef napisał(a):

    > Dlaczego myslisz, że on będzie zakładał inne ciuchy
    > do każdego płukania?

    Dlaczego myślisz to co myślisz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2022-04-24 08:35:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Dlaczego myślisz to co myślisz?

    No bo Ty piszesz, że "ile sobie ciuchów naniszczysz".
    Przecież poniszczy jeden roboczy komplet
    a nie więcej. A Twoje stwierdzenie sugeruje, że poniszczy całą szafę.

  • 28. Data: 2022-04-24 08:47:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-04-2022 o 08:35, cef pisze:

    > No bo Ty piszesz, że "ile sobie ciuchów naniszczysz".
    > Przecież poniszczy jeden roboczy komplet

    W sensie że ma kupić komplet jakichś roboczych ciuchów, czy że
    przechowujesz w szafie coś, co można bez problemu zniszczyć?

  • 29. Data: 2022-04-24 08:54:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2022 08:35:25 +0200, cef napisał(a):

    > A Twoje stwierdzenie sugeruje, że poniszczy całą szafę.

    Zniszczy sobie koszulę, spodnie, skarpety i buty. No, chyba że będzie to
    robił nago :) Dobrze będzie jak nosi lub założy okulary i rękawice, bo
    jak nie to ma dodatkowe atrakcje zapewnione. Zaraz powiesz że przecież
    będzie uważał. No więc ci od razu odpowiem: Tak, ja też byłem taki mądry
    i uważałem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2022-04-24 09:02:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Zniszczy sobie koszulę, spodnie, skarpety i buty. No, chyba że będzie to
    > robił nago :)

    Dla mnie to są jedne ciuchy.

> [...]
    > jak nie to ma dodatkowe atrakcje zapewnione. Zaraz powiesz że przecież
    > będzie uważał. No więc ci od razu odpowiem: Tak, ja też byłem taki mądry

    Nic nie powiem, bo sam pomysł z tym "wylewaniem" jest idiotyczny.
    Zaintrygowało mnie tylko skąd tyle ciuchów.