  • 11. Data: 2010-02-20 21:28:46
    Temat: Re: Kolega Dzidka?
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > W chlodnicy nie ma wody, chyba ze sam jej tam nalejesz druciarzu :)

    to jeszcze sie dowiedz tumanie z czego sklada sie plyn. to tak w temacie
    czepiania sie. sprawdzuiles juz te lozyska o ktorych napisalem ?

  • 12. Data: 2010-02-20 21:46:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:
    > to jeszcze sie dowiedz tumanie z czego sklada sie plyn. to tak w temacie
    > czepiania sie. sprawdzuiles juz te lozyska o ktorych napisalem ?

    Tak tak pipko, benzyna to też płyn wiec pewnie ma te same właściwości
    fizykochemiczne co glikol i H2O, tak więc wszystko jedno co tam wlejesz
    klientowi nie? Jeśli chodzi o łożyska to już się popisałeś i taki z
    ciebie mechanik jak z koziej dupy trąba.

  • 13. Data: 2010-02-20 21:49:20
    Od: "peter" <a...@F...pl>

> [...]
    > klientowi nie? Jeśli chodzi o łożyska to już się popisałeś i taki z
    > ciebie mechanik jak z koziej dupy trąba.

    szkoda mi czasu na dyskusje z takimi debilami jak ty i maslag.

  • 14. Data: 2010-02-20 21:52:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:
    > szkoda mi czasu na dyskusje z takimi debilami jak ty i maslag.

    no ba, czas wymienic w matizie uszczelke glowicy za 2kpln... do roboty,sio.

  • 15. Data: 2010-02-20 21:54:40
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > no ba, czas wymienic w matizie uszczelke glowicy za 2kpln... do
    > roboty,sio.

    tacy jak ty placa jeszcze wiecej. w kazdem branzy lamer ma pod gorke.

  • 16. Data: 2010-02-20 22:02:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:
    > tacy jak ty placa jeszcze wiecej. w kazdem branzy lamer ma pod gorke.

    widocznie czas zebys zmienil branze skoro ci pod gorke...

  • 17. Data: 2010-02-20 22:05:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    peter pisze:

    > szkoda mi czasu na dyskusje z takimi debilami jak ty i maslag.

    Misiu pluszowy - Maśląg to moje nazwisko i jako żywo powinieneś je
    pisać wielką literą :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 18. Data: 2010-02-20 22:07:58
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Misiu pluszowy - Maśląg to moje nazwisko i jako żywo powinieneś je
    > pisać wielką literą :)

    bylem przekonany ze to nick z forum dla gejow i zoofili :)
    przepraszam.

  • 19. Data: 2010-02-20 22:08:26
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > widocznie czas zebys zmienil branze skoro ci pod gorke...

    mi jest bardzo dobrze w przeciwienstwei do takich jak ty, co sie szczypia na
    naprawy.

  • 20. Data: 2010-02-20 22:17:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:
    > mi jest bardzo dobrze w przeciwienstwei do takich jak ty, co sie
    > szczypia na naprawy.

    Na naprawy czego? Czy ja cos naprawiam?