  • 1. Data: 2021-06-09 03:02:22
    Temat: paczki z ali do Polski
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy znana jest Wam usługa skrytki paczkowej?

    Płacę abonament roczny. Paczki wielkości np książki ktoś w Polsce
    za mnie odbiera i gromadzi. Kiedy jestem w PL jadę i opróżniam taki
    magazynek.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-06-09 10:58:15
    Temat: Re: paczki z ali do Polski
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Jun 2021 02:02:22 +0100, PiteR wrote:
    > Czy znana jest Wam usługa skrytki paczkowej?
    > Płacę abonament roczny. Paczki wielkości np książki ktoś w Polsce
    > za mnie odbiera i gromadzi. Kiedy jestem w PL jadę i opróżniam taki
    > magazynek.

    Jedna ksiazke czy wiecej?

    Sa na poczcie "skrytki pocztowe", mozna sobie wynajac, a potem
    odbierac w dogodnym momencie.
    Gabarytowo ... jedna ksiazka chyba wejdzie.

    Ale czy poczta zechce do niej paczki wrzucac, czy tylko awiza, to juz
    nie wiem.

    No i pojawily sie jakies magazyny do wynajecia, ale to raczej duze,
    drogie, i nie wiem czy ktos tam zechce paczke wrzucic, jak przyjdzie.
    Wrzutni raczej nie ma.

    J.

  • 3. Data: 2021-06-09 13:53:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może usługa wirtualnego biura?
    Chociaż paczka, to nie list z pismem, więc nie do końca wiadomo co w niej siedzi.

  • 4. Data: 2021-06-09 14:30:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Płacę abonament roczny. Paczki wielkości np książki ktoś w Polsce
    > za mnie odbiera i gromadzi. Kiedy jestem w PL jadę i opróżniam taki

    P.S

    https://voal-lublin.pl/2020/01/15/skrytka-pocztowa-a
    dres-korespondencyjny-dla-osob-prywatnych/
    https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/odbior/p
    rzechowywanie/
    https://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/odbior/s
    krytka/

    https://furgonetka.pl/blog/co-zrobic-kiedy-nie-pasuj
    e-ci-termin-dostawy/

    Czyli ... raczej kiepsko.

    Chyba ze
    https://www.lessmess.storage/self-storage-wroclaw/

    A tam jakies tajemnicze "obsluga przesylek"

    J.

  • 5. Data: 2021-06-09 14:47:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 czerwca 2021 o 03:02:01 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > Płacę abonament roczny. Paczki wielkości np książki ktoś w Polsce
    > za mnie odbiera i gromadzi. Kiedy jestem w PL jadę i opróżniam taki

    Dedukuje że najprostsze z możliwych rozwiązań. Takie co samo się narzuca, żeby
    przychodziły na adres tam gdzie mieszkasz nie wchodzi w grę.

  • 6. Data: 2021-06-09 17:51:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, June 9, 2021, 10:58:15 AM, you wrote:

    > Jedna ksiazke czy wiecej?
    > Sa na poczcie "skrytki pocztowe", mozna sobie wynajac, a potem
    > odbierac w dogodnym momencie.
    > Gabarytowo ... jedna ksiazka chyba wejdzie.

    Są skrytki różnej wielkości ale tylko na przesyłki listowe. Drobnica z
    Chin taka zazwyczaj jest. Ale nie sa przechowywane w nieskończoność -
    max 2 tygodnie.

    > Ale czy poczta zechce do niej paczki wrzucac, czy tylko awiza, to juz
    > nie wiem.

    Paczki, przesyłki rejestrowane - tylko awiza - paczki są przechowywane
    w magazynie paczek, drobne rejestrowane na okienkach.

    > No i pojawily sie jakies magazyny do wynajecia, ale to raczej duze,
    > drogie, i nie wiem czy ktos tam zechce paczke wrzucic, jak przyjdzie.
    > Wrzutni raczej nie ma.

    Niestety. Trzeba kogoś upoważnić do odbioru przesyłek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2021-06-09 20:23:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:19k96gsripnar$.rp8cvp28abrt$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Jedna ksiazke czy wiecej?

    dużo paczek, tak by mi pasowała taka szafka jak na dworcu
    40 x 50 x 70cm

> [...]
    > nie wiem.
    >
    > No i pojawily sie jakies magazyny do wynajecia, ale to raczej duze,

    :/

    wiem że poczta poczta trzyma dwa tygodnie to mógłbym próbować utrafić
    ale kupuje się kiedy jest okazja a nie kiedy się zachce.

    Aliexpress wysyła chyba różnymi drogami paczki do Polski
    i hgw jaki się drafi końcowy donosiciel.

    --
    Piter

  • 8. Data: 2021-06-09 20:24:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user J.F pisze tak:

> [...]

    > nie wiem.
    >
    > No i pojawily sie jakies magazyny do wynajecia, ale to raczej duze,

    :/

    wiem że poczta trzyma dwa tygodnie to mógłbym próbować utrafić

  • 9. Data: 2021-06-10 00:06:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2021 05:47:04 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Dedukuje że najprostsze z możliwych rozwiązań. Takie co samo się narzuca, żeby
    przychodziły na adres tam gdzie mieszkasz nie wchodzi w grę.

    Albo do kogoś znajomego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam