  • 11. Data: 2009-07-06 14:06:59
    Temat: Re: Karta LPT do kompa z PCI
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Sun, 5 Jul 2009 21:13:09 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    napisał:

    > A nie łatwiej poszukać w /proc/interrupts albo w menadżerze urządzeń
    > (czy jak to się zwie)? I jeszcze w BIOSie sprawdzić, czy nie wyłączone.
    > Dopiero jak się znajdzie, to wtedy warto otwierać komputer by podłączyć
    > taśmę.

    ja mam taka na chipsecie sun1889/69 i jest mozliwosc relokowania
    adresu pod 378 (jak wylaczysz lpt na plycie)
    --
    pozdrawia
    yorgus

  • 12. Data: 2009-07-06 19:54:16
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    yorgus pisze:
    > ja mam taka na chipsecie sun1889/69 i jest mozliwosc relokowania
    > adresu pod 378 (jak wylaczysz lpt na plycie)

    Ano właśnie, a jest Ci potrzebna? :)
    Na poważnie - gdzie i jak toto się nazwa....

    Pozdrawiam.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2009-07-06 19:57:01
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Zbych pisze:
    > Sprawdzałeś, czy nie ma nowszej wersji softu na stronie producenta?
    > Jeśli dobrze kojarzę, to programatory uprog robi firma z grodziska.
    > Zawsze możesz do nich zadzwonić i zapytać co zrobić. Może dodadzą do
    > programu konfigurację portu?

    Rozmawiałem z Nimi, obiecali poszukać takiej karty, ale wygląda na to,
    że nie znaleźli. W każdym razie poproszę o zmianę - zobaczymy.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2009-07-06 22:47:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message

    > Panowie, fizycznie nie ma złącza na płycie! (choć w biosie jest)
    > Byłem pewny że śledź załatwi sprawę, więc nie przejmowałem się wiele - a
    > tu proszę, nawet nie ma gdzie wlutować złącza :(

    Wlutować? Szukałeś miejsca na płycie pod złącze Centronix???
    Takiego nie znajdziesz... Tam będzie conajwyżej dwurzędowe
    takie jak do floppa.

    Jaką pecet ma płytę główną? (producent, model #)

  • 15. Data: 2009-07-11 19:36:09
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 21:54:16 +0200, Irek N. <j...@t...tajny.jest> napisał:

    > Ano właśnie, a jest Ci potrzebna? :)
    > Na poważnie - gdzie i jak toto się nazwa....
    >
    > Pozdrawiam.
    > Irek.N.

    Jest mi potrzebna, kupilem ja w zwyklej hurtowni komputerowej z piec lat temu
    (chyba proline) ale teraz chyba juz ich nie ma.

    Zobacz tu http://www.sunix.com.pl/all_products.php

    --
    pozdrawia
    yorgus