  • 101. Data: 2022-01-16 09:23:44
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.01.2022 o 13:55, Grzexs pisze:

> [...]
    >
    > Czekasz na kuriera. Czekasz na kuriera. O, jest. Daje ci do łapy
    > kilkanaście stron drobnym druczkiem i każe podpisać, że przeczytałeś.
    > W dodatku na każdej stronie każe podpisać. Ale bez przesady każe
    > podpisać, parafka wystarczy. Potem każe wypełnić albo sam wypełnia.
    > Potem albo przedtem, albo wcale każe pokazać dowód. Na koniec ciężko
    > kombinuje które papiery dla ciebie, a które ma zabrać. Sprawdź, czy
    > dał ci kartę. No a na koniec nigdy nie wiadomo, od kiedy liczą te 24
    > godziny na przeniesienie, czyli nie wiadomo kiedy nowa karta zacznie

    Super, dzięki.  A możesz jeszcze zdradzić na czym ląduje po takich
    przenosinach? Przesłana/wydana przez nowego operatora nowa SIMkarta jest
    do jakiejś konkretnej taryfy przywiązana czy in blanco?

  • 102. Data: 2022-01-16 13:59:13
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Super, dzięki.  A możesz jeszcze zdradzić na czym ląduje po takich
    > przenosinach? Przesłana/wydana przez nowego operatora nowa SIMkarta jest
    > do jakiejś konkretnej taryfy przywiązana czy in blanco?

    Tak, jest przypisana do konkretnej taryfy. Np. w Play jest to ,,Play na
    Kartę", w Orange ,,Orange Free na kartę", a w innych to nie wiem. Jeśli
    to ci nie odpowiada, to najlepiej zmienić (kodem USSD, w aplikacji, u
    konsultanta) przed pierwszym doładowaniem.

    --
    Grzexs

  • 103. Data: 2022-01-16 13:59:43
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > W RBM nadal są :-)

    Niby jakie?

    --
    Grzexs

  • 104. Data: 2022-01-17 08:04:33
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 15.01.2022 o 21:53, LordBluzg(R) pisze:

    > OK, doliczam zatem Tobie abonament za WiFi. Ja nie muszę mieć WiFi a ty
    > jednak musisz i jeszcze się upierasz, skoro się upierasz to doliczam
    > koszty :) Tylko nie płacz, że za WiFi płaci babcia.

    Jakość musi kosztować :-) Do tego dochodzi komputer, Xbox i jeszcze coś.
    Dziś WiFi w domu to konieczność :-)

    > Tak, czyli miałem rację, że abonament jest lepszy od prepajda :]

    Konkretny abonament.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 105. Data: 2022-01-17 08:07:14
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 16.01.2022 o 13:59, Grzexs pisze:

    > Niby jakie?

    Niby takie:
    https://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/siema/

  • 106. Data: 2022-01-17 18:29:12
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > to ci nie odpowiada, to najlepiej zmienić (kodem USSD, w aplikacji, u
    > konsultanta) przed pierwszym doładowaniem.

    Planuję przenosiny z Play do Orange. No i (prawie?) wszystko jasne.
    Dzięki za info.

  • 107. Data: 2022-01-21 17:23:23
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Planuję przenosiny z Play do Orange. No i (prawie?) wszystko jasne.
    > Dzięki za info.

    To jeszcze sugestia - zainstaluj sobie tą ichnią aplikację do obsługi.
    Bez tego jest kiepsko - większość usług jest włączane płatnymi SMS-ami
    (o ile masz numer przedpłacony). Niestety, taki teraz trend.

    --
    Grzexs

  • 108. Data: 2022-01-21 17:27:10
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Niby takie:
    > https://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/siema/

    Literalnie masz rację. Mnie jednak chodziło o bonusowe złotówki do
    prawie dowolnego wykorzystania. Najważniejsze jednak było to, że
    przedłużało ważność już zgromadzonych złotówek bonusowych.

    --
    Grzexs

  • 109. Data: 2022-01-22 10:38:57
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.01.2022 o 17:23, Grzexs pisze:

    > To jeszcze sugestia - zainstaluj sobie tą ichnią aplikację do obsługi.
    > Bez tego jest kiepsko - większość usług jest włączane płatnymi SMS-ami
    > (o ile masz numer przedpłacony). Niestety, taki teraz trend.

    Tak, oczywista sprawa z taką aplikacją, ale usług  w Play i tak nie
    włączam/zmieniam SMSami a bezpłatnymi  kodami ussd. Domniemam że inni
    operatorzy też udostępniają takie kody?

  • 110. Data: 2022-01-22 18:37:15
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Tak, oczywista sprawa z taką aplikacją, ale usług  w Play i tak nie
    > włączam/zmieniam SMSami a bezpłatnymi  kodami ussd. Domniemam że inni
    > operatorzy też udostępniają takie kody?

    No właśnie nie bardzo. Orange ma politykę taką, że jak chcesz coś
    włączyć, to trzeba wysłać płatny (rzadziej - bezpłatny) SMS. Albo w
    aplikacji.

    --
    Grzexs