  • 11. Data: 2009-01-05 09:04:41
    Temat: Re: Jakie cross, enduro wybrać?
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Tomek W" <w...@w...pl> wrote in message news:gjsdpa$gnp$1@news3.onet...

    > No to kupuj i sie nie zastanawiaj
    >
    > O własnie, żeby się dowiedzieć czy da rade czy nie da , to trzeba kupić i
    > jeździć Teren szybciutko zweryfikuje pogląd na to czy 450 cm to duzo czy
    > malo, oby tylko nie za bardzo bolało.
    Pozdrawiam
    Maciek
    --
    DRZ400E
    CRF450

  • 12. Data: 2009-01-05 12:34:04
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Użytkownik wrote:
    > Witam Wszystkich!
    > Potrzebuję na wiosenkę żelastwa na którym mógł bym polatać po lasach i
    > tym podobnych terenach o zasięgu max. 100 km jako drugie moto (mam już
    > BMW R 1200 GS).
    > Mam 188cm. wzrostu i waga 90 kg.
    > Najbardziej widział bym KTM-a EXC 450, ale nie wiem czy to strzał w
    > 10.
    > Doświadczeniu bracia pomóżcie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Nakiel w rozterce.

    Ja wziąłem "do nauki" EXC400
    2 lata ogarnialem, 3 lata latałem.
    Mistrzostwo na asfalcie nie przeklada się zupełnie na umiejetnosci w terenie

    Mając to doświadczenie na karku,
    Uwazam ze latwiej i przyjemniej,
    choc pewnie nie taniej - jest zaczynac od łagodniejszego sprzeta.

    Dzisiaj szukałbym 4T 250ccm.
    Koniecznie z rozrusznikiem - jak najlżejszej.
    I nie zdziwił bym sie - gdybym przy niej został!

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 13. Data: 2009-01-05 13:24:28
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Watson" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja wziąłem "do nauki" EXC400
    > Dzisiaj szukałbym 4T 250ccm.
    > Koniecznie z rozrusznikiem - jak najlżejszej.
    > I nie zdziwił bym sie - gdybym przy niej został!

    powyższe doświadczenie jest dostępne
    dopiero po pierwszym poważniejszym kuku.
    Do tego momentu liczy sie tylko brutalna
    katalogowa siła :-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 14. Data: 2009-01-05 14:21:51
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    Najbardziej widział bym KTM-a EXC 450, ale nie wiem czy to strzał w
    10.
    Doświadczeniu bracia pomóżcie.

    Ja mieszkam w Pionkach koło Radomia: 450 EXC jest do twojej dyspozycji plus
    Ja jako pilot wycieki ( ja sobie coś pożycze ) jeśli jesteś z okolic mnie
    zapraszam. Wszelkie inne rady uważam za bicie piany bo temat ma tak długą
    brode że szkoda gadać. Każdy jest innym człowiekiem pod wieloma względami i
    ciężko szufladkować tak odrazu. Jak moja okolica nie pasuje to napisz skad
    jesteś może ktoś z braci zaproponuje jakiś test na 450,525 itp. lub jak ktoś
    ma 250 4T żebyś wiedział w co się pchasz. Jak masz do wydania 10-15czy za
    nowy 30 tysiecy to może warto zwiedzić Polske i sprawdzić co warto wydajac
    na to kilka groszy.

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 15. Data: 2009-01-05 15:01:04
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-05 15:21:51 +0100, "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> said:

    > Jak masz do wydania 10-15czy za nowy 30 tysiecy to może warto zwiedzić
    > Polske i sprawdzić co warto wydajac
    > na to kilka groszy.

    Coś słyszałem, że (pod)warszawski Free&Fun miewa testowe EXC.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 16. Data: 2009-01-05 15:21:22
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Coś słyszałem, że (pod)warszawski Free&Fun miewa testowe EXC.

    ale ciekawe czy to testy będą dookoła salonu po kostce czy ktoś zorganizuje
    wypad w teren na cały dzień żeby ktoś móg potestować sprzęta przez te 100km
    co najmniej. Bo jak dookoła salonu to 530 będzie mało:) A druga sprawa ty do
    testów będą sprzęty ogarnięte w normalne przełożenie i odblokowane?

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 17. Data: 2009-01-05 15:37:56
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-05 16:21:22 +0100, "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> said:

    > ale ciekawe czy to testy będą dookoła salonu po kostce czy ktoś zorganizuje
    > wypad w teren na cały dzień żeby ktoś móg potestować sprzęta przez te 100km
    > co najmniej.

    Ktoś coś o wypadach przebąkiwał, ale nie byłem i nie wiem. Nie
    wgryzałem się, bo mnie interesują ciut starsze roczniki, na nowe
    (jeszcze) mnie nie stać ;-) Najprościej chyba dla zainteresowanych tam
    zadzwonić.

    > A druga sprawa ty do testów będą sprzęty ogarnięte w normalne
    > przełożenie i odblokowane?

    ZTCW pracuje tam kilku pasjonatów, więc nie podejżewam żeby dawali
    testować 25-konnego "potwora" ;-)

  • 18. Data: 2009-01-05 18:38:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Rafał Tomaszewski pisze:

    > może ktoś z braci zaproponuje jakiś test na 450,525 itp. lub jak ktoś
    > ma 250 4T żebyś wiedział w co się pchasz.

    Jeśli okolice Wawy to www.demczuk.pl , mozna wynająć motocykl w ramach
    sobotniego lub niedzielnego latania z ekipą endurową. Test w warunkach
    naturalnych, na miejscu jest XLR250, mój KLX i TE450 + sprzety tych co
    akurat latają, można porównać.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 19. Data: 2009-01-05 19:40:28
    Od: N1 <s...@v...pl>

    de Fresz pisze:
    > Jak ktoś chce się nauczyć jeździć, to współczesna 250 jest zdecydowanie
    > lepszym pomysłem.

    Od duzej pojemnosci lepsza jest tylko jeszcze wieksza pojemnosc.
    YZ450F na przylad przy tych parametrach wagowych, po co odpychac sie
    noga przy ruszaniu :-)

  • 20. Data: 2009-01-05 20:31:03
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski" napisał :
> [...]
    > mnie zapraszam. Wszelkie inne rady uważam za bicie piany bo temat ma tak

    O kurde !
    Zajebista propozycja ! Sam bym skorzystał, ale może dopiero na wiosnę, jak
    się cieplej zrobi, bo zmarzluch jestem.
    Zapamiętam i zapytam na wiosnę, czy ewentualnie aktualne. Ze swej strony
    mógłbym zaoferować w zamian ze 2 zgrzewki złocistego, czy co tam lubisz.
    Ciągnie mnie z wolna do endurzenia, a taka próba to najrozsądniejsze co do
    tej pory słyszałem w temacie.
    Pionki luz. To przecież zaraz za Ursynowem ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.