  • 61. Data: 2021-12-10 04:40:22
    Temat: Re: Kolejna "zaleta" elektryków.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2021 o 20:41, J.F pisze:

    >>> a trzy dni temu zabraklo 1GW
    >>> https://gramwzielone.pl/trendy/106870/szwedzi-urucho
    mili-50letnia-elektrownie-aby-w-polsce-nie-zabraklo-
    pradu

    > Zaraz zaraz ... czy nie ty pisales, zeby zamknac wszystkie elektrownie
    > weglowe ?

    I zrozumiałeś to tak, że teraz chcę więcej węgla? ;-)

  • 62. Data: 2021-12-10 04:41:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2021 o 20:48, J.F pisze:

    > No nie - 4GW utraty to juz jest pech.
    > A szczescie, ze sie skonczylo bez wiekszych skutkow.
    >
    > P.S. jest i diagnoza - ktos pomylil szafki

    Dokładnie.
    Tak to jest, jak się zatrudnia pisowskich znajomków zamiast fachowców.

  • 63. Data: 2021-12-13 14:32:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    mili-50letnia-elektrownie-aby-w-polsce-nie-zabraklo-
    pradu

    >I zrozumiałeś to tak, że teraz chcę więcej węgla? ;-)

    a to czego chcesz wiecej ?

    J.

  • 64. Data: 2021-12-13 14:34:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dokładnie.
    >Tak to jest, jak się zatrudnia pisowskich znajomków zamiast
    >fachowców.

    Byc moze.
    Ale czy aby na pewno to bylo powodem ?

    J.

  • 65. Data: 2021-12-13 15:19:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-12-2021 o 15:32, J.F. pisze:
    mili-50letnia-elektrownie-aby-w-polsce-nie-zabraklo-
    pradu

    > a to czego chcesz
    Prądu.
    A wiedzy "jak" wymagam od specjalistów, wraz z zaplanowaniem procesu na
    kilkanaście lat naprzód.
    No i nie psucia choćby tego co działa, tak jak to zrobił pis najpierw z
    wiatrakami, a teraz z fotowoltaiką.

    > wiecej ?

    niczego więcej nie chcę

  • 66. Data: 2021-12-13 15:20:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-12-2021 o 15:34, J.F. pisze:

    > Byc moze.
    > Ale czy aby na pewno to bylo powodem ?

    Na pewno.
    Inaczej na tym stanowisku nie miał prawa znaleźć się nikt zdolny do
    takiej "pomyłki"

  • 67. Data: 2021-12-13 16:44:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    pradu

    >Prądu.
    >A wiedzy "jak" wymagam od specjalistów, wraz z zaplanowaniem procesu

    Ale specjalisci to przeciez dobrze zaplanowali i zrobili. Polska
    węglem stoi :-)

    Tylko ta zła Unia.

    >No i nie psucia choćby tego co działa, tak jak to zrobił pis najpierw
    >z wiatrakami, a teraz z fotowoltaiką.

    Ale specjalisci przeciez popieraja - nie chcemy nieprzewidywalnych OZE
    :-)

    W dodatku teraz PV ... o ile rozumiem to wina Unii i Tuska.

    A wiatraki ... jesli one naprawde tak halasuja, to moze PiS dobrze
    zrobil ... wiatraki tak, ale kilometr od domów.

    >niczego więcej nie chcę

    tylko samochodu na wegiel :-)

    J.

  • 68. Data: 2021-12-13 17:03:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 13-12-2021 o 15:34, J.F. pisze:

    >Na pewno.
    >Inaczej na tym stanowisku nie miał prawa znaleźć się nikt zdolny do
    >takiej "pomyłki"

    Niby tak ... ale ten czlowiek od kiedy ma to stanowisko, od kiedy w
    ogole pracuje w elektrowni, kto piastowal przed nim, kiedy i dlaczego
    sie zwolnil ?

    J.

  • 69. Data: 2021-12-13 17:20:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 17:03, J.F. pisze:

    > Niby tak ... ale ten czlowiek od kiedy ma to stanowisko, od kiedy w
    > ogole pracuje w elektrowni, kto piastowal przed nim, kiedy i dlaczego
    > sie zwolnil ?

    Bardziej to wina ogólnego burdelu, a taki powstaje na ogół gdy
    kierownictwo sobie nie radzi.

    --
    Shrek

  • 70. Data: 2021-12-13 20:02:45
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-12-13 o 16:44, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A wiatraki ... jesli one naprawde tak halasuja, to moze PiS dobrze
    > zrobil ... wiatraki tak, ale kilometr od domów.

    Oni zastopowali wiatraki niezależnie od odległości od domów.
    No ale z drugiej strony takie wiatraki to ptaszki zabijają
    i straszą zwierzątka. Chcecie ekologię to macie. :-)

    Co do fotowoltaiki to mieli rację.
    Obowiązujące przepisy obciążały niepotrzebnie zakład energetyczny
    a zyskiwał tylko producent tych urządzeń.
    Jak Janusz oszczędności i biznesu chce prąd sprzedawać to niech
    zapewni ciągłość dostaw. Poprzez magazynowanie energii.

    > tylko samochodu na wegiel :-)

    To niech sobie elektryka kupi. U nas to będzie na węgiel.