  • 1. Data: 2009-07-04 10:15:58
    Temat: Kabel Jack mono ----> Chinch
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich. Potrzebuję kabelki posiadające z jednej strony jacka
    mono 3,5mm, a z drugiej wtyk chinch. Masa w jacku połączona z masą chinch,
    koniec jacka z bolcem w chinch. Czy ktoś może orientuje się czy coś takiego
    jest do kupienia w gotowej formie? Wiem, że nie jest żadnym problemem
    kupienie kabla 1 żyła + ekran, oraz wtyczek jack i chinch, ale zależy mi na
    estetyce, chciałbym aby były to kable gotowe, wtyczki "zalewane" fabrycznie.
    Potzebuję kilkadziesiąt sztuk, więc raczej zamówienie kontenera w chinach
    odpada... :) Będę wdzięczny za pomoc.

    Maciej C.

  • 2. Data: 2009-07-04 20:36:51
    Temat: Re: Kabel Jack mono ----> Chinch
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Maciek C pisze:

> [...]
    > chinch, koniec jacka z bolcem w chinch. Czy ktoś może orientuje się czy
    > coś takiego jest do kupienia w gotowej formie?

    Gotowce w postaci jacka stereo i 2xRCA są do kupienia w każdym sklepie
    nie dla idiotów. Obetniesz sobie jeden kabelek i wyjdzie mono.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-07-11 23:13:29
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "zalewane" fabrycznie. Potzebuję kilkadziesiąt sztuk, więc raczej
    > zamówienie kontenera w chinach odpada... :) Będę wdzięczny za pomoc.

    w tme są przejściówki ale z gniazdem jack mono. no i nie kabel