  • 81. Data: 2022-01-14 07:18:44
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 13.01.2022 o 10:44, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie, kłamiesz :]
    >
    > Nie możesz dokonać płatności w abonamencie, jeśli kupisz sobie apkę w
    > sklepie Play :] podobnie z innymi płatnościami. Doliczą mi do abonamentu
    > i zapłacę sobie później :] Jestem wiarygodny. Prepajdziasz nie jest,
    > pomimo ze obecnie karta jest rejestrowana.

    A mi zdejmują z konta głównego, lub obciążą kartę.

    > Nie masz 30G za 30zł, ja mam :) itd...

    Za to mam GB za doładowanie, a ty nie masz :-) itd...

    > Uważasz że to jest wabikiem?

    Nie, ja to wiem. Play ciągle mi to gówno proponuje, z miesiącami za
    darmo. Jesteś naiwny jak dziecko

    > Buehehe, ty nawet w tym prepajdzie nie masz
    > takiej opcji, golas to golas. Zwyczajnie mogę sobie czegoś spróbować, na
    > zasadzie poczęstunku. Ty nawet nie wiesz jaki to ma "posmak" :D

    ROTFL

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 82. Data: 2022-01-14 11:18:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.01.2022 o 07:18, ALEX MR pisze:
    [...]

    > A mi zdejmują z konta głównego, lub obciążą kartę.

    To prawie jak ściąganie gaci :D
    No to MUSISZ mieć kartę. Ja nie muszę :]

    > Za to mam GB za doładowanie, a ty nie masz :-) itd...

    Mam, mogę sobie dokupić GB ale 30G w telefonie wystarcza. Ty nie masz
    30G za 30zł :]
    Przepłacaszszszsz :)

    > Nie, ja to wiem. Play ciągle mi to gówno proponuje, z miesiącami za
    > darmo. Jesteś naiwny jak dziecko

    A ja czasem sobie oglądam za darmo. Telefon w abo mogę sobie wybrać jaki
    chcę i płacić w abo. Nie muszę brać na raty ze sklepu i płacić prowizji :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 83. Data: 2022-01-14 12:40:20
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > "trybun" srgqbm$2ps$...@g...aioe.org

    > Mam SIMkę Play w obu slotach -- innych
    > funkcjonujących slotów teraz nie mam...

    Ja na razie też, w jednej kieszeni  Play`eowski VM w drugiej Play.   Jak
    na razie zrezygnowałem tylko z mobilnego netu od Play.

    Ty o ile się nie mylę masz doświadczenie z przenosinami do innych
    sieci,. Mógłbyś w skrócie napisać jak wygląda taka procedura? Np czy
    jest to  skomplikowane i czasochłonne, czy można zrobić to online itd?

  • 84. Data: 2022-01-14 14:42:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    P0 legend.

    -----
    > Dawno dawno temu, aby dostac abonament, to trzeba bylo przyniesc zaswiadczenie z
    pracy.

  • 85. Data: 2022-01-14 15:11:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 14.01.2022 o 12:40, trybun pisze:

> [...]
    > sieci,. Mógłbyś w skrócie napisać jak wygląda taka procedura? Np czy
    > jest to  skomplikowane i czasochłonne, czy można zrobić to online itd?

    U każdego operatora znajdziesz informacje jak przenosić do niego.

  • 86. Data: 2022-01-14 18:27:11
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 14.01.2022 o 11:18, LordBluzg(R) pisze:

    > To prawie jak ściąganie gaci :D
    > No to MUSISZ mieć kartę. Ja nie muszę :]

    Nie muszę. Muszę mieć NUMER karty.
    ATSD Przerażające, posiadanie karty płatniczej w roku 2022.

    > Mam, mogę sobie dokupić GB ale 30G w telefonie wystarcza. Ty nie masz
    > 30G za 30zł :]

    Mam gratis GB za doładowanie konta. Bez terminu ważności. Mi wystarczy.

    > Przepłacaszszszsz :)

    > A ja czasem sobie oglądam za darmo. Telefon w abo mogę sobie wybrać jaki
    > chcę i płacić w abo.

    Z puli którą oferuje Play. W temacie Nokii, dla naprzykładu, straszna
    bieda. Argument cieniutki.

    > Nie muszę brać na raty ze sklepu i płacić prowizji :]

    Też mogę brać od operatora na raty, żadne to korale mecyje.

  • 87. Data: 2022-01-14 18:36:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.01.2022 o 18:27, ALEX MR pisze:

    > Mam gratis GB za doładowanie konta. Bez terminu ważności. Mi wystarczy.

    Ile masz tych GB? Te 30 co mam ja, akurat wystarcza. Gdybym miał mniej,
    to by nie wystarczyło i musiałbym dokupić. Oczywiście mowa o pełnej
    prędkości, jeśli chodzi o nieograniczone/bez limitu, to mam je w
    pakiecie ale po 30G zwalnia mi do 1Bit. Nawet na tym 1M można spokojnie
    używać navi, czy komunikatorów, i w zasadzie wszystkiego oprócz filmów.
    Na biedę idzie YT ale w gorszej jakości do końca świata i jeden dzień
    dłużej :]

    No ile?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 88. Data: 2022-01-14 18:49:10
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 14.01.2022 o 18:36, LordBluzg(R) pisze:

    > Ile masz tych GB?

    https://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/siema/

    Te 30 co mam ja, akurat wystarcza.

    Mi też wystarcza. Jakbym potrzebował więcej to bym poszukał lepszej
    oferty :-)

    > Gdybym miał mniej,
    > to by nie wystarczyło i musiałbym dokupić. Oczywiście mowa o pełnej
    > prędkości, jeśli chodzi o nieograniczone/bez limitu, to mam je w
    > pakiecie ale po 30G zwalnia mi do 1Bit.

    Mi też zwalnia do 1Mbit. Teoretycznie, bo jeszcze nie miałem możliwości
    sprawdzić.

    > Nawet na tym 1M można spokojnie
    > używać navi, czy komunikatorów, i w zasadzie wszystkiego oprócz filmów.
    > Na biedę idzie YT ale w gorszej jakości do końca świata i jeden dzień
    > dłużej :]

    Ameryki nie odkryłeś

    > No ile?

    W tej chwili 192 GB :-)

    Tak tak, oczywiście

  • 89. Data: 2022-01-14 19:26:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.01.2022 o 18:49, ALEX MR pisze:

    > https://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/siema/
    >
    >  Te 30 co mam ja, akurat wystarcza.

    30G kosztuje u Ciebie 90zł :]

    Przegraueś :]

    > Mi też wystarcza. Jakbym potrzebował więcej to bym poszukał lepszej
    > oferty :-)

    Nie ma takiej oferty prepajdziarskiej :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 90. Data: 2022-01-14 20:07:56
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 14.01.2022 o 19:26, LordBluzg(R) pisze:

    > 30G kosztuje u Ciebie 90zł :]

    A jak to policzyłeś? Według mnie 40GB to tylko doładowanie 100 zł.
    BEZTERMINOWYCH 40 GB :-)

    > Przegraueś :]

    Chciałbyś.

    > Nie ma takiej oferty prepajdziarskiej :]

    I co z tego? Powtórzę bo nie zrozumiałeś: Jakbym potrzebował więcej to