  • 31. Data: 2010-02-21 11:47:21
    Temat: Re: Kolega Dzidka?
    Od: "roberts" <r...@p...net>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:hlr0lc$4as$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "roberts" <r...@p...net> napisał w wiadomości
    >
    > A moglbys cos wiecej napisac o tej wadzie?

    problem lezy w nagrzewnicy, aby prawidlowo odpowietrzyc m50 przedewszystkim
    nalezy przod samochodu wywindowac jak najwyzej na podnosnikach, ew.
    zaparkowac auto pod wysoka gore :-) to tak po krotce, opis calego procesu
    powinno sie dac znalezc na forach BMW. Tak czy inaczej zauwazylem, ze sporo
    mechanikow ma klopot z prawidlowym odpowietrzaniem tych ukladow. M50 nigdy
    sie nie odpowietrzy w 100% jak bedzie "na plasko".

  • 32. Data: 2010-02-21 12:15:40
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 11:22:44 +0100, krzyss napisał(a):

    > Moja gasnica psikala moze 2sekundy, druga ktora dostalem podobnie :(
    > Auto splonelo doszczetnie..

    Wiadomo o przyczynie pożaru? Samo czy może Dzidek pomógł?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 33. Data: 2010-02-21 17:12:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzyss wrote:

    > Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obok

    Z ciekawości -- jak się gasiło gościem?

    > niestety auto palilo sie pod spodem najprawdopodobniej od wydechu, ale
    > tego pewnosci nie mam. Pierwszy ogien byl po drogku a potem juz pod
    > zbiornikiem paliwa.

    No cóż, taka cena durnej zabawy...

    --
    cokolwiek

  • 34. Data: 2010-02-21 17:14:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    roberts wrote:

> [...]
    > katalizatorow jak i przegrzania silnika. W motorach M50B25/B20 jest
    > pewna wada i jak ktos nie umie to nie odpowietrzy takiego ukladu w 100%

    Zawsze można, przed jaraniem gumy, napakować mokrej trawy pod maskę.
    Powinno pomóc. Dzidkowi nie pomogło, bo napakował za późno.

    --
    cokolwiek

  • 35. Data: 2010-02-21 21:16:27
    Od: "roberts" <r...@p...net>

    > Zawsze można, przed jaraniem gumy, napakować mokrej trawy pod maskę.
    > Powinno pomóc. Dzidkowi nie pomogło, bo napakował za późno.

    Ale to byl dzidek, a dzidek to nie byle kto..

  • 36. Data: 2010-02-22 09:09:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    roberts pisze:

> [...]
    > powinno sie dac znalezc na forach BMW. Tak czy inaczej zauwazylem, ze sporo

    A to nie tak, ze trzeba cale BMW najpierw do gory kolami obrocic??

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 37. Data: 2010-02-22 09:39:17
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    DoQ pisze:

    > Pewnie dalby rade, tylko z zalozenia samochod ma jezdzic a nie stać
    > jałowo kręcąc kołami ;)

    bo to niemiecka tandeta :-)
    Dlaczego amerykańskie V8 nie zapalają się?

    pozdrawiam
    mario

  • 38. Data: 2010-02-22 09:53:01
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Z ciekawości -- jak się gasiło gościem?

    poplakalem sie:))))))))
    swietny poczatek poniedzialku;P
    sir

  • 39. Data: 2010-02-22 14:07:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Mario pisze:

    > bo to niemiecka tandeta :-)
    > Dlaczego amerykańskie V8 nie zapalają się?

    Bo amerykanski bambus nie umie tak kotłować kierpcem jak polski dresiarz:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 40. Data: 2010-02-23 11:02:01
    Od: kan <k...@o...pl>

    On 2010-02-22 14:07, DoQ wrote:

    > Bo amerykanski bambus nie umie tak kotłować kierpcem jak polski dresiarz:)
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Szczególnie automat skutecznie mu to uniemożliwia.

    Pozdrawiam,
    kan