  • 41. Data: 2021-06-10 01:03:42
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Jun 2021 10:55:36 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy ono magicznie spowoduje, że pojawi się głodujący Louis?

    Nie filozofuj tylko odpowiedz bez krętactwa i wicia się po wątkach
    pobocznych jak to zwykle robisz.

    > Starasz się spowodować, że mityczne doświadczenie biznesowe pogoni
    > kijem
    > fakty?

    Jakie fakty? Pokaż u nas przynajmniej kilka warsztatów, które stosują
    zasadę dzielenia się doświadczeniem, który kondensator wymienic by
    nie było pasków (to przykład).

    > Ja nie mam argumentów. Ja mam fakty. Ich nie trzeba udowadniać.
    > Możesz
    > sobie zerknąć na stosy złomu jakie Louis naprawia od lat, na ich
    > wielkośc nic nie wpłynęło.

    Daj już spokój z przykładem Luisa. Interesuje mnie jaki jest
    rzeczywisty udział innych w tym a nie Luisa. Sam przyznaje, że jest
    większości przypadków ignorowany.

    > Oczywiście. Na przykład o dematerializacji w wyniku błednych
    > eksperymentów wojskowych z teleportacją albo to tylko kartonowi
    > pozoranci a Luis udaje że jest najedzony napychajac się ziemniakami.

    Mnożeniem przeciętnych, głupawych historyjek argumentacji nie
    wzmocnisz. Dorośnij, takie argumenty wyprowadzaj sobie z
    pięciolatkami. Ani śmieszne ani merytoryczne.

    Jeszcze raz poproszę konkrety: gdzie są takie serwisy (oprócz Luisa)
    gdzie ktoś na poważnie traktuje bajki jakie opowiadasz.

    --
    Marek

  • 42. Data: 2021-06-10 01:06:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Jun 2021 16:14:13 +0200, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@g...net> wrote:
    > Pomijając już samo OS, to w ogóle w IT bardzo powszechne jest
    > dzielenie się
    > wiedzą. Nie ma czegoś takiego, że jeden admin czy programista boi
    > się coś
    > wyjaśnić drugiemu. A w innych środowiskach takie coś jednak
    > istnieje,
    > szczególnie jak jest różnica wieku.

    Co mi przypomniało jak kolega admin w połowie lat 90 brał grubą kasę
    za pomoc w konfiguracji Sendmaila....

    --
    Marek

  • 43. Data: 2021-06-10 01:08:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Jun 2021 16:08:32 +0200, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@g...net> wrote:
    > Jakoś przez wiele lat nie przeszkadzało to producentom RTV dodawać
    > schematy
    > i instrukcje serwisowe do swoich produktów.

    I jakoś przestali.

    > Jeśli coś powoduje ból tyłka u januszy z Elektrody, to
    > najprawdopodobniej
    > jest to dobre.

    To się nie zamyka tylko w kręgu Elektrody.

    --
    Marek

  • 44. Data: 2021-06-10 01:10:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Jun 2021 21:51:23 +0200, Piotr Wyderski
    > To po co kupować produkty tej firmy? To i tak nie chce
    > współpracować z

    Bynajmniej nie namawiam do kupowania czegokolwiek tej firmy.

    --
    Marek

  • 45. Data: 2021-06-10 09:15:43
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 10/06/2021 00:06, Marek wrote:

    > Co mi przypomniało jak kolega admin w połowie lat 90 brał grubą kasę za
    > pomoc w konfiguracji Sendmaila....

    To akurat jest ok. Dokumentacja sendmaila była od zawsze dostępna -
    każdy mógł sobie zrobić to sam. Kolega brał kase za wykonanie roboty
    (analogia do serwisanta)

    c.

  • 46. Data: 2021-06-10 09:40:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2021 01:03, Marek wrote:
    > Nie filozofuj tylko odpowiedz bez krętactwa i wicia się po wątkach
    > pobocznych jak to zwykle robisz.

    Stwierdziłeś że:
    1) Louis być może przymiera głodem, interes mi nie idzie, dzielenie się
    wiedzą jest oznakiem głupoty.

    2) Fakty mówią coś zupełnie odwrotnego, co przypuszczalnie ściska Ci
    dupe żalem.

    Kto tu się wije? Louis przymiera głodem czy nie? Ludzie dzielący się
    wiedzą to idioci, którym biznes nie idzie, czy nie?

    Palnąłś debilizm, teraz starasz się usilnie udowodnić że fakty są
    relatywnie zależne od czyjegoś gównodoświadczenia.

    Nie rozmawiam z ludzim zaczynajacymi od "a jakie ty masz doświadczenie w
    biznesie, młodzieńcze", to to tylko żałosny i prymitywna oznaka
    prostackiego nadęctwa. Ale tutaj tylko troluje, wiec pozwolę sobie na
    wyjątek.

    > Jakie fakty?

    Takie fakty że:
    1) Louis oddał cała wiedzę jaką miał. Posegregowaną, usystematyzowaną,
    za darmo. I nie umiera z głodu.
    2) To samo zrobiło *kilkanascie* innych osób na YT, i to tylko moje
    oszacowanie, bo tylko oglądałem. Głównie profesjonalne serwisy zajmujące
    się naprawdą drogich i kłopotliwych urządzeń. Oni tez nie umierają z głodu.

    Wyszedłeś na durnia.

    > Pokaż u nas przynajmniej kilka warsztatów, które stosują
    > zasadę dzielenia się doświadczeniem, który kondensator wymienic by nie
    > było pasków (to przykład).

    Już Ci wymieniłem dwie osoby które to robią, z kilkunastu. Oczywiście
    dodałeś "u nas". A skąd się wzieło w kraju Januszy z elektrody to "u
    nas"? To Loius jest krajowy? Owszem, atrudnia dużo ludzi z Polski, sam
    przyznał, ale że krajowy...

    > Daj już spokój z przykładem Luisa.

    Dopierodliłeś się do *TEGO* przykładu. Wskazane jest więc wykazanie
    durnowatości Twocih poglądów właśnie na nim.

    > Interesuje mnie jaki jest rzeczywisty
    > udział innych w tym a nie Luisa.

    Rozmowa jest o Louisie, dwa posty temu usilnie starałeś się wmówić że
    Loius pewnie przymiera głodem i sprzęt jaki ma to tylko zalega i to nic
    nie znaczy. A Louis rok temu zmienił lokalizację na znacznie większą i
    bogatszą. Pewnie na kredyt, może to oszust, a to stosu maków, to z kartonu.

    > Mnożeniem przeciętnych, głupawych historyjek  argumentacji nie
    > wzmocnisz.

    Nie, pokazuje skranije durnoctwo Twoich poglądów i wymyślania fałszywych
    przesłanek majacych potwierdzić durne urojenia.

    > Dorośnij

    "młodzieńcze"! To tzw killer argument, w mniemaniu staruszków. W
    rzeczywistości oznaka pustki.

    >, takie argumenty wyprowadzaj sobie z pięciolatkami.

    Dokładnie takie jak : "Louisowi pewnie to tylko zalega z powodu złego
    zarządzania".

    Nawet sobie nie wyobrażasz, jak przerażająco głupie jest rozmawianie z
    kimś z takimi urojeniami. Ale robie to dla dobra ludzkości.

    > Ani śmieszne ani merytoryczne.

    Ktoś zamawiał śmiesznie czy merytoryczne? Kelner pomylił grupę?

    > Jeszcze raz poproszę konkrety: gdzie są takie serwisy (oprócz Luisa)

    Nie. Nie oprócz Loiusa. Przypierdoliłeś się do niego, więc będzie z nim.

    Wymieniłem Daniela Rakowieckiego. Przeoczyłeś?

    Chcesz jeszcze jakieś?

    NorthridgeFix
    Jessa Jones
    STS Telecom
    WavePC
    KOM-TUMI

    i masa innych, małych i dużych, udzielających się na YT z darmową
    wiedzą, spacjalistyczną, niedostepną, pozwalającą otworzyć biznes
    kilkakrotnie łatwiej niż bazujując na swojej ignorancji.

    Coś przespałeś?

    A może to Ty jesteś tym Januszem z elektrony ze schematami do Polara?

    > gdzie ktoś na poważnie traktuje bajki jakie opowiadasz.

    Ja opowiadam jakie są Fakty. Louis nie przymiera głodem, podobnie jak
    naście innych osób dzielących się swoją specjalistyczną wiedzą na necie.
    Wszystkio możesz wyklikać w 10 sekund na YT. Walcz, może się czegoś
    nauczysz, zamiast bredzić o metodach chowania wiedzy w serwisach pralek
    Polar w PRL.

  • 47. Data: 2021-06-10 11:20:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jun 2021 01:08:15 +0200, Marek wrote:

    > I jakoś przestali.

    Przestali dawniej, ale w tych nowych cyfrowych/LCD to chyba i tak juz
    nie ma sensu ..
    Za to teoretycznie dokumentacja serwisowa moglaby byc dostepna na www,
    tylko ... po co dokumentacja, jesli sa w srodku trzy moduly, i
    przewidziana wymiana modulu w calosci.
    A w zasadzie nie przewidziana - przewidziana wymiana calego telewizora
    :-)

    J.

  • 48. Data: 2021-06-10 14:02:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Cezar napisał(a) :

    > Szajsung idzie wielkimi krokami w strone Appla.

    Rajt.
    Smart TV Szajsunga ma możliwość współpracy z zewnętrznymi głośnikami
    po WiFi. Działa tylko z głośnikami Szajsunga. Tzn. z innymi też niby
    działa, ale jest straszne opóźnienie dźwięku. Czyli nie działa.
    Chyba tylko szum morskich fal wychodzi w miarę dobrze ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 49. Data: 2021-06-10 17:23:37
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Smart TV Szajsunga ma możliwość współpracy z zewnętrznymi głośnikami po
    > WiFi. Działa tylko z głośnikami Szajsunga. Tzn. z innymi też niby
    > działa, ale jest straszne opóźnienie dźwięku.

    I to jest spowodowane polityką Szajsunga, czy się po prostu moduły
    BT/WiFi nie dogadują? Pytanie techniczne bez podtekstu, ja nie wiem.
    Miałem kiedyś słuchawki BT, które słabo działały z różnymi urządzeniami,
    ale przypisałem to syfiastości samego BT.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 50. Data: 2021-06-10 20:21:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Wyderski napisał(a) :

> [...]
    > Miałem kiedyś słuchawki BT, które słabo działały z różnymi urządzeniami,
    > ale przypisałem to syfiastości samego BT.

    Nie wiem z czego wynikał ten problem. To były głośniki AEG.
    Dogadywało się, ale opóźnienie było, o ile pamiętam, około 1s. Stałe.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65