  • 21. Data: 2020-10-06 11:43:39
    Temat: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-10-06 o 00:40, Krystek pisze:

    > Nie wiem z kim teraz ma Orange umowy podpisane na likwidację awarii
    > abonenckich, ale w Podlaskiem - jak i chyba w całej Polsce - dla Orange
    > pracowały TP Teltech - <https://www.tpteltech.pl/>, jak i ELMO -
    > <http://www.elmo.com.pl/> Na ich samochodach widziałem doczepione
    > plakietki Serwis Orange.

    PRT, ATEM, Vinci i pewnie kilka innych.
    Znam ludzi z PRT. Niektórzy z nich pracowali na utrzymaniu sieci
    teletechnicznej jeszcze w TP, póżniej w Orange. Potem PRT przejęła te
    obowiązki, monterzy zostali zwolnieni i zatrudnieni w PRT. W efekcie
    naprawiają te same kable od 20 lat, będąc zatrudnieni formalnie już u
    trzeciego pracodawcy.

    --
    viktorius

  • 22. Data: 2020-10-08 20:42:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 28.09.2020 o 17:10, Krystek pisze:

    >Z doświadczenia wieloletnich zmagań z operatorami i dostarczycielami
    >różnych usług: podawanie jakichkolwiek szczegółów czy opisywanie
    >mechanizmu awarii nie ma najmniejszego sensu i jeśli da się dokonać,
    >jest tylko stratą czasu.

    No to IMO nie bardzo.
    Ta AI padla na stwierdzeniu "nie dziala internet czy telefon? Oba".
    Wiec "naprawili" internet ... a padla linia.

    >Niezależnie od tego, co opowiesz, monter przyjedzie z dokładnie takim
    >samym sprzętem i sam sobie musi to drzewo obejrzeć.
    >Zgłaszasz "niedziałanie" i idziesz na grzyby. Jak naprawią to
    >naprawią.

    Tu mozesz miec racje niestety - a bez drabiny, pily czy dzwigu moze
    nie dac rady ... choc jak wiejski, to drabine moze bierze ...

    J.