  • 1. Data: 2021-06-04 18:02:44
    Temat: macro keypad
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Taki cus sobie zmontowalem.
    http://www.retrobuiltgames.com/the-build-page/macro-
    keyboard-v2-0/

    Moge polecic bo zadzialal prawie od kopa (musialem wgrac bootloader w arduino i nieco
    ten sketch powycinac bo nie uzywam lcd i diody rgb jeszcze nie doszly) ale ruszylo i
    dziala.

    Wada jest taka ze ta klawiaturka na slepo wysyla kody klawiszy i myszy wiec czasem
    sie moze interakcja rozejsc ale taka jest specyfika tego pomyslu.

    Polecam,

  • 2. Data: 2021-06-08 19:08:33
    Temat: Re: macro keypad
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Jun 2021 09:02:44 -0700 (PDT), ptoki wrote:
> [...]
    sie moze interakcja rozejsc ale taka jest specyfika tego pomyslu.

    Jest to moze jakis pomysl ... ale po co to - do peceta?

    Nie ma programow symulujacych klawiatury ?

    J.

  • 3. Data: 2021-06-08 21:08:28
    Od: ptoki <s...@g...com>

    wtorek, 8 czerwca 2021 o 12:09:23 UTC-5 J.F napisał(a):

> [...]
    > Jest to moze jakis pomysl ... ale po co to - do peceta?
    >
    > Nie ma programow symulujacych klawiatury ?

    Jest cala masa, I potrafia zmieniac okienka, wyszukiwac konkretne kontrolki i do nich
    slac zdarzenia.

    Ale ten keypad jest przenosny. Odepniesz tu, podepniesz tam i dziala tak samo.

    I pod pc i pod androidem i pod amiga (jak ma usb) i na maku...
    No i ma dodatkowa funkcje ktora byla w sumie zapalnikiem dla mojej inicjatywy aby to
    seobie zrobic: Mozna podpiac dwa proste switche jako pedaly i tez oprogramowac.
    AutoIT czy inny automater instalowany w kompie tego znie zrobi.

    No i sa enkodery, plus potencjometr wiec mozna sobie cos tam oprogramowac w oparciu o
    ten potencjometr.

    Moje uzycie to wlasnie pedaly do kopiowania (sporo mi sie trafia takiej roboty a nie
    wszystko sie daje automatyzowac), generacja hasel wg mojego schematu skomplikowania,
    Mozliwosc szybkiego przepiecia tychze pedalow na inne funkcje (uruchom makro). To tak
    w skrocie.