  • 31. Data: 2022-09-14 00:38:55
    Temat: Re: Jaki smartwatch dla nastolatka
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Sep 2022 15:10:56 +0200, nadir napisał(a):

    > Ale niszczy oczy, kręgosłup, "musk"...
    > Poza tym, żeby mieć od alkoholu zniszczoną wątrobę, to trzeba jednak
    > dosyć mocno łoić.

    Dzieciak w siódmej klasie. Alkohol na razie odpada, piwo też.

    Nie wiem, co może niszczyć smartwatch, jak ktoś wcześniej sugerował.
    To, że kilka razy dziennie sprawdzi godzinę, to mu kręgosłupa nie skrzywi.
    Jak będzie biegał czy na rowerze jeżdził, to może sprawdzić dystans i też
    przez to z roweru nie spadnie.

    Jeszcze jedno: to nie mój dzieciak, tylko brata, ale w tym aspekcie nie ma
    znaczenia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 32. Data: 2022-09-14 22:06:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.09.2022 o 00:38, Adam pisze:

    > Dzieciak w siódmej klasie. Alkohol na razie odpada, piwo też.

    No jak niepełnoletni to alkohol odpada.

> [...]
    > Jak będzie biegał czy na rowerze jeżdził, to może sprawdzić dystans i też

    Smatwatch to taki wybajerzony zegarek i pewnie sam z siebie krzywdy nie
    zrobi, ale generalnie to on jest przedłużeniem smartfona. A nadużywanie
    smartfonów to obecnie podpada już u wielu pod nałóg.
    Zaś wgapianie się godzinami w ekran i wymuszona postawa powodują wady
    wzroku i defekty kręgosłupa, szczególnie w odcinku szyjnym. To ostanie
    usłyszałem jakiś czas temu od pewnego ortopedy, który leczy głownie
    kręgosłupy u dzieci i młodzieży.

  • 33. Data: 2022-09-15 01:33:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.09.2022 o 22:06, nadir pisze:

> [...]
    > wzroku i defekty kręgosłupa, szczególnie w odcinku szyjnym. To ostanie
    > usłyszałem jakiś czas temu od pewnego ortopedy, który leczy głownie

    Skręcę Cię o 180°. Smartwacz zapobiega używaniu smartfona. Zwyczajnie
    jest po to, aby nie wyciągać smartfona z kieszeni...i cały Twój mizerny
    plan...wpizdu w sensie wypowiedzi :]

    Mam/używam, to wiem. Mój smartwacz ma obsługę dźwięku, więc często robię
    "talk to the hand" ( https://youtu.be/dQ6m8ztEzfA?t=40) a gawiedzi opada
    kopara. Generalnie mam to w głębokiej dupie. To moja doskonałość i czuję
    się z tym dobrze :) Normalka.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 34. Data: 2022-09-15 10:02:16
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > tak, dzis w samolocie obok mnie siedziała nastolatka
    > ale zjeb, tylko uśpić.

    A będzie tylko gorzej.

    https://www.youtube.com/watch?v=8xAcIKongU4

    --
    - Czy to prawda, że będzie mnie operował pan ordynator?
    - Tak, lubię sprawdzić przynajmniej raz na rok, czy coś jeszcze pamiętam.

  • 35. Data: 2022-09-15 10:05:19
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlatego też już się zastanawiam nad smartwatchem lub czymś innym, co by mu
    > się mogło przydać. A przydać dlatego, że jestem pragmatyczny, raczej nie
    > kupuję rzeczy niepotrzebnych. Przynajmniej z mojego punktu widzenia ;)
    > Rower ma (zresztą rower kosztuje powyżej 2 tys. zł.), smartfon i laptoka
    > też ma. Tak więc nie mam teraz pomysłu na nic innego, oprócz smartwatcha.

    A czytnik ebooków ma? Jak nie ma, to niech ma. To może być świetna
    inwestycja.

    --
    Po upojnej nocy ze słonicą, mrówek ledwo żywy kładzie się pod drzewem.
    Podchodzi do niego kolega.

  • 36. Data: 2022-09-20 03:02:40
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Bo to taki dziwoląg, że chodzi bez telefonu.
    > Tak, są jeszcze normalni ludzie ;)

    ale chcesz to zmienić ?

  • 37. Data: 2022-09-20 09:15:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2022-09-20 o 03:02, sundayman pisze:

    > ale chcesz to zmienić ?

    Właśnie nie chcę, aby zmienił nawyki.
    Dlatego chcę mu kupić nowy smartwatch - bo jak pisałem wcześniej ze
    starego, "dziecięcego" wyrósł i mentalnie, i fizycznie.
    A gdyby nie miał smartwatcha, to może być, że częściej by zabierał ze
    sobą smartfona.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam