  • 111. Data: 2022-01-23 00:40:54
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2022-01-04 o 20:21, Grzexs pisze:
    > Już nie dają bonusów za doładowanie w Play. Niebawem ma zniknąć
    > większość starych dobrych taryf. Czas się pożegnać. Najgorzej mnie boli
    > strata >50 tys. minut do wygadania.

    Prepaid jest dla mądrych, a abonament dla leniwych. Po anulowaniu
    gratisów z doładowań w Play na kartę, zmieniłem taryfę na Fakt Mobile w
    ramach Play. Za 25zł/m-c mam wszystko : no limit rozmów, sms i mms oraz
    10GB internetu miesięcznie.

  • 112. Data: 2022-01-23 09:35:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.01.2022 o 00:40, xxx pisze:

> [...]
    > gratisów z doładowań w Play na kartę, zmieniłem taryfę na Fakt Mobile w
    > ramach Play. Za 25zł/m-c mam wszystko : no limit rozmów, sms i mms oraz

    przebijam: 14zł za nolimit+10GB
    https://www.vectra.pl/telefon
    wada:24 miesiące, ale przy obecnych wiatrach może to być zaleta

    ToMasz

  • 113. Data: 2022-01-24 09:13:42
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.01.2022 o 18:37, Grzexs pisze:

    > No właśnie nie bardzo. Orange ma politykę taką, że jak chcesz coś
    > włączyć, to trzeba wysłać płatny (rzadziej - bezpłatny) SMS. Albo w
    > aplikacji.

    No to poważny minus względem Play bo ta aplikacja Pomarańczowych jakoś
    do mnie nie przemawia, choćby z tych nagminnych "prac konserwacyjnych" i
    wynikającym z tego brakiem dostępu, a poza tym ta konieczność łączenia z
    netem..

  • 114. Data: 2022-01-24 09:15:06
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Prepaid jest dla mądrych, a abonament dla leniwych.

    Czyżby? Korzystam z karty tylko dla wygody użytkowania, no i dlatego że
    nie cierpię biurokracji.  Sformułowanie "leniwy abonamentowiec" to
    kompletny odlot.

  • 115. Data: 2022-01-24 11:50:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2022 18:43:46 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Problem w tym, że nie liczę. Prepajdziaże liczą :]

    I znow wracamy to punktu siedzienia - ile placisz?

    rozmowy no limit mozesz miec za 20-30zl, takze w prepaid,
    placisz wiecej abo to przeplacasz :-)

    > Te zbieranie sms i zapisywanie na karteczkach, weź przestań,
    > kombinowanie, czy wystarczy. Obłęd jakiś.

    Albo patrzysz sobie w billing ... wygadalem 200 minut, a zaplacilem
    za duzo wiecej :-)

    Masz po prostu zle wyobrazenie, lub mocno przestarzale.

    > Dla 70% lepsze.

    > U siebie, na wakacjach włączam hotspota i wszyscy obecni ze mną,
    > prepajdziarze, korzystają :]
    > Zajebista oszczędność :)

    Wakacje sa raz, a placisz caly rok.

    My tu gadu gadu, a tymczasem

    https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte

    200 GB za zgody marketingowe.
    Albo 100GB za darmo?

    I niech sie abo schowa :-P

    Na ferie jak znalazl.

    > Ile żyć żyjesz? Stać mnie, do grobu kasy nie zabiorę :) a oszczędzanie
    > 10zł/mies, żyjąc w strachu na ubogim prepajdzie, wpędzi mnie szybciej do
    > grobu :)

    My tu o telefonie, czy o bilecie VIP?
    Lot VIP swoje kosztuje.

    Telefon istotnie - roznice moga sięgac 10zl/mc, zadne pieniadze.
    No chyba ze wiecej przeplacasz :-)

    J.

  • 116. Data: 2022-01-24 12:43:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 11:50, J.F pisze:

    > I znow wracamy to punktu siedzienia - ile placisz?

    3 razy to napisałem w tym wątku. 30zł + roaming krajowy, tak kurwa
    czytasz ze zrozumieniem :>

    > rozmowy no limit mozesz miec za 20-30zl, takze w prepaid,
    > placisz wiecej abo to przeplacasz :-)

    Mam 30 Giga z nielimitowaną prędkością i zwalnia mi do 1Mega, po
    przekroczeniu 30Giga,czyli w sumie nieograniczone, co daje rocznie
    360Giga bez limitu prędkości. To stara umowa, która niedługo się kończy
    i liczę ze wynegocjuję jeszcze lepiej.

    > Albo patrzysz sobie w billing ... wygadalem 200 minut, a zaplacilem
    > za duzo wiecej :-)

    Nie patrzę w biling, to tak samo jak liczenie kupy w kiblu i
    kombinowanie ile wody potrzeba do spłukania. Bezsens jakiś.
    Liczę kasę, że nie muszę niczego pilnować i niczego mi nie zabraknie za
    30zł. Nawet nie myślę, że gdzieś się przeniosę, bo stracę roaming
    krajowy. Nie przeznaczam nawet nanosekundy an szukanie jakieś innej
    oferty. Czuję się całkowicie wolny od przeliczeń, kombinacji, doładowań
    i inne kurestwa związane z prepajdem, łącznie z podniesieniem ceny co
    ostatnio zaczyna być modne :)

    > Masz po prostu zle wyobrazenie, lub mocno przestarzale.

    Chuja wiesz. Dostaję fakturę i sobie wpierdalam w koszty :]

    > Wakacje sa raz, a placisz caly rok.

    Ja to wykorzystuję, te gigabajty :]

    > My tu gadu gadu, a tymczasem
    >
    > https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte
    >
    > 200 GB za zgody marketingowe.
    > Albo 100GB za darmo?

    Mało, mam więcej a o Pluszu pisałem i nie ma tam roamingu krajowego. Mam
    od chuja miejsc, gdzie Plus nie sięga ale sięga Orange czy Play.

    Orange w ogóle ma lepiej bo to spuścizna po Centertelu i pierwszy zajął
    najlepsze miejsca na maszty w Polsce ale nie wszędzie. Są nawet w
    "dzikich" miejscach bo budowane to było z inną polityką, która miała za
    cel łączność a nie szukanie największej liczby użytkowników.

    > I niech sie abo schowa :-P
    >
    > Na ferie jak znalazl.

    Srerie. Za mało :)

    > Telefon istotnie - roznice moga sięgac 10zl/mc, zadne pieniadze.
    > No chyba ze wiecej przeplacasz :-)

    Odchodzi mi całkowicie obsługa prepaida. Zwyczajnie wiem co chcę i nie
    muszę tego pilnować, przychodzi faktura i mam wyszczególnione za co
    płacę. Wkurwiają mnie doładowania i liczenie. Mam kilka prepajdów w
    alarmach czy kamerach i też mnie to wkurwia, że muszę pilnować kiedy się
    skończy, bo nie będę się przecież logował i czytał smsów z jakiegoś
    routera, do którego mam dostęp lokalnie. Tam abonament jest bez sensu,
    bo jest droższy niż wykorzystanie. Jedynie lekko chwalę Aero2 bo można
    tam wykupić 5 pakietów, co wystarczy na pół roku i dostaję maila jak się
    kończą. Subskrypcja też jest dostępna. Problem jest jedynie, że na
    siebie mogę mieć jedną kartę. Rodzinka ma również Aero2 i "kapcza" im
    nie przeszkadza ale prędkość dziadowska no i oczywiście zasięg, który
    też jest do dupy, bo roamingu krajowego nie ma.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 117. Data: 2022-01-24 13:33:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 12:43:05 +0100, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    >
    > Mam 30 Giga z nielimitowaną prędkością i zwalnia mi do 1Mega, po
    > przekroczeniu 30Giga,czyli w sumie nieograniczone, co daje rocznie

    No to masz to samo
    https://virginmobile.pl/oferty/karta

    Co prawda ... to prawie abo :-)

> [...]
    > krajowy. Nie przeznaczam nawet nanosekundy an szukanie jakieś innej
    > oferty. Czuję się całkowicie wolny od przeliczeń, kombinacji, doładowań

    Nienawisc przez ciebie przemawia.
    Widzisz co trzeba zrobic - doladowac 30zl co miesiac, lub w dogodnym
    terminie :-)

    > łącznie z podniesieniem ceny co
    > ostatnio zaczyna być modne :)

    To istotnie moze byc argument na kolejne miesiace/lata.

    Ale abonament sie skonczy, i tez uslyszysz propozycje :-)

    > Chuja wiesz. Dostaję fakturę i sobie wpierdalam w koszty :]

    No to sobie kup sto kart zdrapek i wpierdol w koszty :-P

    > Ja to wykorzystuję, te gigabajty :]

    A ja nie.

    > Mało, mam więcej

    Nie klam, masz 30GB :-)

    > a o Pluszu pisałem i nie ma tam roamingu krajowego.

    A "30zł + roaming krajowy" jak rozumiec?
    30 zl z roamingiem, czy GB w roamingu platne osobno?

    > Mam
    > od chuja miejsc, gdzie Plus nie sięga ale sięga Orange czy Play.

    No coz, ja na to patrze troche inaczej, po przenosinach do Play
    internet w samochodzie zaczal miec problemy.
    Ale moze to wina telefonu.

    > Orange w ogóle ma lepiej bo to spuścizna po Centertelu i pierwszy zajął
    > najlepsze miejsca na maszty w Polsce ale nie wszędzie.

    Kilkadziesiat.
    Potem Plus i Era stawiali swoje gesto, a Orange nie.

    > Są nawet w
    > "dzikich" miejscach bo budowane to było z inną polityką, która miała za
    > cel łączność a nie szukanie największej liczby użytkowników.

    Tylko ze GSM zasieg masztu sie skrocil, trzeba gęstą siec.
    Orange ma juz gęstą siec, Play jeszcze nie, no ale ma roaming.

    > Srerie. Za mało :)

    6 razy wiecej niz ty masz. A nawet 6.66 :-)

    A ja w sumie tylko o tym chcialem - jak uslyszalem reklame
    "200gigadaje", to od razu mi sie przypomnialy twoje przechwalki :-)

    > Odchodzi mi całkowicie obsługa prepaida. Zwyczajnie wiem co chcę i nie
    > muszę tego pilnować, przychodzi faktura i mam wyszczególnione za co
    > płacę.

    Phi, nie pochwaliles sie, ze sama sie płaci :-)

    > Wkurwiają mnie doładowania i liczenie. Mam kilka prepajdów w

    Masz jakies starozytne podejscie.

    > alarmach czy kamerach i też mnie to wkurwia, że muszę pilnować kiedy się
    > skończy, bo nie będę się przecież logował i czytał smsów z jakiegoś
    > routera, do którego mam dostęp lokalnie.

    Ustawiasz sobie termin na smartfonie i doladowujesz :-)

    Powiem ci tak - ach jak mnie abo w demobilu wk*.
    Zeby zalogowac sie na ebok musze haslo z SMS wpisac ...

    > Tam abonament jest bez sensu,
    > bo jest droższy niż wykorzystanie.

    No prosze, abonament bez sensu, nie poznaje kolegi :-P

    Ale ze chce ci sie tak komplikowac zycie za pare zl? :-P

    > Jedynie lekko chwalę Aero2 bo można
    > tam wykupić 5 pakietów, co wystarczy na pół roku i dostaję maila jak się
    > kończą. Subskrypcja też jest dostępna.

    Nie rozumiem. A w innych prepaidach nie mozna?
    Czego/ile potrzebujesz dla tych alarmow czy routerow ?

> [...]
    > nie przeszkadza ale prędkość dziadowska no i oczywiście zasięg, który
    > też jest do dupy, bo roamingu krajowego nie ma.

    Nie rozumiem - Captcha im nie przeszkadza? To chyba korzystaja z tego
    raz na miesiac.
    A ty do czego uzywasz, ze Ci nie przeszkadza?

    Przy czym Aero2 mozna uzywac bez captcha, ale trzeba zaplacic.

    Swoja droga - to obowiazek swiadczenia darmowego internetu chyba im
    sie dawno skonczyl, ale widac im sie oplaca.
    A moze nie chca zwracac depozytu za SIM ? :-)

    J.

  • 118. Data: 2022-01-24 14:24:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 13:33, J.F pisze:

    > No to masz to samo
    > https://virginmobile.pl/oferty/karta
    >
    > Co prawda ... to prawie abo :-)

    Brak roamingu krajowego :] To podstawowy warunek.

    > Nienawisc przez ciebie przemawia.
    > Widzisz co trzeba zrobic - doladowac 30zl co miesiac, lub w dogodnym
    > terminie :-)

    W piździe mam terminy i doładowania.

    > To istotnie moze byc argument na kolejne miesiace/lata.
    >
    > Ale abonament sie skonczy, i tez uslyszysz propozycje :-)

    Ale mogę negocjować :]

    > No to sobie kup sto kart zdrapek i wpierdol w koszty :-P

    Mam coś drapać i trzymać w szufladach? Nosić ze sobą? Pojebało?

    > A "30zł + roaming krajowy" jak rozumiec?

    Że mogę korzystać z sieci innego operatora?

> [...]
    > Ale moze to wina telefonu.

    > Kilkadziesiat.
    > Potem Plus i Era stawiali swoje gesto, a Orange nie.

    Ale pokrywa zasięgiem tam, gdzie nie ma ani Plusa ani Ery.

    > Tylko ze GSM zasieg masztu sie skrocil, trzeba gęstą siec.
    > Orange ma juz gęstą siec, Play jeszcze nie, no ale ma roaming.

    No ma, co daje znacznie wieksze pokrycie zasięgu.

    > A ja w sumie tylko o tym chcialem - jak uslyszalem reklame
    > "200gigadaje", to od razu mi sie przypomnialy twoje przechwalki :-)

    Prepajdy ewoluują, ale nadal maja sporo wad.

    Kiedy dawno temu Play wchodziło na rynek, właśnie to mnie przyciągnęło,
    że masz więcej w okresie rozliczeniowym niż inne sieci, że gdzie indziej
    jest mniej ale się kumuluje i przechodzi na następny miesiąc.
    Popierdolona polityka. Kończyło się często tym, że trzeba było dokupić
    bo brakuje.

    > Masz jakies starozytne podejscie.

    Starożytne podejście to jakaś nagroda za dobre sprawowanie, jak u
    niewolnika.

    > Ustawiasz sobie termin na smartfonie i doladowujesz :-)

    Czyli muszę pilnować/ustawić i doładować albo specjalnie mieć KK i też
    ją ładować. Pojebane.

    > Powiem ci tak - ach jak mnie abo w demobilu wk*.
    > Zeby zalogowac sie na ebok musze haslo z SMS wpisac ...

    A do banku nie musisz? W apce smartfona masz PIN i nie ma hasła sms.
    Ale mam zlecenie stałę więc mam to w dupie.

    > No prosze, abonament bez sensu, nie poznaje kolegi :-P
    >
    > Ale ze chce ci sie tak komplikowac zycie za pare zl? :-P

    Przy 10 kartach to nie jest parę zł.

    > Nie rozumiem. A w innych prepaidach nie mozna?

    Są droższe niż 5zł/mies za 3G.

    > Czego/ile potrzebujesz dla tych alarmow czy routerow ?

    Wincyj :)

    > Nie rozumiem - Captcha im nie przeszkadza? To chyba korzystaja z tego
    > raz na miesiac.

    Jest apka do kapczy, która sama wyskakuje/alarm. Do komunikatora idealne
    czy do Fejsa.

    Przecież to wyżej napisałem :>

    > Swoja droga - to obowiazek swiadczenia darmowego internetu chyba im
    > sie dawno skonczyl, ale widac im sie oplaca.

    Nie, było pismo i przedłużyli.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 119. Data: 2022-01-24 15:37:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2022 14:24:19 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Brak roamingu krajowego :] To podstawowy warunek.

    >>> krajowy. Nie przeznaczam nawet nanosekundy an szukanie jakieś innej

    > W piździe mam terminy i doładowania.

    A placenie za faktury tez ?

    > Ale mogę negocjować :]

    Tak, do ciebie nalezy ostatnie slowo, "przenosze numer" :-)

    No, ciekawe, czy wypowiedziales prorocze slowa.

    bo kiedys dobijemy tego mininum i ceny zaczna drozec ... to juz w tym
    roku ?

    > Mam coś drapać i trzymać w szufladach? Nosić ze sobą? Pojebało?

    A kto faktury placi i ksieguje ? :-)

    > Że mogę korzystać z sieci innego operatora?

    Ale w 30zl czy za ekstra dopłatą?

    Bo pamietam, ze Play mial takie czasy, gdzie owszem - internetu wbród,
    ale tylko w sieci Play.

    > Ale pokrywa zasięgiem tam, gdzie nie ma ani Plusa ani Ery.

    Tzn sa takie miejsca. I sa odwrotne - Orange nie dziala, a np Plus
    tak.

    A potem sie dowiesz, ze ten roaming krajowy w Play to tak wlasnie
    ograniczaja i nie zawsze mozna skorzystac :-)

    > Prepajdy ewoluują, ale nadal maja sporo wad.

    ale 200GB nie masz :-P

> [...]
    > jest mniej ale się kumuluje i przechodzi na następny miesiąc.
    > Popierdolona polityka. Kończyło się często tym, że trzeba było dokupić

    Zalezy jak uzywasz.

    Do mnie tam dzwonila Era "zauwazylismy, ze panu sie zdarza przekroczyc
    i doplacic.
    Wiec proponujemy nowy, lepszy abonament i juz nie bedzie pan placil
    wiecej niz umowiono"

    Taa ... co miesiac bede placil wiecej :-P

    > Czyli muszę pilnować/ustawić i doładować albo specjalnie mieć KK i też
    > ją ładować. Pojebane.

    Na razie sie nie chwaliles, ze faktury ci sie placą same :-)

    > A do banku nie musisz?

    Z rzadka. Zaufane urzadzenie.

    > W apce smartfona masz PIN i nie ma hasła sms.

    ale nie chce apki :-P

    > Ale mam zlecenie stałę więc mam to w dupie.

    Byloby fajne, tylko jednak czasem sa oplaty dodatkowe.
    I zlecenie stale wysiada, trzeba PZ czy cos innego.

    > Przy 10 kartach to nie jest parę zł.

    Oj tam, oj tam, na pewno cie stac.
    A ilez to roboty przy 10 kartach, pilnowac, ladowac itp :-P

    > Są droższe niż 5zł/mies za 3G.

    > Wincyj :)

    > Jest apka do kapczy, która sama wyskakuje/alarm. Do komunikatora idealne
    > czy do Fejsa.

    wow.
    Coz to za apka?

    > Przecież to wyżej napisałem :>

    Pisales o pakietach, i o captcha ...

    J.

  • 120. Data: 2022-01-24 16:25:19

    Mon, 24 Jan 2022 12:43:05 +0100, w <61ee90f1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > 3 razy to napisałem w tym wątku. 30zł + roaming krajowy, tak kurwa
    > czytasz ze zrozumieniem :>

    Ja widzę, że to słabo przy ofercie Vectry :P