  • 21. Data: 2022-09-12 12:18:48
    Temat: Re: Jaki smartwatch dla nastolatka
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 11.09.2022 o 22:59, Adam pisze:
    [...]
    > Dlatego też już się zastanawiam nad smartwatchem lub czymś innym, co by mu
    > się mogło przydać. A przydać dlatego, że jestem pragmatyczny, raczej nie
    > kupuję rzeczy niepotrzebnych. Przynajmniej z mojego punktu widzenia ;)

    I to jest tu kluczowe: z Twojego punktu widzenia. Trochę pokory, a może
    po prostu szacunku dla innych, którzy nie muszą podzielać Twojego punktu
    widzenia.
    A jeśli chcesz mu zrobić niespodziankę, kup kraftowe piwo, tysiąc
    możliwości. Za niewielkie pieniądze doceni, że tato o nim pamiętał.

    Paweł

  • 22. Data: 2022-09-12 12:52:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > A jeśli chcesz mu zrobić niespodziankę, kup kraftowe piwo, tysiąc
    > możliwości. Za niewielkie pieniądze doceni, że tato o nim pamiętał.
    Alkohol jako prezent dla dziecka!!! nawet dorosłego!!! chyba jaja sobie
    robisz.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2022-09-12 16:10:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.09.2022 o 12:52, Janusz pisze:

    > Alkohol jako prezent dla dziecka!!! nawet dorosłego!!! chyba jaja sobie
    > robisz.

    Ale smartwach/smartfon/tablet już będą OK?

  • 24. Data: 2022-09-12 18:24:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-12 o 16:10, nadir pisze:

    > Ale smartwach/smartfon/tablet już będą OK?

    A dlaczego nie?

    --
    Janusz

  • 25. Data: 2022-09-12 18:45:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.09.2022 o 18:24, Janusz pisze:

    > A dlaczego nie?

    To dlaczego nie alkohol?
    Uzależnić można się tak samo od alkoholu jak i smartfona.

  • 26. Data: 2022-09-12 18:50:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-12 o 18:45, nadir pisze:

    > To dlaczego nie alkohol?

    > Uzależnić można się tak samo od alkoholu jak i smartfona.

    No nie, jak nie widzisz różnicy to trudno, ja widzę i dziecku swojemu
    alkoholu nie kupię, co innego znajomym.

    --
    Janusz

  • 27. Data: 2022-09-12 21:28:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.09.2022 o 18:50, Janusz pisze:

    > No nie, jak nie widzisz różnicy to trudno, ja widzę i dziecku swojemu
    > alkoholu nie kupię,

    Pełnoletniemu?

    > co innego znajomym.

    Sam nie pijesz i źle im życzysz, czy pijesz ale pełnoletniemu dziecku
    będziesz mówił, że to zło okrutne?

  • 28. Data: 2022-09-12 23:39:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-12 o 21:28, nadir pisze:

    > Pełnoletniemu?
    Tak.

    > Sam nie pijesz i źle im życzysz, czy pijesz ale pełnoletniemu dziecku
    > będziesz mówił, że to zło okrutne?
    Sam już nie piję i nikomu nic złego nie życzę.

    --
    Janusz

  • 29. Data: 2022-09-13 12:24:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nadir,

    Monday, September 12, 2022, 6:45:35 PM, you wrote:

    > To dlaczego nie alkohol?
    > Uzależnić można się tak samo od alkoholu jak i smartfona.

    Smartfon nie niszczy wątroby.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2022-09-13 15:10:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Smartfon nie niszczy wątroby.

    Ale niszczy oczy, kręgosłup, "musk"...
    Poza tym, żeby mieć od alkoholu zniszczoną wątrobę, to trzeba jednak
    dosyć mocno łoić.