  • 11. Data: 2009-06-26 14:13:59
    Temat: Re: Jaki szybki procesor NIE do gier, grafiki 3d
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > Nie musi być ani cichy ani energooszczędny.
    > Mam Semprona 2800 i jest wooolny. Chcę czegoś znacznie szybszego- tak ze 4
    > razy minimum.

    ile ramu ma ten Sempron ? W 2D wydajność zależy w zasadzie tylko od ilości
    ramu i szybkiego dysku. Między procesorami nie widać wielkiej różnicy w
    pracy.

  • 12. Data: 2009-06-26 14:19:53
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    lamer pisze:
    > Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    d_q8200_4mb_najtanszy_na_allegro.html

    > No, ladny. A jakby wziac Q9550 i podkrecic troche? Troche ponad te 600
    > zl wyjdzie, ale moze warto?
    >
    > lamer
    Ja mam Q9400 podkręconego na 3.2.
    34*C w stresie, chodzi jak złoto, w grach i użytkach.
    Miałem E8400, jest w porównaniu z obecnym *cieńki*.
    Q9550 powinien być jeszcze lepszy.
    Na tym samym komputerze sprawdziłem cztery procki.
    W kolejności od najlepszego:
    Q9400
    Q8200
    E8400
    E6550
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-06-26 15:35:22
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ile ramu ma ten Sempron ?
    Pińcet 12 :P
    Ale mam też lapka z Celeronem M 1,6 i 1,5 GB który majac 512 byl rownie
    wolny, a teraz ma 1,5 GB i duzej roznicy nie widze.

    lamer

  • 14. Data: 2009-06-26 17:21:15
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 26 Jun 2009 09:47:02 +0200, lamer napisał(a):

    > Użytkownik "Lisciasty" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]
    5050E+AM2+B

    > Nie musi być ani cichy ani energooszczędny.
    > Mam Semprona 2800 i jest wooolny. Chcę czegoś znacznie szybszego- tak ze 4
    > razy minimum.
    > Czasem zdarza mi się film zgrać z kamery (Full HD) i go przekonwertować do
    > innego formatu. Na Sempronie to trwa i trwa.

    No to tu akurat wszystkie znane mi (i niw starsze niż powiedzmy 2 lata)
    programy wykorzystują co najmniej 4 rdzenie (jak z większą ilością nie
    jestem w stanie sprawdzić).

  • 15. Data: 2009-06-26 22:30:54
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Pińcet 12 :P
    > Ale mam też lapka z Celeronem M 1,6 i 1,5 GB który majac 512 byl rownie
    > wolny, a teraz ma 1,5 GB i duzej roznicy nie widze.

    To i pewnie na Phenomie II 940 z 4GB DDR3 ramu też będzie mulić. Widziałem
    Core2quada Q6600 który uruchamiał się 5 minut zanim pozwolił ruszyć myszą. W
    dużej mierze trafiają do mnie komputery z mieszanką piorunującą która
    niesamowicie je spowalnia.
    Avast+Bearshare+Toolbary itp.oraz stado grasujących koni trojańskich.
    Powyłączaj połowę usług, większość i tak nikomu jest niepotrzebna np
    Webclient, Przywracanie systemu czy klient śledzenia łączy rozproszonych,
    kompozycje itp. (bóg wie po co one istnieją) , odinstaluj badziewia w stylu
    Avast lub Norton Internet Security, Yahoo toolbar, Winamp Remote, Nero
    Backitup itp. a napewno komputer odzyska skrzydła. W googlach możesz znaleźć
    całą listę (a jest ona spora) usług które można spokojnie wyłączyć bo nie
    znajdują one żadnego zastosowania w codziennej pracy. Dodam jeszcze, że
    puszczałem XP na starym Celeronie 330MHz z 256MB ramu i praca była
    całkowicie znośna, no może filmy i animacje flash się cięły ale szło
    pracować a komp był gotów do pracy szybciej niż ten zawalony Q6600.

  • 16. Data: 2009-06-27 11:57:20
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > była całkowicie znośna, no może filmy i animacje flash się cięły ale szło
    > pracować a komp był gotów do pracy szybciej niż ten zawalony Q6600.

    Toolbarów żadnych nie mam. Nie mam żadnych P2P ani Avasta ani Nortona. Mój
    antywir to Bitdefender, który wydaje się być znośny. Zbędne usługi mam
    powyłączane. Komputer uruchamia się zadowalająco szybko.
    Po prostu chcę, żeby było szybciej.

    lamer

  • 17. Data: 2009-06-28 17:51:48
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces "Leszek K." <l...@n...pl> zwrócił błąd:

    > No to tu akurat wszystkie znane mi (i niw starsze niż powiedzmy 2 lata)
    > programy wykorzystują co najmniej 4 rdzenie (jak z większą ilością nie
    > jestem w stanie sprawdzić).

    Dokładnie, jaki współczesny program do kamery FullHD nie będzie miał
    zysku z czterech rdzeni? Ja zmieniłem e8500 na q9650 właśnie głównie z
    tego powodu - i mimo że dwa rdzenie podkręconego e8500 miały odrobinę
    wyższe taktowanie niż cztery rdzenie podkręconego q9650 to na tym drugim
    jest zauważalna poprawa (sony vegas i vista x64). Nawet w konwerterach
    które nie w pełni wykorzystują swa rdzenie jest poprawa, pewnie dlatego
    że więcej zostaje dla systemu.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 18. Data: 2009-06-29 08:56:28
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Dziękuję bardzo za wszelkie odpowiedzi. Wybiorę Q9550 lub Q8200.

    lamer