  • 11. Data: 2021-10-26 22:12:01
    Temat: Re: Jaki telefon z Androidem w wersji nie wyższej niż 8
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-26 o 15:58, LordBluzg(R) pisze:

    Pasek Grozy TVPiS>>>
    PIBAĆ JES

    TVP 2 co soboty puszcza po 2 razy pod rząd ten sam program. W którąś
    sobotę aż przetarłam oczy, bo widzę, że ta sama osoba śpiewa, no i się
    zorientowałam, że to jednakt fakt.

    --
    animka

  • 12. Data: 2021-10-27 00:48:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 16:54:22 +0200, Collie napisał(a):

    > Szukać aplikacji Call Recorder 33.3-unChained.
    > Działa z Androidem 9, teraz działa z Androidem 10.
    > Używam, to wiem.

    S9+ / Android 10 - nagrywa tylko mikrofon, nie nagrywa zdalnego rozmówcy
    :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2021-10-27 07:28:24
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 27.10.2021 o 00:48, Adam pisze:
    > S9+ / Android 10 - nagrywa tylko mikrofon, nie nagrywa zdalnego rozmówcy
    Sprawdziłem i potwierdzam. Zależy mi na nagraniu tego, co mi rozmówca
    mówi: dyktuje na przykład zamówienie.
    Jacek

  • 14. Data: 2021-10-27 11:27:28
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 27.10.2021 o 00:48, Adam napisał:

    > S9+ / Android 10 - nagrywa tylko mikrofon, nie nagrywa zdalnego rozmówcy
    > :(

    Ma być "ACR 33.3-unChained" - tylko to, nic innego i nie ze sklepu
    Google! Ja pobierałem z https://www.apkmirror.com/. Jest tam też
    wersja ACR 33.3-samsung-unChained, lecz tej nie sprawdzałem, bo
    Samsunga nie używam, ale coś musi być na rzeczy, jeśli powstała
    odmiana na Samsunga.

  • 15. Data: 2021-10-27 11:49:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2021 11:27:28 +0200, Collie napisał(a):

> [...]
    > wersja ACR 33.3-samsung-unChained, lecz tej nie sprawdzałem, bo
    > Samsunga nie używam, ale coś musi być na rzeczy, jeśli powstała

    Sprawdzałem obie wersje. Obie nagrywają wyłącznie "lokalną" część rozmowy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2021-10-27 12:41:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 26.10.2021 o 19:26, Jacek pisze:
    > S10E mi pasuje. Czyli jak? Kupuję S10E i zanoszę do jakiegoś magika,
    > żeby mi wgrał soft azjatycki, czy rosyjski i już się cieszę działającym ACR?

    tak, telefon masz normalnie z polskim językiem w menu, ale region oprogramowania jest
    na
    przykład indonezyjski więc masz natywne nagrywanie rozmów zrobione przez samsunga

    wszystko co trzeba to kabel usb, komputer z windowsem, darmowy program odin i
    aktualizacja
    do podmiany w odpowiedniej wersji

  • 17. Data: 2021-10-27 15:21:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.10.2021 o 11:49, Adam pisze:

    > Sprawdzałem obie wersje. Obie nagrywają wyłącznie "lokalną" część rozmowy.

    Popierdzam. Wyjebałem jusz :) Mam S8 obecnie. Za chwilę też go wyjebię
    bo mnie wkurwia wystająca/tłukąca się szybka. No ile można wymieniać?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 18. Data: 2021-10-27 18:52:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.10.2021 o 12:41, m4rkiz pisze:

> [...]
    >
    > wszystko co trzeba to kabel usb, komputer z windowsem, darmowy program
    > odin i aktualizacja do podmiany w odpowiedniej wersji
    a poratujesz poradnikiem zmiany regionu dla s10e, ale w najnowszej
    wersji oficjalnego softu (wiem że ze starym softem nie było problemu, z
    nowym już jest)

    ToMasz

  • 19. Data: 2021-10-27 21:40:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 27.10.2021 o 18:52, ToMasz pisze:
    > a poratujesz poradnikiem zmiany regionu dla s10e, ale w najnowszej
    > wersji oficjalnego softu (wiem że ze starym softem nie było problemu, z
    > nowym już jest)

    nie wiem o której wersji mówisz, ale zmieniałem w lipcu (czerwcowy soft) bez
    problemów,
    normalny download odpowiedniego softu z sammobile i wgranie odinem - potem spadł mi
    tak
    pechowo że wgięta ramka zablokowała klawisz power i oddałem bratu więc jak to coś
    późniejszego to nie pomogę bo niestety już go nie mam

  • 20. Data: 2021-10-27 22:06:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.10.2021 o 21:40, m4rkiz pisze:

> [...]
    > wgranie odinem - potem spadł mi tak pechowo że wgięta ramka zablokowała
    > klawisz power i oddałem bratu więc jak to coś późniejszego to nie pomogę

    z jakiego formu poradnik, gdzie szukać aktualnego?

    ToMasz
    ps, nie żebym nie szukał, ale właśnie znalazłem uwagi ze poradniki 2019
    są nieaktualne i o ile się nie ucegli telefonu to będzie miał randomowe
    resety