  • 11. Data: 2009-10-15 18:50:03
    Temat: Re: Jakie moto - AfricaTwin vs. TransAlp
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 15 Paź, 16:15, "Pawel" <p...@p...pl> wrote:
    > Czesc,
    >
    > Zamierzalem sobie kupic Africa Twin lub TransAlpa - od zawsze chyba ;)

    Afryka - dlaczego? a bo tak jeździłem na asfalcie w bardzo lekkim
    terenie w 2 i 1 osobę i jest git.

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 12. Data: 2009-10-15 21:17:32
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 15 Paź, 20:38, "Pawel" <p...@p...pl> wrote:
    > OK, Panowie - a co jeszcze rozwazyc oprocz dwoch wyzej wymienionych? Jakies
    > BMW?
    >
    > Chodzi tez wlasnie o te usterkowosc - w sensie no i tez - ze jak cos rypnie
    > 1000 km od domu zeby to jakos ktos potrafil lokalny naprawic, jakas
    > dostepnosc czesci itd?

    powiedz jeszcze raz "w sensie" to Ci jebne !

    pozdro.

  • 13. Data: 2009-10-15 21:19:12
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    >powiedz jeszcze raz "w sensie" to Ci jebne !

    Mam to rozumiec jako jakas agresywna zaczepke, czy w sensie, ze to takie z
    przymruzeniem oka?

    Pozdr.P.

  • 14. Data: 2009-10-15 21:22:26
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Pawel" <p...@p...pl> wrote in message
    > Czesc,
    >
    > Zamierzalem sobie kupic Africa Twin lub TransAlpa - od zawsze chyba ;)
    > Przyszedl czas decyzji, ze na wiosne a moze jeszcze tej jesieni sie na cos
    > skusze.

    Pierwsze? Afryka? Solidnny, nieliczne bolaczki znane i opanowane, nie za
    mocny. Jednak to za trudny motocykl na pierwszy. Uwierz. Jesli nie
    wierzysz - daj na priva, podesle Ci telefon do kolegi ode mnie z fabryki,
    myslal podobnie. Jest bardzo rozwazny, poukladany, ostrozny i rozsadny i w
    Internecie wyczytal ze Afryka to fajne i solidne moto jest. Wiedzial
    dokladnie czego chce bo duzo czytal .... Chyba jeszcze lekko kustyka, a
    "Afrysi" pod firma juz dawno nie widzialem. Spytac czy sprzedaje?
    Moja rada: nie kupuj od razu docelowego sprzeta, zwlaszcza ciezkiego byz z
    przyjemnosci nie uczyni udreki. No chyba ze chcesz postawic go sobie kolo
    kominka. Reszta w FAQ.

    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2009-10-15 21:26:31
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 15 Paź, 23:19, "Pawel" <p...@p...pl> wrote:

    > Mam to rozumiec jako jakas agresywna zaczepke, czy w sensie, ze to takie z
    > przymruzeniem oka?

    wcale mnie nie rozbawiłeś !
    ...chyba już rozumiesz ?

    pozdro.

  • 16. Data: 2009-10-15 21:29:37
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    > Moja rada: nie kupuj od razu docelowego sprzeta, zwlaszcza ciezkiego byz z
    > przyjemnosci nie uczyni udreki. No chyba ze chcesz postawic go sobie kolo
    > kominka. Reszta w FAQ.

    Hmm to o czym innym pomyslec? Yamaha XT?

    Pozdr.P.

  • 17. Data: 2009-10-15 21:34:08
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    >wcale mnie nie rozbawiłeś !
    >...chyba już rozumiesz ?

    Alez ja nie mam zamiaru nikogo rozbawiac, od rozbawiania sa cyrki i kina i
    takie tam.

    Spytalem bo jesli to byl zart - to owszem, prostacki - ale da sie jakos
    przelknac sline i nawet jeszcze moment porozmawiac, zeby sie komus nie
    zrobilo przykro.

    Jesli to nie byl zart - to bylo to zwykle chamstwo - na chamstwo reaguje
    tak, ze przejde obok udajac ze chama nie widze - bo i tez nie ma po co
    zauwazac...i niech sie tam opluwa pod murkiem czy co tam sobie chce.

    Pozdr.P.

  • 18. Data: 2009-10-15 21:40:29
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 15 Paź, 23:34, "Pawel" <p...@p...pl> wrote:

    > Alez ja nie mam zamiaru nikogo rozbawiac, od rozbawiania sa cyrki i kina i
    > takie tam.

    nie, chyba nie rozumiesz...
    to byl zart przez ktory chcialem dac Ci cos do zrozumienia.
    moze byc ? dociera juz ? czy mam dalej tlumaczyc ?

    a zeby nie piedolic bez sensu to kup se f650 gs
    pozdro.

  • 19. Data: 2009-10-15 21:40:56
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 15 Paź, 23:22, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
> [...]
    > przyjemnosci nie uczyni udreki. No chyba ze chcesz postawic go sobie kolo

    e tam, każde nieporadne chuchro zrobi sobie kuku czymkolwiek
    fakt że bydle to spore, ale ile frajdy daje!

  • 20. Data: 2009-10-15 21:46:11
    Od: "Pawel" <p...@p...pl>

    >to byl zart przez ktory chcialem dac Ci cos do zrozumienia.
    >moze byc ? dociera juz ? czy mam dalej tlumaczyc ?

    No dales mi do zrozumienia, ze nie lubisz jak ktos czesto uzywa jakiegos
    zwrotu. To co - mam nagle przestac tak robic, bo ty tak chcesz? Nie podoba
    sie nie czytaj, wypierdalaj. To naprawde totalne agresywne chamstwo. Czy ja
    ci mowie - zebys np. zdanie zaczynal od duzej litery bo jak nie to jebne, bo
    mi sie nie podoba jak jest z malej? Co ty jestes jakims moim tata, krolem
    lasu czy co? Ile ty masz lat?

    >a zeby nie piedolic bez sensu to kup se f650 gs

    A tez o tym myslalem ;)

    Mimo wszystko pozdrawiam, mam nadzieje ze cos panial.

    P.