  • 71. Data: 2021-12-14 06:42:50
    Temat: Re: Kolejna "zaleta" elektryków.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-12-2021 o 17:44, J.F. pisze:
> [...]
    mili-50letnia-elektrownie-aby-w-polsce-nie-zabraklo-
    pradu

    > Ale specjalisci to przeciez dobrze zaplanowali i zrobili. Polska węglem
    > stoi :-)

    I tu różnimy się w ocenie czy "dobrze".
    Ja uważam że fatalnie, gorzej nie można było.
    Do tego nawet to jak widać nie działa prawidłowo, skoro prądu brakuje.

    > Ale specjalisci przeciez popieraja - nie chcemy nieprzewidywalnych OZE :-)

    Nie o takich specjalistów chodzi, nie o pisowskich.
    Ta nacja wszystko zrobi na odwrót i źle.

    > A wiatraki ... jesli one naprawde tak halasuja, to moze PiS dobrze
    > zrobil ... wiatraki tak, ale kilometr od domów.

    W tym kraju się nie da - za gęsta zabudowa.

  • 72. Data: 2021-12-14 06:44:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-12-2021 o 18:03, J.F. pisze:

    > Niby tak ... ale ten czlowiek od kiedy ma to stanowisko, od kiedy w
    > ogole pracuje w elektrowni, kto piastowal przed nim, kiedy i dlaczego
    > sie zwolnil ?

    I jakie procedury panowały, a jakie powinny, kto powinien je ustalać, a
    kto ustala, kto zatrudnia tych którzy go zatrudnili, wg jakich kryteriów
    itd.

    Ale nie trzeba tego badać - po efektach ich poznacie.....