  • 11. Data: 2022-09-03 19:34:15
    Temat: Re: Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-31 o 01:54, Animka pisze:

    > Odpowiem jutro (tzn. dzisiaj jak się wyśpię), bo ten Menadżer dysków
    > jeśli dobrze pamiętam to nie widzi tego dysku.Jutro sprawdzę jeszcze raz
    > czy jest dysk nr.6.

    Nie widzi tego dysku.

    --
    animka

  • 12. Data: 2022-09-03 19:38:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-31 o 22:30, PiteR pisze:
    > in <news:tem81a$1kh3$1@gioia.aioe.org>

    > może diskpart widzi
    >
    > cmd jako admin a potem diskpart
    >

    > Microsoft Windows [Version 6.3.9600]
    > (c) 2013 Microsoft Corporation. All rights reserved.
    >
    > C:\Windows\system32>diskpart
    >
    > Microsoft DiskPart version 6.3.9600
    >
    > Copyright (C) 1999-2013 Microsoft Corporation.
> [...]
    -10-1203.html
    > https://www.windowscentral.com/how-clean-and-format-
    storage-drive-using-diskpart-windows-10

    Widzi tylko to co na twardym dysku w komputerze, ale ja sie nie znam.
    Wklejam to co mi "podał" ten diskpart:
    ten Menadżer dysków jeśli dobrze pamiętam to nie widzi tego
    dysku.
    może diskpart widzi

    cmd jako admin a potem Microsoft Windows [Version 6.3.9600]
    (c) 2013 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    C:\WINDOWS\system32>diskpart

    Microsoft DiskPart version 6.3.9600

    Copyright (C) 1999-2013 Microsoft Corporation.
    On computer: xxxx

    DISKPART> dir

    Microsoft DiskPart version 6.3.9600

    ACTIVE - Mark the selected partition as active.
    ADD - Add a mirror to a simple volume.
    ASSIGN - Assign a drive letter or mount point to the selected volume.
    ATTRIBUTES - Manipulate volume or disk attributes.
    ATTACH - Attaches a virtual disk file.
    AUTOMOUNT - Enable and disable automatic mounting of basic volumes.
    BREAK - Break a mirror set.
    CLEAN - Clear the configuration information, or all information,
    off the
    disk.
    COMPACT - Attempts to reduce the physical size of the file.
    CONVERT - Convert between different disk formats.
    CREATE - Create a volume, partition or virtual disk.
    DELETE - Delete an object.
    DETAIL - Provide details about an object.
    DETACH - Detaches a virtual disk file.
    EXIT - Exit DiskPart.
    EXTEND - Extend a volume.
    EXPAND - Expands the maximum size available on a virtual disk.
    FILESYSTEMS - Display current and supported file systems on the volume.
    FORMAT - Format the volume or partition.
    GPT - Assign attributes to the selected GPT partition.
    HELP - Display a list of commands.
    IMPORT - Import a disk group.
    INACTIVE - Mark the selected partition as inactive.
    LIST - Display a list of objects.
    MERGE - Merges a child disk with its parents.
    ONLINE - Online an object that is currently marked as offline.
    OFFLINE - Offline an object that is currently marked as online.
    RECOVER - Refreshes the state of all disks in the selected pack.
    Attempts recovery on disks in the invalid pack, and
    resynchronizes mirrored volumes and RAID5 volumes
    that have stale plex or parity data.
    REM - Does nothing. This is used to comment scripts.
    REMOVE - Remove a drive letter or mount point assignment.
    REPAIR - Repair a RAID-5 volume with a failed member.
    RESCAN - Rescan the computer looking for disks and volumes.
    RETAIN - Place a retained partition under a simple volume.
    SAN - Display or set the SAN policy for the currently booted OS.
    SELECT - Shift the focus to an object.
    SETID - Change the partition type.
    SHRINK - Reduce the size of the selected volume.
    UNIQUEID - Displays or sets the GUID partition table (GPT) identifier or
    master boot record (MBR) signature of a disk.

    DISKPART>

    --
    animka

  • 13. Data: 2022-09-03 21:05:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tf03gv$n6j$1@news.icm.edu.pl>
    user Animka pisze tak:

    > Widzi tylko to co na twardym dysku w komputerze, ale ja sie nie znam.
    > Wklejam to co mi "podał" ten diskpart:

    wydaj mu komendę

    list disk

    to pokaże wszystkie dyski wewnętrzne i podłączone do komputera.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 14. Data: 2022-09-03 21:13:33
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 3 Sep 2022 19:34:15 +0200
    doszła do mnie wiadomość <tf038k$msr$1@news.icm.edu.pl>
    od Animka <a...@t...ja.wp.pl> :

    >Nie widzi tego dysku.

    To może trzeba podpiąć kamerę USB i skierować na dysk, wtedy komputer
    go zobaczy.

    A na poważnie, osobiście sądzę, że trzeba ten dysk wypróbować na innym
    komputerze bo może się okazać, że dysk zdechł i tylko sobie czas
    marnujesz.
    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 15. Data: 2022-09-04 15:26:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-29 o 18:16, PiteR pisze:
    > in <news:teij4t$148r$1@gioia.aioe.org>

    > start uruchom diskmgmt.msc
    >
    > potem prawym na pierwszym kwadracie z lewej
    > konwertuj do GPT
    >
    > potem prawym gdziekolwiek na dysku i założ nowa partycję.

    No nie wiem jak te partycje założy jak nie widzi dopinanego dysku :-(

    --
    animka

  • 16. Data: 2022-09-04 15:27:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-08-31 o 01:45, Animka pisze:

    > Jutro podłączę znowu ten dysk.Poczekam najpierw na to co napiszesz o
    > tych wklejonych z Aidy informacjach o partycjach.
    > Tem mój Menadżer Dysków wcale mi nie pokazywał tego dysku, nie widział
    > go, a Aida podała dokładne informacje.

    Aida widzi a system nie widzi :-(

    --
    animka

  • 17. Data: 2022-09-04 15:28:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Odpowiem jutro (tzn. dzisiaj jak się wyśpię), bo ten Menadżer dysków
    > jeśli dobrze pamiętam to nie widzi tego dysku.Jutro sprawdzę jeszcze raz
    > czy jest dysk nr.6.

    W zarządzaniu dyskami nie widac tego dysku nie ma :-(

    --
    animka

  • 18. Data: 2022-09-04 15:30:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > C:\Windows\system32>diskpart
    >
    > Microsoft DiskPart version 6.3.9600
    >
    > Copyright (C) 1999-2013 Microsoft Corporation.

    Wszystko ładnie, pięknie, ale to polecenie jest do Win.10, a nie do 8.1 :-(

    --
    animka

  • 19. Data: 2022-09-04 15:41:50
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-03 o 21:05, PiteR pisze:
    > in <news:tf03gv$n6j$1@news.icm.edu.pl>

    > wydaj mu komendę
    >
    > list disk
    >
    > to pokaże wszystkie dyski wewnętrzne i podłączone do komputera.

    To jest raczej polecenie do Win.10, bo mnie pokazał to:

[...]

    On computer: XXXXX

    DISKPART> list disk

    Disk ### Status Size Free Dyn Gpt
    -------- ------------- ------- ------- --- ---
    Disk 0 Online 232 GB 1024 KB
    Disk 1 No Media 0 B 0 B
    Disk 2 No Media 0 B 0 B
    Disk 3 No Media 0 B 0 B
    Disk 4 No Media 0 B 0 B

    DISKPART>

    To jakaś parodia, no i te GB się nie zgadzają i 4 dysków nie mam. Na
    dysku C mam 2 partycje, na tym dopinanym Toshiba też miałam 2 partycje.

    --
    animka

  • 20. Data: 2022-09-04 15:55:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-03 o 21:13, Szwambuł Trantiputl pisze:
> [...]
    >
    > A na poważnie, osobiście sądzę, że trzeba ten dysk wypróbować na innym
    > komputerze bo może się okazać, że dysk zdechł i tylko sobie czas

    Mruga cały czas i działa. Nie mam do kogo iśś z tym dyskiem,do jakichś
    wynajmujących "mongołów" nie pójdę.
    Zapytam jeszcze koleżankę czy ma czynny komputer. Ona tylko sobie po
    internecie surfowała i na komputerach sie nie zna.
    Jeśli by jej komputer widział ten mój dysk na USB to co ja mam zrobić?

    To widzi AIDA (w dyskach fizycznych):
    Dysk nr 1 - SAMSUNG SP2504C (232 GB) C: D:
    Dysk nr 6 - TOSHIBA External USB 3.0 (465 GB)

    Partycja Typ partycji Dysk Przesunięcie początkowe Długość partycji
    #1 MS Reserved 0 MB 128 MB
    Partycja Typ partycji Dysk Przesunięcie początkowe Długość partycji
    #2 Unknown (GUID: {E75CAF8F-F680-4CEE-AFA3-B001E56EFC2D}) 129 MB 476811 MB

    Menadżer dysków nie widzi żadnego dysku Nr.6.

    --
    animka