  • 21. Data: 2009-01-05 21:12:34
    Temat: Re: Jakie cross, enduro wybrać?
    Od: a...@g...com

    On 5 Sty, 15:21, "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Ja jako pilot wycieki ( ja sobie coś pożycze ) jeśli jesteś z okolic mnie
    > zapraszam. Wszelkie inne rady uważam za bicie piany bo temat ma tak długą
    > brode że szkoda gadać. Każdy jest innym człowiekiem pod wieloma względami i
    > ciężko szufladkować tak odrazu. Jak moja okolica nie pasuje to napisz skad
    > jesteś może ktoś z braci zaproponuje jakiś test na 450,525 itp. lub jak ktoś
    > ma 250 4T żebyś wiedział w co się pchasz. Jak masz do wydania 10-15czy za
    > nowy 30 tysiecy to może warto zwiedzić Polske i sprawdzić co warto wydajac

    Tu przykład człowieka który chce pomóc dosłownie.
    Faktycznie dobra propozycja, która nie zastąpi żadnej dyskusji.
    Nie wykluczam skorzystania z propozycji.
    dzięki
    Nakiel

  • 22. Data: 2009-01-06 10:43:53
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    Tu przykład człowieka który chce pomóc dosłownie.
    Faktycznie dobra propozycja, która nie zastąpi żadnej dyskusji.
    Nie wykluczam skorzystania z propozycji.

    Zapraszam raz jeszcze na moje 4ipół exc a ja polece na 125exc więć jest
    możliwość zamiany i zobaczenia jaka jest różnica mięczy 450 4T i 125 2T.
    Myśle że jak by przy każdej dyskusji na taki temat ktoś serwował po
    koleżeńsku taką możliwość biorąc bliskość chcącego względem do użyczajacego
    to dało by się sporo zaoszczędzić kasy i kości w śród Nas.

    Co do terminu to pewnie że na wiosne teraz w -15 to nawet te złote trunki
    mnie nie wyciągną z chłupy:)

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 23. Data: 2009-01-06 10:55:17
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-05 20:40:28 +0100, N1 <s...@v...pl> said:

    > Od duzej pojemnosci lepsza jest tylko jeszcze wieksza pojemnosc.

    Przypomnij mi, na co się przesiadłeś z LC4?
    ;-)))

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 24. Data: 2009-01-06 13:51:32
    Od: Egon <e...@g...com>

    Witam

    Czym jest enduro panowie wujkowie ? Taplaniem się w błocie po tyłek, w
    śniegu po pachy, wyklinanie swojego sprzętu i tym podobne
    przyjemności. Więc wg mnie ( a moje zdanie młode i skromne) na
    pierwszego enduraka polecam klasykę, dr 350 jeżeli chcesz motocykl
    trochę mocniejszy. Xr 250 tylko ta z tych nowszych, a czemu ? A temu,
    ze taki endurak spokojnie wystarczy na wieeele czasu, no chyba że ktoś
    ma ambicje wieksze od przyrodzenia i jeszcze nie nauczy sie chodzić a
    już kupi rowerek. Poza tym te motocykle są tanie a bądź co bądź
    plastiki, kierownice, i co tam jeszcze chcecie, niszczą się bardzo
    szybko, a do takich sprzętów z tego co wiem części są tańsze. Kończąc,
    na pierwszego enduraka polecam dr 350 albo xr 250. Zobaczysz z czym to
    sie je, nauczysz sie TECHNIKI(ważne słowo, a chyba jeszcze nie padło)
    i zdecydujesz co z tym fantem zrobić.

    Pozdrawiam
    Egon

  • 25. Data: 2009-01-07 11:12:32
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Mon, 5 Jan 2009 13:34:04 +0100, Watson <p...@g...com> wrote:

    > Dzisiaj szukałbym 4T 250ccm.
    > Koniecznie z rozrusznikiem - jak najlżejszej.

    nic dodac nic ujac

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 26. Data: 2009-01-07 21:08:35
    Od: N1 <s...@v...pl>

    de Fresz pisze:
    > Przypomnij mi, na co się przesiadłeś z LC4?
    > ;-)))

    Na enduro z elektrycznym rozrusznikiem :-)